Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Mourinho har fått bruke penger han også, er ikke akkurat Tottenham her - eyy, wait, de har truffet bedre enn Man Utd på overgangsmarkedet de siste årene også. 

Hvem har ikke det? Mourinho gjør det nesten verre enn Moyes, det finnes ingen grunn for at han skal forsvares. Jeg vil bare få frem at LVG lå på topp 3 av tabellen ved nov sesongen han røk, i desember fikk United 10-12 skader som ødelagte sesongen. Hvis lvg ryker den sesongen så ser jeg faktisk ingen grunn til at Mourinho skal få forsette, han har fått brukt penger og det har kollapset totalt, united er ikke et lag de er en gjeng med individualister og strategien/lederstilen til Mourinho er nødt til å ha noe ansvar for det. Om du ikke ser at dette her er ikke godt nok bshagen, selv med den forferdelige stallen i dine øyne, så vet jeg faktisk ikke. 

 

Det handler om å starte ett sted, få vekk manageren, få inn en annen som vil ha egne spillere, start på nytt. Det kan du ikke gjøre med Mourinho, han har hentet endel av disse spillerene som han selv ikke greier å utnytte, det er ikke tilfeldig at alle spillere når sitt bunnivå når de kommer til oss.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Nja. Er et uavgjortresultat foran Liverpool (som har møtt Chelsea, arsenal og tottenham borte). Hadde dommeren vart habil så hadde Liverpool vunnet mot arsenal og vært likt med City så det er litt stretch.

Poengmessig ja, men de spiller jo helt sykt bra. Liverpool har ikke vært så gode i det siste, selv om de vinner de også.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...