Gå til innhold

VM 2018: Finaler


Latias

Anbefalte innlegg

Bra finale. Frankrike vant fortjent.

 

Drillo er jo alltid negativ, da. Det er alltid lavt tempo eller et merkelig kampbilde når Drillo kommenterer. Drillo er utvilsomt verdens dårligste fotballkommentator.

 

Enig trenger ikke henge seg opp i den straffe greiene hele kampen, ellers dritkjedelig og kjip å høre på, håpløst av nrk.

Endret av Golf'ern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Straffa var helt riktig idømt synes jeg. Pogba var muligens i offside på selvmålet til Mandzukic, og Griezmann filmet.

 

Likevel sitter jeg igjen med en følelse av at Frankrike vant finalen fortjent. Ser man mesterskapet som helhet er de også verdige vinnere.

 

Kroatia ville også ha fortjent gull etter alt de har vært gjennom av straffekonk og ekstraomganger. Ekstremt imponert av dem!

 

Gratulerer Frankrike, veldig gøy at de vant!

 

Edit: liker vanligvis både Smith og Drillo, men i dag var det håpløs kommentering dessverre.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Bra dømt på straffen. Man ser at Perisic har hånden oppe, ser ned og trekker hånden ned for å stoppe ballen. Ganske åpenbar og Drille som kritiserer avgjørelsen viste seg å være partisk mot Frankrike i hele kampen synes jeg.

 

Alt i alt vant det beste laget i VM. Griezman, Mbappe på topp. Pogba og N'Kante på midten, bra forsvar og turneringens beste keeper.

 

Trodde at engelskmennene kunne ha gjort det bra siden de kom i en god flyt og hadde lett vei frem til finalen. Som vanlig ble de ofre for prestasjonsangst og tapte, men bra innsats av et ungt lag. Kroatia gjorde det også bra. Spesielt imponert over Ratikic og Perisic. 

 

Frankrike kommer til å dominere fotballen de neste ti årene med Mbappe og Pogba. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra dømt på straffen. Man ser at Perisic har hånden oppe, ser ned og trekker hånden ned for å stoppe ballen. Ganske åpenbar og Drille som kritiserer avgjørelsen viste seg å være partisk mot Frankrike i hele kampen synes jeg.

 

Egentlig litt rart ettersom han før kampen startet snakket bra om spillestilen deres relativt til hans egen managerfilosofi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Drillo er blitt gammel, men han har kommentert fotballkamper i snart 30 år. Han hadde nok ikke fått holde på så lenge om ikke folk var fornøyd med han. Tipper han kom inn i planene til NRK i siste liten også, NRK har jo hatt en annen ekspertkommentator de siste årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...