Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er den kjedeligste, mest fornuftige bilen dere kan tenke dere?


PgUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Toyota, nesten samme hvilken av de nye en ser på så er det plastikk, plastikk, og enda mer plastikk, og et gørr kjedelig design fra en ende til den andre, utvendig som innvendig.

 

Det får jo nesten de første utgavene av Ford Sierra fra 80 tallet til å virke spennende.

 

Ellers så er vel ikke akkurat Huyndai Accent en vinner i mine øyne heller.

Endret av fotonisse
  • Liker 3
Lenke til kommentar

En kjedelig bil, men alikevel et fornuftig kjøp. 

 

Kan man - i hvert fall om man skrur selv til nivået “bytte bremseskiver og clutch” - få noe særlig mer fornuftig enn det vi selv har, en Volvo 244 DL? Mottorrom stort nok til både to og fire hender når noe skal gjøres (og det er ikke ofte utenom et årlig oljeskift og en årlig servicedag). Deletilgang så det holder (B19-motor). God plass innvendig og i bagasjerom. Null årsavgift og rimelig forsikring. Rust? Nope, en bitteiten blemme (som hullet i en femkrone) i skjermen akkurat nå, og den tas selvsagt når jeg skal ha en lørdag ettermiddag med bilservice i høst. 
 
Kjedelig? Avhenger vel av øynene som ser det. Jeg synes ikke bilen er kjedelig (kanskje fordi jeg er kjedelig selv :hmm:?)  og to ungdommer i ungdomsskolen har startet nedtelling til de overtar regimet om fem-seks år. 
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-qfohT7

Ford S-Max, aller helst med solskjerm i bakruta med egnet motiv (ole-brum eller Frozen Elsa).

 

Den bilen, som antakelig er både praktisk, driftsikkert og behagelig å kjøre, lyser opp "jeg har gitt opp", og er antakelig det mest kjedelige det er menneskelig mulig å finne..

Lenke til kommentar

Den går for å være et veldig godt kjøp(trygt, lav service-kostnad, går sjelden i stykker).
Og den er ikke akkuratt noen sportsbil, men den ser ikke ut som en pappkartong-bil heller. Folk som ikke har peiling på bil har trodd at jeg kjørte BMW når de så bilen  :rofl:

Honda Accord 2009 Sedan. Akkuratt den komboen går for å være en av verdens mest driftssikre biler.

91701805080090243800300.jpg

Endret av Drogin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...