Gå til innhold

Dagens middag

*NORGE*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjapt og enkelt i dag. Dr. Ötker pizza. Måtte frigjøre litt plass i fryseren for andre planer. Retter sagt, planer om å forsteke en bunke hjemmebakte pizzabunner.

• Hjerte 4
Skrevet

Jeg er alene noen dager, og jeg merker det er skikkelig tiltak å motivere seg til å lage middag til én. I dag ble det stekte egg på ristet brød. Dels fordi det regnet da jeg skulle gå på butikken, og da gadd jeg ikke, men fortsatt. Det hadde vel fort blitt en Fjordland hvis jeg hadde dratt meg ut i møkkaværet. 

Lurer på hva jeg skal finne på i morgen... 

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

Sen middag i dag.

Pyttipanne, med mandelpotet, komle, spagettiskruer, basmatiris, loek, hvitloek, egg og ultra prosessert ostesnitzel av merke Coop.

IMG_20251001_212648.jpg

Endret av Karltorbj
  • Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
:utakt skrev (23 timer siden):

Jeg er alene noen dager, og jeg merker det er skikkelig tiltak å motivere seg til å lage middag til én. I dag ble det stekte egg på ristet brød. Dels fordi det regnet da jeg skulle gå på butikken, og da gadd jeg ikke, men fortsatt. Det hadde vel fort blitt en Fjordland hvis jeg hadde dratt meg ut i møkkaværet. 

Lurer på hva jeg skal finne på i morgen... 

Måtte skjerpe meg. Biffkjøtt, fløtegratinerte poteter og ovnsbakte grønnsaker på menyen i dag. Nok til i morgen også, digg!

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

Idag blir det fersk ovnsstekte Lammeracks, er kona som har dreisen på det, vet ikke helt tilbehør, men blir iallefall ovnsstekte poteter og gulrøtter og vår Kantarell fløtesaus.

Til dette så blir det andre halvdel av den Bordeaux jeg viste forrige helg eller når det var.

Jeg skal prøve å få tatt et bilde når maten er servert og lime inn i denne posten.

17595081961098815648764760145496.thumb.jpg.efb4e4ec3362324af4f137a1ea75a033.jpg

Endret av Gouldfan
  • Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet (endret)

Spaghetti m kjøttsaus idag.

(Ser tørt ut da jeg alltid blander kjøttsaus og spaghetti sammen å lar det trekke noen minutter før spising)

20251003_192041.jpg

Endret av Duriello
  • Hjerte 5
Skrevet
Duriello skrev (1 time siden):

Spaghetti m kjøttsaus idag.

(Ser tørt ut da jeg alltid blander kjøttsaus og spaghetti sammen å lar det trekke noen minutter før spising)

20251003_192041.jpg

Spaghetti skal se sånn ut 😀

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Cravet fårikål lenge så gleden var stor når jeg fant en boks i dato disken! Fjordland er kanskje ikke det beste alternativet, men til 60 kroner kan en ikke klage!!

IMG_2338.jpeg

• Hjerte 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...