Gå til innhold

Dagens middag


*NORGE*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ribbe MED SPRØ SVOR!!!, medisterkaker og julepølser. Poteter, rødkål, surkål, ertestuing, gulrøtter, lefser og tyttebærsyltetøy ved siden. 

Riskrem og rød saus til dessert. 

Når man spiser dette bare noen få dager i året, og det går et år mellom hver gang, da er det klink 10/10. 

Ganske sikker på at det blir pinnekjøtt i et familieselskap senere i romjula, og det samme gjelder for det. Garantert 10/10.

Folk som disser norsk tradisjonsmat kan ta seg en medisterkake. 

God jul! 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Hørtes godt ut håper du har det fint der du er 😀😀

Takk for det :) Har det bra her ja, litt mye mas fra en del av de afrikanske innbyggerne her på ting, men utenom det så er alt herlig her. Veldig rolig og godt rundt bassengkanten og stranda :) Heldigvis ganske så god og variert mat her på hotellet, her er alt inkludert så kan spise og drikke så mye jeg vil. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Iterion skrev (Akkurat nå):

Takk for det :) Har det bra her ja, litt mye mas fra en del av de afrikanske innbyggerne her på ting, men utenom det så er alt herlig her. Veldig rolig og godt rundt bassengkanten og stranda :) Heldigvis ganske så god og variert mat her på hotellet, her er alt inkludert så kan spise og drikke så mye jeg vil. 

Hvor er du henne a ? Venezia ? 😀 Ja det er nok fint der du er ja der skulle jeg vært da hadde det nok ikke vært så mye igjen til de andre 😀 ja afrikanere er masete folk 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (20 minutter siden):

Hvor er du henne a ? Venezia ? 😀 Ja det er nok fint der du er ja der skulle jeg vært da hadde det nok ikke vært så mye igjen til de andre 😀 ja afrikanere er masete folk 

Er på øya Kapp Verde, nærmere Sal :) Ja er veldig eksotisk og deilig her. Godt og varmt er det også 😀

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...