Gå til innhold

Dagens middag


*NORGE*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:utakt skrev (36 minutter siden):

Jeg er ikke den generasjonen som tar bilde av maten min. Ett sted går grensa. 😂

Haha ser den. Men husk at bilder sier mer enn tusen ord 😛 Tar ikke bilder av hverdagsmat hver dag jeg heller altså, men akkurat i en tråd som dette føler jeg det hadde vært nice :) Jeg kommer nok til å begynne med det fremover 😁

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Svinestek, grillede rotgrønnsaker, peppersaus og hjemmelaget potetstappe - rester fra søndag.

Melder meg på tråden for å få noen drypp av inspirasjon nå og da, og komme på ting jeg vanligvis ikke tenker på. Jeg har ikke noe i mot å se andre poste bilder av maten, men kommer neppe til å poste bilder selv.

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Det er mer interessant å se hva dere egentlig fikk - enn hva reklamen lovet dere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (7 minutter siden):

Svinestek, grillede rotgrønnsaker, peppersaus og hjemmelaget potetstappe - rester fra søndag.

Melder meg på tråden for å få noen drypp av inspirasjon nå og da, og komme på ting jeg vanligvis ikke tenker på. Jeg har ikke noe i mot å se andre poste bilder av maten, men kommer neppe til å poste bilder selv.

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Det er mer interessant å se hva dere egentlig fikk - enn hva reklamen lovet dere.

Cassidy Tvillingene skal prøve å huske det til neste gang.😉😉

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...