Gå til innhold

Chili setter opp prisen på Fri Data og lanserer 25 GB til 399,-


Anbefalte innlegg

Ja, og poenget er? Er ikkje diskusjonen over da mener du? Når nkom har sagt sitt, og chili følger etter med ett toppers abonnement?

Toppers og toppers. di implemterte et halv ferdig system. Di bryter faktisk samtaler om du sitter på 4g tale nå når det skjer. helt idiotisk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Toppers og toppers. di implemterte et halv ferdig system. Di bryter faktisk samtaler om du sitter på 4g tale nå når det skjer. helt idiotisk

Ja huff. La oss finne problemer med absolutt alt her i livet!

 

Eg tviler på du er så himla poppis at du sitter i viktige tlf hele dagen. Og gjør du det bør du få deg en bedre avtale hos din arbeidsgiver

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jo i hvertfall endelig kritikerne av Chili fått det de ønsket. Et dårligere tilbud.

Et lovlig tilbud. Det er altså greit å bryte loven så man kan selge et produkt? 

Nå viser jo bare dette at det ikke var et reelt tilbud i utgangspunktet, de fortsetter å lage hindringer for å sile ut kunder de ikke tjener på penger på. De ønsker å bruke "fri data" i sin markedsføring, men faktisk ikke levere det i praksis. De aller fleste skjønner at det ikke lar seg gjøre, de videreselger på Telia sitt nett, de vil aldri kunne levere ubegrenset data på det nettet til priser som kundene er villige til å betale.

Det er kun aktører med sine egne nett som kan forstyrre markedet og virkelig sette i gang en konkurranse som vil gavne oss forbrukere. Telenor og Telia kommer ihvertfall ikke til å gjøre noe på en god stund, vi har et duopol her i Norge.

Lenke til kommentar

Som nenvt flere ganger, så var det opprinnelige tilbudet bare falsk propaganda. Det var vel knapt bedre enn mange andre der ute.

Jeg hadde ChiliMobil i ca tre måneder hvor jeg brukte mellom 50-150 GB mnd uten problemer. Ingen andre tilbydere kunne gi i nærheten av samme datamengde for 399 kr mnd.

Endret av Hedonism
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ok. Det var vel dog flere som rapporterte problemer ved den datamengdebruken. Evnt. Noe i nærheten.

Har inntrykk av at de begynte å skape problemer for kundene etter man passerte rundt 200 GB, som jeg ikke syntes var bra når de oppgir 1000 GB.

 

Men om du lå rundt 30-150 GB i løpet av en måned så var det ingen abonnement så ga såpass mye for pengene og jeg kjenner flere som har ligget på det forbruket siste månedene uten å høre fra dem på noe tidspunkt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Chili har nå begynt og kaste ut kunder med SMS som sier:

Hei, vi kan ikke ha deg som kunde, da du bruker for mye data med hjemmel i våre vilkår, punkt 17, avsnitt 5.
Bruken samsvarer ikke ikke med personlig bruk. Tull 

Har ikke delt til andre, kun til meg selv. Så de er et firma som har drevet personlig terror mot meg her.

Som en beskrev før her: terror mot sine kunder, og ikke holdt hva de lovet.

Hele tiden har måtte jeg måtte svart på sms (selv uten å ha brukt 3gig), samtaler har blitt avbrutt.

Og maks denne måneden var ca 250 giga brukt.

De kasta meg altså ut, og satt meg på 25gig abbo uten å ha spurt først.

Chili kan egentlig dra til helvete, og jeg håper de får en ræva jul ;)

Lenke til kommentar

Chili har nå begynt og kaste ut kunder med SMS som sier:

Hei, vi kan ikke ha deg som kunde, da du bruker for mye data med hjemmel i våre vilkår, punkt 17, avsnitt 5.

Bruken samsvarer ikke ikke med personlig bruk. Tull 

Har ikke delt til andre, kun til meg selv. Så de er et firma som har drevet personlig terror mot meg her.

Som en beskrev før her: terror mot sine kunder, og ikke holdt hva de lovet.

Hele tiden har måtte jeg måtte svart på sms (selv uten å ha brukt 3gig), samtaler har blitt avbrutt.

Og maks denne måneden var ca 250 giga brukt.

De kasta meg altså ut, og satt meg på 25gig abbo uten å ha spurt først.

Chili kan egentlig dra til helvete, og jeg håper de får en ræva jul ;)

 

På dette nye til 499? virkelig, det blir for dumt det her.

Lenke til kommentar

På dette nye til 499? virkelig, det blir for dumt det her.

Di vill vell egentlig ikke at folk fyller på med 3gb. men kun bruker 150gb i mån lol. Systemet er og halv implementert og ikke ferdig før egentlig bruk før januar en gang sier di. men du vet jo. chili liker kontrakt brudd.. sitter egentlig bere å vente på sms om nedgraderiing selv med 170gb brukt denne månden så langt.

Lenke til kommentar

På tide at rette instans tar av silkehanskene og stanser denne misvisende markedsføringen.

 

Har de ikke til og med skrevet at du får fylle på data så mange ganger som nødvendig? Antakelig har de 5 GB som daglig grense fordi de helst ser at folk holde seg langt under 30x5, selv om de lover ubegrenset data.

 

Selskapet er blitt verre nå. Først holdt de ikke 1 TB som de lovet, men nå holder de ikke ubegrenset bruk, det vil si teoretisk 30-100 TB per måned grunnet hastighet på tilkoblingen. Det er ikke innenfor å love ubegrenset bruk for så å kaste ut folk. Sett heller ei månedlig grense som kan holdes. Ikke sett 1 TB som maksimal bruk hvis det ikke er reelt. De som kan legge sammen to pluss to skjønner at når man ikke får 1 TB for 399 kr, får man i alle fall ikke ubegrenset data for 499 kroner per måned.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

På dette nye til 499? virkelig, det blir for dumt det her.

 

noe av det dummeste jeg har opplevd. "nå med deling" står det klart og tydelig på websiden dems.

Og jeg har KUN delt til egne enheter.

Men noen på chili har bestemt jeg altså ikke overholdt det.

Jeg har mange enheter da.

2 pc'er, stasjonær og laptop, playstation og xbox, samt mine 2 telefoner. Alle , egne enheter.

Så folkens, dette med deling, kan dere glemme. Feil markedsføring, juks og bedrag.

jeg anbefaler ICE til de som trenger mobildata, og ikke kan få noenlunde bra Fastlinje.

Takk og farvel chili, håper dere går konk. Makan til lureri, og sms terror skal man lete lenge etter.

Fri data er alt under 150 gb på en mnd.. dessverre brukte jeg noe over dette....

Og det fikk man jo klart se, da de sendte sms i hytt og pine, og brøt samtaler...

Hvor man kan skrive negativt om kundeopplevelsen til chili unntatt er? ;)

 

 

 

Lenke til kommentar

Og disse har du med deg overalt? Du vet at Chili og andre operatører leverer mobilt bredbånd for de som ikke har internett hjemme? Da kan du bruke all datatrafikken på èn dag om du vil.

merkelig skrue du er da..chili (rettelse) kundesupport? ;)  selvsagt har jeg ikke det.

idiot spm "Herr Rettskaffen"

ja og det vet jeg, men nå lovte chili deling til sine egne enheter, og det forsto du også, men selvsagt vil sånne kommentarer komme.

Endret av forduser
Lenke til kommentar

Så lenge det går bra for deg er det uvesentlig hvordan det er for andre kunder?

Jeg kommenterte bare om min opplevelse, er det et problem?

 

Jeg skrev i post etter dette at jeg ikke syntes det er bra at de nedgradere folk når de bruker 200 GB+ og at dette virker som å være den reelle grensen deres.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...