Gå til innhold

SNIKTITT: Battlefield V Å forsvare Rotterdam mot hevngjerrige allierte ga mersmak på Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel begge er jo BF så likheter vil det jo være, men jeg trur aldri et Battlefield har hatt flere og større forskjeller fra ett annet. 

 

Kartene lover bra, langt mindre bottlenecks og clusterfuck enn i bf1. Hjelper selvsagt også at antall eksplosiver er redusert kraftig. 

 

Spilte noen timer med 4 i squad i dag, utrolig moro! 

 

 

edit: kanskje bf2142? :o

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Minner meg om COD, uansett hvor du løper så 95% av tiden så er det en sniper som tar deg uansett om du står stille eller ei, er på kanten av komisk at de ikke kan begrense det kitet også bruker man mer tid til å bekymre seg om ammo og hp enn å faktisk spille så gg med lite ammo.

Vil jeg har virkeligheten så spiller jeg arma.

 

Dislcaimer: ja det er jo helt klart jeg som er problemet her, ikke noe anna så klart.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Minner meg om COD, uansett hvor du løper så 95% av tiden så er det en sniper som tar deg uansett om du står stille eller ei, er på kanten av komisk at de ikke kan begrense det kitet også bruker man mer tid til å bekymre seg om ammo og hp enn å faktisk spille så gg med lite ammo.

Vil jeg har virkeligheten så spiller jeg arma.

 

Dislcaimer: ja det er jo helt klart jeg som er problemet her, ikke noe anna så klart.

 

Så har du alle de med magisk sikte og annet snadder. Når man rett som det er blir skutt helt fra andre enden av kartet tvers over til hjørne lengst borte med et skudd fra pistol, eller sniper rifle for den saks skyld, hvor kula går et godt stykke gjennom terrenget og et par hus, sa har de et par morsomheter på gang. Vel det var en 4-5 slike episoder i siste Larvik kartet jeg spilte.

 

Må si det visuelle var bra, dog langt igjen på rett skarphet. Rotterdam kartet var pent og ligner mye på et i BF4.

Føltest litt som når BF1 ble lansert, mangler en god del på at det er ferdig, så blir det ikke mye bedre enn dette, venter jeg nok et halvt år slik jeg gjorde med BF1.

Og igjen virker det som de bryr seg svært begrenset at det er en haug med juksemakere i spill i BF5, vel gjør de for vanskelig for jukserne så tror de nok at de taper myyye kronasje antall enheter solgt, det tror jeg også på kort sikt...……..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Siste del av kommentaren fortjener egentlig ikke et svar. Dette er et stråmannsargument krydret med nedlatende sarkasme. Allikevel er svaret er nei, og dette burde være klart for de som har tatt seg bryet med å lese tidligere poster. Første delen har vi allerede snakket om. DICE har langt på vei uttalt seg om designvalgene i politisk øyemed. Man kan enes om dette er riktig tilnærming eller ikke. Jeg for min del foretrekker at BF-serien holder seg utenfor politikk, hva angår designvalg. Utformingen burde etter min mening holde seg relativt nært en representativ virkelighet, men med noe arkadepreg på online gameplay. Oppleves denne meningen som problematisk for deg?

 

Hvordan skulle hva du mener være problematisk for meg? :)

Greit, så er det det du mener... Dice er vist ikke enig, heller ikke jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...