Gå til innhold

Dagens middag

*NORGE*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Salvesen. skrev (18 timer siden):

Kebab i fra utgått disken i dag, ca 50 kroner og det er masse lefser og salat igjen. Hjemmelaget dressing med Japansk majones. Ok+ om en tar i betraktning prisen 😛

Tilfeldigvis var det kebabkjøtt(peppes denne gangen) i dato disken i dag også, så da ble det reste kebab. Disse kostet helt ned i 15 kroner lefsa om en ikke regner med ting jeg allerede hadde som dressing og mais. Utrolig hvor billig mat en kan spise om en gir litt innsats. 

Men nå er det nok kebab for en stund 😛

Endret av Salvesen.
  • Hjerte 1

I dag fikk jeg konas 'Fersk-suppe', blir nok restemat i et par dager da kona lager MYE!  (For øvrig så er denne BEDRE i morgen da smaken 'setter' seg ved litt lagring, i likhet med mye av maten vi spiser..)
Hennes er laget med koteletter som kjøtt, ellers er oppskrifta ganske tradisjonell med poteter, kål, gulerøtter, purre og sellerirot.. Spises med flatbrød til. 

Endret av Woff
  • Hjerte 4

Bilde av tilsvarende vare fra internett, ikke et fotografi jeg har tatt selv. Min gikk ut i mars, men jeg frøs den umiddelbart.

Den, og kyllingnuggets, opptar sammen en hel hylle i kombiskapet. I tillegg kommer kebabkjøtt. Så er jeg nesten tom for frysekapasitet.

Endret av Mannen med ljåen
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...