Maskinfører Skrevet søndag kl 14:38 Skrevet søndag kl 14:38 (endret) Tror jaggu det blir Pizzabakeren i kveld også 😀 199,- for grunnpizza og brus men så kommer det gjerne noe ekstra ost og kjøtt også så mellom 250-270,- blir riktig pris bilde kommer senere 😀 Endret søndag kl 14:40 av Maskinfører 2 1
Mannen med ljåen Skrevet søndag kl 14:46 Skrevet søndag kl 14:46 Egg, bacon og pølse. 😻 Venter spent på en diger pakke med konjac-pasta på tilbud fra rawfoodshop, den skal det bli mye god middag av. 1
Gouldfan Skrevet søndag kl 15:10 Skrevet søndag kl 15:10 (endret) Vi skal ha Entrecote idag med fersk Fettuccine pasta og tomater tror jeg og Fløtesaus med kantarell og eller Champion.. Usikker på om vi skal ha rå eller stekt tomat, tror rå er friskere og blir best akkurat idag. Her er litt av prosessen, eneste jeg står for idag er kutting av honning Melon og koking av pasta... Og smaking av vin 😂. Resten av Merlot baserte Bordeaux fra forrige helg. På karaffel og den passer som et skudd til det vi spiser idag... Vi er litt vane mennesker mht matlaging som vi mestrer, mye kantarellsaus siden vi plukker kantareller. Og jeg elsker å lage pasta retter i ulike varianter... Men nå har vi kjøpt mye fersk lamm av hals og fersk lamme ribbe, og fersk høyrygg av okse fra Mini Price. Så nå blir det mye ny mat og gryteretter. Endret søndag kl 17:26 av Gouldfan 3 3
Gouldfan Skrevet søndag kl 18:07 Skrevet søndag kl 18:07 (endret) Og ny mais kylling hel... Til imorgen Endret søndag kl 18:18 av Gouldfan 1
:utakt Skrevet søndag kl 18:19 Skrevet søndag kl 18:19 @Gouldfan du kunne ikke tenke deg å starte take away med hjemlevering? Mye av det du legger ut ser helt vilt godt ut! Jeg koker linsesuppe i dag. 3 1
Iterion Skrevet søndag kl 18:22 Skrevet søndag kl 18:22 Uuuf det så fantastisk godt ut @Gouldfan!! 🤤 Liker hvor lidenskapelig du virker å være på matlaging og ikke minst rødvin 😉 Ikke dumt valg med rå tomater fremfor ovnsbakte/stekte til den retten heller. Stod mellom hjemmelaget pizza og ovnsbakte overlår av kylling med ris og grilla paprika her. Med currysaus ved siden av. Endte på sistnevnte, ble ganske så godt. 2
Mannen med ljåen Skrevet mandag kl 10:34 Skrevet mandag kl 10:34 Hjemmelaget kebab. Og den var så god at jeg glemte å ta bilde. 😻 1 1
Gouldfan Skrevet mandag kl 11:55 Skrevet mandag kl 11:55 Takker for alle hyggelige ord, da ligger dagens kylling på innebygd verandaen og er marinert. 2
Simen1 Skrevet mandag kl 12:08 Skrevet mandag kl 12:08 :utakt skrev (17 timer siden): @Gouldfan du kunne ikke tenke deg å starte take away med hjemlevering? Mye av det du legger ut ser helt vilt godt ut! Enig i det! Jeg kunne også tatt meg en tur innom restaurant @Salvesen. hvis jeg var på hans kant av landet. 2
Salvesen. Skrevet mandag kl 15:37 Skrevet mandag kl 15:37 Simen1 skrev (3 timer siden): Enig i det! Jeg kunne også tatt meg en tur innom restaurant @Salvesen. hvis jeg var på hans kant av landet. Hehe så hyggelig da! Du er såklart velkommen:) i dag ble det nakkekotelett i fra den nye ‘ensom’ serien til Kiwi. Gjerrig som jeg er ventet jeg til de havnet i datodisken også😅 så dette ble ett billig og deilig måltid! Best of two worlds eller hva de sier😅 3
Duriello Skrevet mandag kl 16:44 Skrevet mandag kl 16:44 Salvesen. skrev (1 time siden): Hehe så hyggelig da! Du er såklart velkommen:) Slenger meg på dersom invitasjonen gjelder flere. (Jeg tipser godt hint hint) Er nært jeg ber deg legge ut oppskrifter/nøyaktig hva du bruker. 🤤 1
Duriello Skrevet mandag kl 16:56 Skrevet mandag kl 16:56 Kjøttboller i brun saus m/poteter og *grønnlandsk grønnsaksblanding. 👍 1
Gouldfan Skrevet mandag kl 17:19 Skrevet mandag kl 17:19 Da er det snart middag, mais kyllingen har stekt ferdig, nydelig lukt. 3
75192 Skrevet mandag kl 17:29 Skrevet mandag kl 17:29 (endret) 40 sushi bet kom nå på døra nå fra meny, hvis jeg glemmer bilde vet dere grunnen surete i hue ja ja glemsk da😁 Endret mandag kl 17:30 av 75192 2
Salvesen. Skrevet mandag kl 17:36 Skrevet mandag kl 17:36 Duriello skrev (51 minutter siden): Slenger meg på dersom invitasjonen gjelder flere. (Jeg tipser godt hint hint) Er nært jeg ber deg legge ut oppskrifter/nøyaktig hva du bruker. 🤤 Såklart, her er alle velkomne:) 1
Gouldfan Skrevet mandag kl 17:46 Skrevet mandag kl 17:46 (endret) Da er kyllingen servert, litt Pinot Noir til kyllingen idag, og et glass Ramlösa. Kona stod for egenlagd marinade, og den var sykt god, kyllingen var perfekt kvalitet, akkurat slik man ønsker. Endret mandag kl 18:18 av Gouldfan 1 2
:utakt Skrevet mandag kl 21:06 Skrevet mandag kl 21:06 Hvorfor har "fredagstaco" blitt en greie? Mandager er aldri moro, så da gjelder det å muntre seg opp med en digg middag. Vi hadde mandagstaco! Med biffkjøtt. 1 4
DukeNukem3d Skrevet mandag kl 22:22 Skrevet mandag kl 22:22 Maskinfører skrev (På 1.2.2026 den 15.38): Tror jaggu det blir Pizzabakeren i kveld også 😀 199,- for grunnpizza og brus men så kommer det gjerne noe ekstra ost og kjøtt også så mellom 250-270,- blir riktig pris bilde kommer senere 😀 Fant ut dette først igår og jeg gikk ut å henta meg en med pepperoni og ananas rett før de stengte 🤭🍕👍 1 1
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 01:47 Skrevet tirsdag kl 01:47 DukeNukem3d skrev (3 timer siden): Fant ut dette først igår og jeg gikk ut å henta meg en med pepperoni og ananas rett før de stengte 🤭🍕👍 God Pizza ass godt du fant ut av det 🤭🍕👍 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå