Gå til innhold

Dagens middag

*NORGE*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
frohmage skrev (57 minutter siden):

Jeg synes dette er det beste hvitløksbrødet, men det er ikke billigst. Her har vi funnet det på Meny og Coop Extra.

Produktbilde: Hvitløksbrød

Det hadde sikkert smakt godt til spinatsuppen min. Hadde en kvast med brokkoli, som hylskreik oppi, bacon, egg og speltbroed i fra serien "bakerens utvalgte" fra Kiwi.

Smakte veldig godt, ikke siste gang, anbefales paa det varmeste.

IMG_20250910_140915.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet
Karltorbj skrev (20 minutter siden):

Det hadde sikkert smakt godt til spinatsuppen min. Hadde en kvast med brokkoli, som hylskreik oppi, bacon, egg og speltbroed i fra serien "bakerens utvalgte" fra Kiwi.

Høres kjempegodt ut, men hvor har du fått tak i den skrikende brokkolien?

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
frohmage skrev (7 minutter siden):

Høres kjempegodt ut, men hvor har du fått tak i den skrikende brokkolien?

Kjoepte den paa Kiwi, der begynner de aa skrike, naar det er rett foer de begynner aa faa sorte flekker paa toppen. 😁 Det var egentlig den, som dro igang hele retten.

Saann er det, det lage seg te, for grinaren. 

Endret av Karltorbj
  • Hjerte 3
Skrevet (endret)
frohmage skrev (7 timer siden):

Jeg synes dette er det beste hvitløksbrødet, men det er ikke billigst. Her har vi funnet det på Meny og Coop Extra.

Ja, denne er vanvittig god.

Rema1000 har den også mener jeg.

Endret av Kone
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Folkets Sticks, svin med tacokrydder. Kommer i 3-pack, stekte 2 med en liten dash ris, litt grillsaus og biffkrydder til. Snadder. Startet på første av 2 pakker forrige uke, er 2 sticks igjen nå til en annen dag.

Spoiler

large.jpg

• Hjerte 4
Skrevet
8 hours ago, frohmage said:

Støttes! Helt sjef det brødet der! Funnet det på Rema 1000 og Eurospar her i området. 

Angående hvitløksbaguetter syns jeg Hatting sine er elendige. Syns de billige typ Rema sin lavpris og First Price har mer hvirløkssmør og smaker bedre, med der sagt, det brødet slår alt. 

• Hjerte 1
Skrevet

Nå fikk jeg lyst på hvitløksbaguette! 

Vi hadde ovnsbakt ørret, ris og salat i dag. Minsten lagde middag. Det er litt luksus når barna blir store nok til å lage middagen!

• Hjerte 4
Skrevet

Ostesnitzel med erterstuing, tyttebaer, poteter og saus, igjen. 😃 Blandet en peppersaus  og en kjoettkakesaus (Toro) saa naa har jeg saus, til et par middager til. 😊

IMG_20250911_125636.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Glemte helt gårsdagens amerikanske gryte ala @Duriello! Var godt med pasta i men det blir en skikkelig karbo bombe, iallefall med hvitløksbaguette til😂

Nå står ett stykke ytrefilet å putrer i sousviden og venter på kvelds, oppdaterer(kanskje) senere med bilde 😅

IMG_1995.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Hjemmelaget dobbeltdekker cheeseburger med 1stk 180g "big juicy one" fra Kiwi.
Én slik karbonade blir delt opp og presset i 2 tynne flate runde stykker, agurkmix og litt kuttet sylteagurk under, og kuttet sylteagurk + 1 lag cheddar + en dæsj Heinz mellom, og øverst er det litt krydder, cheddar i kryss og stekt løk under topplokket smurt med grillsaus. Litt sparsom med saus etc. så det ikke blir sølete.
Bruker Chicago burgerbuns med sesamfrø, stekt på bordgrill med over og undervarme, og til slutt lett varmpresset i samme bordgrill ferdig montert.

Er så godt at det klør i ørene. En sånn blir litt for mye for meg i ett måltid så kutter i to og tar halve i dag og varmer resten i morgen. Da står den opp-ned på en serviett i lukket boks i kjøleskapet til da, og varmes opp forsiktig.

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet
Salvesen. skrev (2 timer siden):

Glemte helt gårsdagens amerikanske gryte ala @Duriello! Var godt med pasta i men det blir en skikkelig karbo bombe, iallefall med hvitløksbaguette til😂

Nå står ett stykke ytrefilet å putrer i sousviden og venter på kvelds, oppdaterer(kanskje) senere med bilde 😅

IMG_1995.jpeg

Ytrefileten fra pampas ble ekstremt god etter 8ish timer på kok. Ekstra god siden jeg fant den i dato disken på 50%

IMG_2005.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...