Salvesen. Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Dragavon skrev (17 minutter siden): De pølsene der er jæla gode 😋 Ja ble ikke så værst selv i airfryeren 😛 Latskapen lenge leve! 1
Salvesen. Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai I dag var det pitabrød i dato disken, da ble det 'gyros'. Manglet tomat men ble ganske bra læll! Majoriteten av resten er også fra dato disken, såklart! 4
Karltorbj Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Pyttipanne i dag. Hadde ei komle og en halv pakke kjoettdeig som skrek og maatte tas. Saa tok jeg en potet, spagettiskruer, loek og et egg i tillegg. Savnet noen farverike groennsaker, den saa litt kjedelig ut. Men den ble veldig god. 😋🤗 2 2
Mannen med ljåen Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Chorizoburger fra datohylla på Meny. Meget godt. Med Jarlsberg som var på tilbud. 3
Salvesen. Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Ny dag med pitabrød her. Marinerte noe kylling i diverse krydder og sauser. Så ble det en gresk variant for å tømme tzatzikien. Nummer to ble en meksikansk variant da jeg hadde en meksikansk mix/salat som kom med salsa dressing, ost og nachos. 1 3
Jarmo Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai (endret) Wienersnitsel med ost, pommes frites, Bernau saus, grønnsaker og et glass rødvin til maten. Endret 22. mai av Jarmo 1 3
Duriello Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Svensk krögarpytt med oppstekt bacon og speilegg på brødskive. 👌 1 2
Mannen med ljåen Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Pizzarester. Samme pizza som for få dager siden. 1 2
Karltorbj Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai (endret) Duriello skrev (På 17.5.2025 den 17.42): Blir som når jeg bruker Beta eller kjøttsuppe fra toro det, lettvindt og digg. Idag brøt jeg meg tradisjon for 17.mai, som er Sodd rett fra slakteren (bevarer mer smak ved å ikke fryses), så det ble wienerpølser i brød. Til neste år blir det nok Sodd igjen. 😅 Hadde en omgang med groennsaker fra ertersuppen paa 17 mai, igjen og testet de i betasuppen i dag. Like god den. 🤗 Endret 23. mai av Karltorbj 3
Duriello Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Karltorbj skrev (9 minutter siden): Hadde en omgang med groennsaker til ertersuppen paa 17 mai, igjen og testet de i betasuppen i dag. Like god den. 🤗 Sløyfer pølse, men ruller ut små kjøttboller av kjøttdeig å lar dem trekke i den. 👌 (Har en fryser full av svensk kjøttdeig 😂😂) 2
Salvesen. Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Ble 'hjemmelaget' pizza med kjøttdeig og løk for under hundrelappen(med god hjelp fra tilbud og dato disk). Nytes med en god desj rømme, grillkrydder og tabasco på toppen 😋 God helg! 1 3
Duriello Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Salvesen. skrev (11 minutter siden): Ble 'hjemmelaget' pizza med kjøttdeig og løk for under hundrelappen(med god hjelp fra tilbud og dato disk). Nytes med en god desj rømme, grillkrydder og tabasco på toppen 😋 God helg! Snadder! Noe det samme her og. 😅 1 5
Mannen med ljåen Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Karbonade fra Menys datoavdeling, med potetsalat og løk. 🥰 3
:utakt Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Kylling quesedillas https://meny.no/oppskrifter/taco/kylling-quesadillas/ 2
Gouldfan Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai (endret) Er så mett, fikk indrefilet fra naturkött på Willys for 299kg et helt stort stykke på litt under 2kg og et stykke entrecote fra naturkött til meget bra pris 224kr kg... https://norvida.se/vart-kott/norvida-palitligt/naturkott/ Vi spiste fersk indrefilet begge to idag og fryste ned resten. Kona liker best entrecote, men jeg liker indrefilet best, bare at vi kun kjøper det når det er bra pris til kvalitet vi liker. Jeg tok ikke noe bilder men vi fant sesong asparges til 25 kr bunten. Vi stekte løk og champinjonger og lagde kantarell fløtesaus til, og skivet poteter og Gulrøtter i båter og marinerte med matolje og timian og stekte de i form i ovnen. Og kvernet masse pepper og hadde på. Hadde en tørr og smakfull rødvin flaske Monastrell 2020 fra Spania til. Fra vinklubben. Endret 24. mai av Gouldfan 1 3
Mannen med ljåen Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Menys datoavdeling igjen. Idag: grillribbe med potetsalat og grønnsaker. Menys datoavdeling 🥰 3
Duriello Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Karbonadesmørbrød med speilegg og ertestuing, sløyfet løk. Sjokolademakroner til dessert. 😅 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå