Karltorbj Skrevet torsdag kl 15:14 Skrevet torsdag kl 15:14 En standard hverdagskomlemiddag. Ikke flesk, lam og kaalerabistappe. 1 3
:utakt Skrevet torsdag kl 18:35 Skrevet torsdag kl 18:35 Simen1 skrev (23 timer siden): Dagens middag i bilder: Bare grønnsaker? Det så godt ut! Vi lagde gyros i pita i dag. Tzatziki og søtpotetfries til. Friesen ble litt fiasko, kanskje jeg var litt gjerrig med oljen. Smaken var der, hvertfall. Oppi pitabrød med alt andre gjorde det ikke så mye. 3
Salvesen. Skrevet torsdag kl 18:44 Skrevet torsdag kl 18:44 I dag ble det Manakish med Palistinsk krydder, og hummus såklart 3
Simen1 Skrevet torsdag kl 18:49 Skrevet torsdag kl 18:49 :utakt skrev (12 minutter siden): Bare grønnsaker? Det så godt ut! Jepp, kun grønnsaker og sånt. En slags fløtegratinerte poteter med mye tilbehør. I dag hadde jeg ikke lyst på middag og står over. Går rett fra lunsj til kveldsmat etter hvert. 3
Mannen med ljåen Skrevet i går, 11:18 Skrevet i går, 11:18 Ovnsbakt torsk med mandelpoteter fra fryseren, oppvarmet i micro. Potetene ble graut holdt sammen av skrellet, og kalde inni. Fisken var grei. Sausen og grønnsakene manglet. Jeg liker å lage mat, det smaker godt når det er ferskt, men nå måtte jeg få restene ut av fryseren. Magen ville ikke ha det, men jeg vant. 😝 1 1
Woff Skrevet i går, 13:02 Skrevet i går, 13:02 kittycat skrev (1 minutt siden): grønnsaksuppe til middag Fra pose eller noe du har laget fra bunnen av selv? Jeg liker hjemmelaget grønnsaksuppe selv, da med rundstykker / ferskt brød med godt smør på til! 🙂 Kos deg uansett! 1
kittycat Skrevet i går, 13:16 Skrevet i går, 13:16 Woff skrev (10 minutter siden): Fra pose eller noe du har laget fra bunnen av selv? Jeg liker hjemmelaget grønnsaksuppe selv, da med rundstykker / ferskt brød med godt smør på til! 🙂 Kos deg uansett! Blir hjemmelaget med grønnsaker fra hagen 🙂 2 3
Krig og fred Skrevet i går, 14:50 Skrevet i går, 14:50 I dag ga jeg faen, det må jeg innrømme. Jeg skammer meg ikke. Jeg bestilte kebab fra Bislet. Flere. Så nå har jeg middag i morgen også. 3
Simen1 Skrevet i går, 20:48 Skrevet i går, 20:48 Kyllingfilet, fullkornris, Broccoli, Toro Bretagne-saus. 2 2
Kjetil Lura Skrevet i går, 20:56 Skrevet i går, 20:56 Pølsegryte med mere tomat og chili bønner + annet krydder 2 3
Mannen med ljåen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Dato-babb med hodekål og utgått, tyrkisk yoghurt. Kvitt mer rester. Skuffene i fryseskapet går nå an å åpne uten å dra hardt, og kan lukkes uten at noe tyter ut. 1
Woff Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden I dag blir det Frankfurter fra Annis, nytes med lett grillet pølsebrød og tilbehør.. Raskt, godt og enkelt! 😋 4
:utakt Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden I dag lager vi ytrefilet med potetbåter og annet snask til. 1 4
Jarmo Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Pizza og wienerpølser sa barnebarn, da hadde jeg ikke noe annet valg Endret 7 timer siden av Jarmo 4
kittycat Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) i dag ble det pasta med sopp, løk, bacon, trøffelolje og ostesaus Endret akkurat nå av kittycat 1 3
Karltorbj Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Heimelaga fiskegrateng, med noen poelsesnabber, gulroetter og mandelpotet. 4
Vokteren Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden I kveld ble det deilig tapas bestående av diverse oster, pisket smør, kjeks, fenabog, oliven og nok av fyldig rødvin. Hvem vet om det blir en runde i sengehalmen også ? 1 2
Duriello Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Karltorbj skrev (8 minutter siden): Heimelaga fiskegrateng, med noen poelsesnabber, gulroetter og mandelpotet. Du er glad i pølse. 😁 Hjemmelaget fiskegrateng? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå