Maskinfører Skrevet søndag kl 16:29 Skrevet søndag kl 16:29 Tussi skrev (18 minutter siden): Gjør det! Ja når jeg står ved kaffemaskinen på kontoret så skal jeg løfte beinet høyt og fise 2
Mannen med ljåen Skrevet mandag kl 15:41 Skrevet mandag kl 15:41 Invitert til å flytte på møbler og spise pizza 😻 2
Jarmo Skrevet mandag kl 22:44 Skrevet mandag kl 22:44 Ja, fikk mat i dag også. Ba kona om å koke et par poteter ekstra.(separasjon på gang) 1
Simen1 Skrevet tirsdag kl 16:02 Skrevet tirsdag kl 16:02 Her ble det biff, peppersaus og hjemmelaget "pomes frits" bestående av diverse bølgeskjærte greier: mandelpotet, broccolistamme, gulrot, løkbåter og et par hvitløksfedd. Krydret, lett oljet og varmluftsfritert. 3
Gouldfan Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) Vi hadde norsk spekemat idag, med flesk og eggerøre, potetsalat og mors flatbrød fra Rema og spekeskinker fra Stranda og et par juleøl og en dram Arvesølvet juleakevitt fra Color Line. Jeg har ikke postet i det siste for kona har vært syk, så jeg har passet henne etter sykehusoppholdet. Jeg kan melde at hun er på bedringens vei. Endret 22 timer siden av Gouldfan 3 5
Femtekolonne Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Koreansk ramen i dag. En hit i alle aldersgrupper her. 4
Salvesen. Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Fisket denne ut av fryseren i dag, har ett lite spise seg ut av fryseren prosjekt på gang😅 med stappe til såklart:) satser på det holder til to gode måltider 😍 Endret 3 timer siden av Salvesen. 4
oddeh Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Smågodt, men kylling og ris i sursøtsaus etterhvert. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå