Gå til innhold

Den store iPhone Xs / Xr tråden (2018)

Lami

107 stemmer

1. 1. Hvilken iPhone skal du kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det er for øyeblikket bare Note 9 som har 128GB som innstegsmodell, men det er også den siste modellen de har sluppet, vi får se når S10 kommer.

Ja, HTC og Sony har sluppet telefoner, men som sagt, svært lite spennende, Huawei har tatt enorme deler av markedet.

Ja, jeg mener at Note 9 nå er nye toppmodellen/flaggskipet.

P20 og P20 Pro er ikke samme telefon.

Huawei slipper neste Mate telefon om ca 1 måned.

Hvis du leser innledende posten min en gang til skrev jeg toppmodeller i flertall hvilket betyr at en produsent som f.eks Samsung har flere enn en (flere serier son S og Note). Og jeg har ikke nevnt flaggskip.

At noen mener telefonene til htc eller sony ikke er spennende har lite med saken å gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det ikke på natta en gang nå i natt at forhåndsbestillingen begynner ?

Natt til 14/9

Gjelder Apple store

post-175783-0-54698000-1536864198_thumb.png

Endret av minim
  • Liker 2
Skrevet

Sant nok.. så tilbyr jo også de fleste sånne avbetaling...

Ja nokian e i minnet, kjente bare en i kretsen som skaffa seg den.. :) sjøl hadde æ 8210 som en av di siste før fargeskjerm

Skrevet

Skikkelig usikker på om jeg skal bestille i dag eller ikke.. Det virker for å være en god tid til å la apple gå og venne seg til Android når prisene tar av, men samtidig er det litt kjipt å vite hvor mye bra man gir slipp på :/

Skrevet

Stemmer det ikke at man har 30 dagers åpent kjøp hos Apple? Mener de har det, men finner ingen info nå.

Man har vel ihvertfall angrefrist så kanskje det er bare å bestille i dag uansett :p

Skrevet

Jeg tror tiden er forbi der folk blir skremt av høy pris på telefoner...

Tror tiden der "nerdene" blir skremt er forbi, men av de mer "vanlige" folka jeg har spurt er det vell to av dem elns som skal ha iPhone XR, resten sitter på gjerdet pga pris.

Skrevet

Irriterende, for i fjor ved X lansering så var det også mange som fikk bestilt 09:03 og sånt, men jeg kom ikke igjennom før 09:15 selv om jeg refreshet og prøvde fra mac, pc og mobil på 4g kontinuerlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...