Gå til innhold

De norske prisene på Tesla Y er klare


Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

38500 så kommer levering m.m. i tillegg.

 

Ja, prisen til model 3 SR er estimert til 320 000 inkludert disse tingene. Den ligger pr i dag ute til 305400 så må en legge til ca 15 000. Dvs at en model Y lander rundt 350 000 med en 10% premium. Så igjen, en helt annen pris en du forspeilet. Evt 50% mindre..

Endret av Salvesen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tja helt der er vell ikke model 3 enda. Mangler en 500 biler for å slå leaf sin rekord. Men det er nok svært sannsynlig at de slår den. 

Ah, eg har ikkje lagt merke til rekorden til Leaf frå mars i fjor. 2172 bilar. Med noverande tempo er den rekorden slått om mindre enn ei veke.

2727 no. Då er rekorden til Leaf grundig slått, tre veker ute i mars. Den rekorden vert nok ståande ei stund. :-)
Lenke til kommentar

 

Enn det artikkelskribenten forespeilet mener du.

 

Nei, han skrev opp mot 700 000, som stemmer. Hva den starter på er en helt annen sak. 

Står bokstavlig talt beskrevet to ganger at prisen er 432 000,- og 400 000,- som "rimeligste utgaven".

 

Ser dog at de har lagt til en bisetning med "- kanskje til og med under.".

 

Uansett, mitt utgangspunkt var det artikkelen beskrev.

 

Tiden vil vise. Har jo sett før at først antatte priser blir høyere enn forespeilet.

Lenke til kommentar

Står bokstavlig talt beskrevet to ganger at prisen er 432 000,- og 400 000,- som "rimeligste utgaven".

 

Ser dog at de har lagt til en bisetning med "- kanskje til og med under.".

 

Uansett, mitt utgangspunkt var det artikkelen beskrev.

 

Tiden vil vise. Har jo sett før at først antatte priser blir høyere enn forespeilet.

Den viser til de modellene som er tilgjengelig nå. Akkurat som model 3 finnes ikke den billigste versjonen I Norge enda.

 

Dyrere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...