Gå til innhold

Dagens middag

*NORGE*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Karltorbj skrev (1 time siden):

Der har vi vaare egne vrier, hvordan lager du den?

Jeg bruker melk og havregryn,laktosefri lettmelk. Så jeg bruker ikke vann. Synes kun melk gir bedre smak. Ikke noe kanel og sjelden sukker på.

Endret av obygda
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stekt laks, salat og potetsalat. 

Vi lagde altfor mye potetsalat i går. 😂 Blir nok et eller annet grillmat med potetsalat i morgen også. Heldigvis er hjemmelaget potetsalat skikkelig snadder. 

• Hjerte 2
Skrevet (endret)
Duriello skrev (26 minutter siden):

Røk på en 320g baconcheese med pommes frites og løkringer. 🫣

Det tenker jeg er en god 'smell'! 

Ble grillings med familien til broderen med barn som koste seg i basseng og på trampoline i nydelig vestlandsvær. Blir ikke særlig bedre!

Endret av Salvesen.
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Salvesen. skrev (11 minutter siden):

Det tenker jeg er en god 'smell'! 

Ble grillings med familien til broderen med barn som koste seg i basseng og på trampoline i nydelig vestlandsvær. Blir ikke særlig bedre!

Litt dårlig samvittighet da jeg jo er på slankern, men man må få lov til å ta seg en dag innimellom der man gir litt F, for motivasjonens skyld. 👍

Det høres ut som fine greier! Hvordan var tempen?

• Hjerte 1
Skrevet
Duriello skrev (1 minutt siden):

Litt dårlig samvittighet da jeg jo er på slankern, men man må få lov til å ta seg en dag innimellom der man gir litt F, for motivasjonens skyld. 👍

Det høres ut som fine greier! Hvordan var tempen?

Absolutt! Uten klarer en seg ikke i lengden! Og en skal kunne unne seg gode ting i alle perioder av livet tenker jeg, jeg unner meg bare for mye:p håper jeg og tar meg i nakken snart... 

Tempen har vært rundt 20 de siste dagene, stort sett rett under:) helt topp for meg!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Duriello skrev (16 minutter siden):

Litt dårlig samvittighet da jeg jo er på slankern,

Dagens middagsmat bestod av en stk Frankfurter pølse i brød med ketsjup og sennep. Må nok LIDE etter gårsdagens overdose av mat og for ikke å glemme bløtkake! 
Vil jo gjerne holde meg hard og prøve å holde vekta stabil da! (Har holdt meg innenfor 1 kilo med variasjon siden 12/10-24 fram til dags dato!)

Endret av Woff
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Mannen med ljåen skrev (6 timer siden):

Schnitzel med ris og grønne erter og mais, sammen med remulade.

Fixet..

• Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)

Arvet noen pizzabunner, så det ble pizza i dag. Med Peppes grov pizzabunn, kjøttdeig, løk, Jarlsberg, mais og Jacobs Utvalgte pizzasaus på brun glassflaske. Ikke sett den varianten før. Anbefales!

Meny har tilbud på den, 3 for prisen av 2. Det så jeg ikke, og kjøpte bare 1. 😭

Kjøpte 3 i dag, da.

https://meny.no/varer/middagstilbehor/sauser/pizzasaus/pizzasaus-7035620062742/

Endret av Mannen med ljåen
  • Hjerte 2
Skrevet

I dag ble det pizza på 'stranden' da mini absolutt skulle bade etter barnehagen. Hadde planlagt laks, men det var kos og sommer dagene er det ikke så mange av her så det får gå!

• Hjerte 3
Skrevet
Mannen med ljåen skrev (8 minutter siden):

Lakseburger chili cheese.

Datovare på Meny.

Var den god? Har sett den i dato disken i det siste men har holdt meg unna så langt. Opplever at de mer spenstige tingene havner i dato disken av en grunn så holder meg til de enkle tingene :p

• Hjerte 1
Skrevet
Salvesen. skrev (9 minutter siden):

Opplever at de mer spenstige tingene havner i dato disken av en grunn så holder meg til de enkle tingene :p

Tenker det er fordi folk er "redde" for å prøve nye ting, ikke at produktene nødvendigvis er dårlige. 👍🙂

• Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Salvesen. skrev (3 timer siden):

Siliana&Ostepølse

Fra dato disken såklart, med prima pølsebrød, sprøstekt løk, ketchup og grillkrydder. Ca 10 kroner pølsa, lite som slår det 😛

De pølsene der er jæla gode 😋

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...