Mannen med ljåen Skrevet tirsdag kl 13:59 Skrevet tirsdag kl 13:59 Kyllingsalat fra salatdisken i en dagligvarebutikk. Hadde en sub-optimal kombinasjon av brokkolisalat og tzatziki som ikke smakte fantastisk. 1 1
Duriello Skrevet tirsdag kl 14:27 Skrevet tirsdag kl 14:27 Kjøttkaker i brun saus, m/ poteter og kålstuing. 6
:utakt Skrevet tirsdag kl 19:32 Skrevet tirsdag kl 19:32 Stekt ørretfilet med tandoorikrydder. Ris, salat og en dæsj rømme ved siden. 4
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 19:38 Skrevet tirsdag kl 19:38 Duriello skrev (5 timer siden): Kjøttkaker i brun saus, m/ poteter og kålstuing. Det er yndlings middagen min spesielt om det er hjemmelaget 😀 1 3
Duriello Skrevet tirsdag kl 20:13 Skrevet tirsdag kl 20:13 Maskinfører skrev (34 minutter siden): Det er yndlings middagen min spesielt om det er hjemmelaget 😀 Kjøttkakene var ikke hjemmelaget, ei heller var kål og poteter hjemmedyrket, men stuing og saus var det nå jeg som mekka.👍😂 2
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 21:18 Skrevet tirsdag kl 21:18 Duriello skrev (1 time siden): Kjøttkakene var ikke hjemmelaget, ei heller var kål og poteter hjemmedyrket, men stuing og saus var det nå jeg som mekka.👍😂 Nei det må de være og helst mammas 😀 nei men ferdigkjøpt kålstuing går an noe du hadde mekka ja så godt ut 😀👍 1 1
Duriello Skrevet tirsdag kl 21:21 Skrevet tirsdag kl 21:21 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei det må de være og helst mammas 😀 nei men ferdigkjøpt kålstuing går an noe du hadde mekka ja så godt ut 😀👍 Hadde helt klart vært bedre med hjemmelaga kjøttkaker. 👍😁 2
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 21:22 Skrevet tirsdag kl 21:22 Duriello skrev (Akkurat nå): Hadde helt klart vært bedre med hjemmelaga kjøttkaker. 👍😁 Ja er alltid det 😀👍 1 1
Iterion Skrevet tirsdag kl 21:42 Skrevet tirsdag kl 21:42 Hjemmelaget komle med pølser og hjemmelaget kålrotstappe 🤤 Fikk plutselig sykt craving på det da jeg ikke har spist på det evigheter. Svarte til forventningene! 4
Mannen med ljåen Skrevet onsdag kl 08:55 Skrevet onsdag kl 08:55 Pizza med baconterninger, Jarlsberg og løk. Sausen er blanding av Idun ketchup og proteinyoghurt. 3
Jarmo Skrevet onsdag kl 13:37 Skrevet onsdag kl 13:37 (endret) EU-parlamentet har vedtatt å forby bruk av kjøttrelaterte navn på plantebaserte produkter. https://dinside.dagbladet.no/fritid/burger-og-biff-blir-forbudt/83696247 Poter, kålstuing, kjøttkaker(grove) og brun saus. Endret onsdag kl 14:39 av Jarmo 1 1
Duriello Skrevet onsdag kl 14:41 Skrevet onsdag kl 14:41 Spiste opp siste rest av gårdagens middag. Nå blir det lenge til neste runde kålstuing kjenner jeg, tyter nært ut av ørene.. (Kjenner jeg meg selv rett så ryker jeg nok på en ny runde neste gang jeg ser ett pent kålhode på butikken.😂😂) 2
:utakt Skrevet onsdag kl 16:13 Skrevet onsdag kl 16:13 (endret) "Hverdagsgryte med strimlet svinekjøtt" https://www.matprat.no/oppskrifter/rask/hverdagsgryte-med-strimlet-svinekjott/ Spoiler Edit: denne var veldig god, anbefales! Skal sies at jeg droppet sennepen, ingen her er noe glad i det, og det gikk helt fint. Endret onsdag kl 18:47 av :utakt 2 3
Mannen med ljåen Skrevet i går, 09:40 Skrevet i går, 09:40 Pizza av tacolefse som bunn, saus av proteinyoghurt og ketchup, Jarlsberg og salami. 1 1
Salvesen. Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Var liten tvil når jeg fant en stor entrecot på 50% i datodisken i dag. Stekte noen grønne bønner etter jeg hadde stekt biffen. Helt ok+ kveldsmat 1 5
Simen1 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden I dag kjøpte jeg rødspette, fileterte, vendte filetene i egg og griljermel. Stekt raskt med mye varme og mye smør. Nydelig. Nypoteter fra hagen, type mandel. ++ 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå