Gå til innhold

SNIKTITT: Battlefield V Å forsvare Rotterdam mot hevngjerrige allierte ga mersmak på Battlefield V


Anbefalte innlegg

Det kan godt stemme på andre arenaer, men jeg oppfatter det ikke fullt så ille på dette forumet. Tvert imot synes jeg forumet har vært ganske preget av en uvilje fra enkelte mot å diskutere saklig med de som faktisk argumenterer saklig for sitt synspunkt, noe som resulterer i innlegg av typen jeg siterer over, eller folk som argumenterer med meme-er som selv består av logiske brister.

 

 

jeg synes det stemmer vel så godt på denne arenaen. EA hate er trendy og det fosser over av usaklige one liners i alle bf trådene på forumet her.

 

Uansett ganske uviktig nå :)

 

Jeg er mer nysgjerrig på  om du har fått prøvd beta? hva syns du? Ødelegger skinsa opplevelsen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde litt tidligere og jeg kan sverge på at jeg så en kvinne....så jeg logget av. Avinstallerte spillet og skal fader meg aldri røre den dritten der igjen...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/ironi off

       Syntax error

 

:rofl:

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

jeg synes det stemmer vel så godt på denne arenaen. EA hate er trendy og det fosser over av usaklige one liners i alle bf trådene på forumet her.

 

Uansett ganske uviktig nå :)

 

Jeg er mer nysgjerrig på om du har fått prøvd beta? hva syns du? Ødelegger skinsa opplevelsen?

EA hat er jeg enig med deg i at er utbredt, og det går så langt tipbake at det nesten er koselig :p

 

Har ikke fått spilt enda men gleder meg. Ser andre her, som ellers ikke snakker så høyt i disse diskusjonene, nevner at skins er et irritasjonsmoment så skal bli spennende å se.

Lenke til kommentar

Nå er jo jeg forsåvidt positiv til skins så lenge det gjøres sånn passe troverdig, så sånn sett kanskje biased. Men i kampens hete har jeg knapt lagt merke til at fiendene har forskjellige klær. Det er såpass mye lange avstander og spillet går ganske fort så har ikke fått tenkt mye over det. 2 ganger bitt meg merke i at jeg har hørt en dame stemme rope.

 

Men etter runden når man ser beste squad, så ser man jo alle folka up close og der er det et par jeg har reagert på at ser litt mongo ut. Spesielt han tyskern? med sånn rar maske. Ser jo ut som en øksemorder. Lurer på om han har øks som standard melee weapon?

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Nå er jo jeg forsåvidt positiv til skins så lenge det gjøres sånn passe troverdig, så sånn sett kanskje biased. Men i kampens hete har jeg knapt lagt merke til at fiendene har forskjellige klær. Det er såpass mye lange avstander og spillet går ganske fort så har ikke fått tenkt mye over det. 2 ganger bitt meg merke i at jeg har hørt en dame stemme rope.

 

Men etter runden når man ser beste squad, så ser man jo alle folka up close og der er det et par jeg har reagert på at ser litt mongo ut. Spesielt han tyskern? med sånn rar maske. Ser jo ut som en øksemorder. Lurer på om han har øks som standard melee weapon?

Ser for meg at mye vil gå under radaren ja, men jeg ergret meg i BF4 over at sidene var vanskeligere å kjenne igjen på uniformen, som ble et problem når merkingen ellers var treg eller dårlig, og om de i tillegg ser skikkelig jalla ut er jeg redd det vil bli et vedvarende irritasjonsmoment for min del. Særlig, som du nevner, om ‘seierspallen’ etter rundene preges av et jallorama av kostymer.

 

Jeg håper som sagt en får muligheten til å slå av kostymer på motspillere så får både de som synes det er gøy med kostymer og skins sin morro, og de som liker autensitet får mer av det, og kanskje også bedre ytelse. Med tanke på at kostymer og skins virker å være denne iterasjonens melkeku spørs det om vi kommer til å få se dette. Jeg savner tiden da slikt ble fokset med mods :p

Lenke til kommentar

Er vel ingen av skinsa som er i spillet nå som var umulig å få til i ww2? eller?

Nå har jeg ikke fått spilt enda, men om en kan sloss i Narvik som svart, handikapped, kvinnelig tysk bergjeger med hanekam, blåmalt fjes og gullvåpen skal det i alle fall en del fantasi til for å tenke seg et slikt scenario. Mange av disse er alene nok til at det fremstår ekstremt lite sannsynlig og om det kan kombineres blir det bare enda verre.

 

Ellers virker jo mye av det folk forteller om gameplayet veldig lovende så får håpe folk holder seg unna de mest latterlige kombinasjonene.

Endret av herzeleid
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke fått spilt enda, men om en kan sloss i Narvik som svart, handikapped, kvinnelig tysk bergjeger med hanekam, blåmalt fjes og gullvåpen skal det i alle fall en del fantasi til for å tenke seg et slikt scenario. Mange av disse er alene nok til at det fremstår ekstremt lite sannsynlig og om det kan kombineres blir det bare enda verre.

 

Ellers virker jo mye av det folk forteller om gameplayet veldig lovende så får håpe folk holder seg unna de mest latterlige kombinasjonene.

Joda joda, Sånn sett så er det selvsagt urealistisk. I beta nå så er det relativt mange asiatiske kvinne snipere på Narvik :p

 

Men,dette er et spill, Om først kvinner og forskjellige raser skal være i spillet så hadde det vært veldig rart om du ikke skulle få lov til å spille begge kjønn eller alle hudfarger på alle kart? :p

 

Blir imo feil å gå så spesifikt.

 

Gullvåpen er forøvrig ikke med i Beta som jeg har sett, men kan jo hende det dukker opp i release. Håper i såfall at det bare er dekorasjon på våpenet i gull og ikke jalla COD golden weapons. La ikke merke til hvordan det så ut i traileren eller hvor det kommer fra.

Lenke til kommentar

Joda joda, Sånn sett så er det selvsagt urealistisk. I beta nå så er det relativt mange asiatiske kvinne snipere på Narvik :p

 

Men,dette er et spill, Om først kvinner og forskjellige raser skal være i spillet så hadde det vært veldig rart om du ikke skulle få lov til å spille begge kjønn eller alle hudfarger på alle kart? :p

 

Blir imo feil å gå så spesifikt.

 

Gullvåpen er forøvrig ikke med i Beta som jeg har sett, men kan jo hende det dukker opp i release. Håper i såfall at det bare er dekorasjon på våpenet i gull og ikke jalla COD golden weapons. La ikke merke til hvordan det så ut i traileren eller hvor det kommer fra.

Ja jeg er enig led deg i at når det først er med blir det vabskrlignå filtrere det ut. Mange asiatiske kvinner i Narvik høres ut som noe som kan drepe innlevelsen en del, så der håper jeg fortsatt på en mulighet for å skru på en form for default skins som er noenlunde realistiskr og uniforme. Gullvåpnene antar jeg det tar outt tid å låse opp.

Lenke til kommentar

altså har til nå ALDRI lagt merke til disse asiatiske sniper kvinnene på annet enn best squad på slutten av runden. Mtp på hvor lite man tåler så har man skjeldent tid til å drive studere fiendene sine :p

 

Blir jo uansett spennende å se hvordan alt dette blir i det endelige spillet. Vet ikke om det har blitt nevnt men man kan jo ikke endre utseende på karakteren i beta.

Lenke til kommentar

altså har til nå ALDRI lagt merke til disse asiatiske sniper kvinnene på annet enn best squad på slutten av runden. Mtp på hvor lite man tåler så har man skjeldent tid til å drive studere fiendene sine :p

 

Blir jo uansett spennende å se hvordan alt dette blir i det endelige spillet. Vet ikke om det har blitt nevnt men man kan jo ikke endre utseende på karakteren i beta.

Det var jeg ikke klar over. Vil det si at hver enkelt klasse er låst til et utseende eller er det helt random?

Lenke til kommentar

Det var jeg ikke klar over. Vil det si at hver enkelt klasse er låst til et utseende eller er det helt random?

jeg trur det er 8 forskjellige nå. 4 tyske og 4 britiske. Altså en til hver klasse. Customise charakter knappen er grået ut. Men dette er jo kun nå i beta. Man får jo hvertfall velge kjønn, antageligvis hudfarge og sikkert sko,buske,jakke, hjelm (spekulering på høyt nivå :p )

Lenke til kommentar

Er vel ingen av skinsa som er i spillet nå som var umulig å få til i ww2? eller?

Jeg mente mer generelt, jeg er ikke kjent med hvilke 'skins' som er tilgjengelig nå, i BF.

Men at man kunne bygget skinsene ut ifra faktiske modifikasjoner som ble gjort, tanken er at dette ville tilfredsstilt de som ønsket å modifisere karakteren sin, samt de som føler noe av realismen forsvinner, når de ser ting som ikke er perioderiktig. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg mente mer generelt, jeg er ikke kjent med hvilke 'skins' som er tilgjengelig nå, i BF.

Men at man kunne bygget skinsene ut ifra faktiske modifikasjoner som ble gjort, tanken er at dette ville tilfredsstilt de som ønsket å modifisere karakteren sin, samt de som føler noe av realismen forsvinner, når de ser ting som ikke er perioderiktig. 

Ja, jo. Er jo dette som gjenstår å se da. Våpen skins er hvert fall i beta veldig cleane. Når det kommer til karakterene så antar vi jo at disse er fulle av skins selv om de er premade. Og alt der er jo i og for seg periode riktig, men sannsynligheten for at alle fløy rundt slik er vel heller liten :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...