Gå til innhold

Netflix tester ut dyrere «ultra»-abonnement i Europa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis de virkelig ønsker piratkopiering så...

 

Jeg mener, hvis man behandler kundene som søppel så er det fare for at de tar sin hatt og går. Men det betyr ikke at de ønsker å slutte å følge med på innholdet fra den umoralske leverandøren.

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sammenlignet med 4K bluray er det søppel når det gjeller både lyd og bilde.

Er ganske uenig her. Søppel er overdrevent. Ja, du får ikke like mange detaljer som på UHD-BD, men, jeg oppfatter Netflix som den desidert beste strømmetjenesten når det gjelder bildekvalitet. Jeg ser mange av Netflix sine egne TV-serier nå, og her er eneste måte å oppleve de i beste kvalitet på, er å faktisk strømme de fra Netflix.

 

Personlig så klarer jeg ikke å se på NBO Nordic, Viplay og en god del andre strømmetjenester pga. dårlig video, judder/hakking og (for meg) lav bitrate.

 

Jeg ser uten problem forskjell på 4K og 1080p på Netflix og ellers. Ser også lett om en UDH-BD er mastera i 4K eller 2K. Men fortsatt synes jeg Netflix leverer veldig bra kvalitet, spesielt på sitt eget materiale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dummeste jeg har lest. Har du i det hele tatt en 4k tv du ser på?

Husker første serien jeg så i 4k på netflix var Frontier. Bildekvaliteten er helt upåklagelig. Husker jeg kunne sitte å telle porer i huden på nesen til en gammel mann de filmet på nært hold. Eller antall øyenbryn på han hovedpersonen. Vanlig HD er ikke i nærheten i HDR hvis du har noe ordentlig å se på. Håper du faktisk har prøvd premium før du slenger ut vås her i tråden.

 

Sammenlignet med 4K bluray er det søppel når det gjeller både lyd og bilde.

Enig jeg hare en LG 55 oled 4k tv 4 måneder gammel og hdr og 4 k er bare søppel på Netflix i forhold til kvaliteten på 4 k blueray men det er en tanke bedre en HD men ikke noe å snakke om syntes nå jeg så jeg klarer meg bra med det nest billigste abbonemanget med hd som beste tilbud skal jeg se ordentlig 4 k så blir det blueray !

Lenke til kommentar

Hvis man først skal ta blodpris for HDR så vil kundene kanskje tenke at de blir behandlet som søppel og at de like gjerne kan få ikke-HDR-innhold gratis i stedet.

 

Behandle kunder som søppel fordi de tester ut hvor mye kunder er villige til å betale for en tjeneste?! Hvor gammel er du egentlig, 15?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Enig, men syntes faktisk Amazon Video sin UHD HDR er av merkverdig bra kvalitet, spesielt sammenlignet med netflix, ble faktisk overrasket over hvor bra videokvaliteten var på Samsung Smart TV appen deres. (Fortsatt ikke BR kvalitet, men det begynner virkelig å komme seg)

 

Men holder det å ha 40/40 Mbps Altibox for 4K HDR strømming da?

Lenke til kommentar

Enig jeg hare en LG 55 oled 4k tv 4 måneder gammel og hdr og 4 k er bare søppel på Netflix i forhold til kvaliteten på 4 k blueray men det er en tanke bedre en HD men ikke noe å snakke om syntes nå jeg så jeg klarer meg bra med det nest billigste abbonemanget med hd som beste tilbud skal jeg se ordentlig 4 k så blir det blueray !

Opplever HDR som bedre på TVen pga. Dolby Vision :-) Altså i Netflix sin favør. Nå har det vel kommet UDH-BD spillere som støtter DV også, men kun noen få titler som støtter DV så langt. Spørs om det blir oppgradering etterhvert.

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke at folk i det hele tatt gidder å betale for Netflix. Etter en gratismåned finner jeg ingenting av interesse.

Jeg ser etter filmer med budskap, dokumenterer og gjerne krigsfilmer, men det aller meste er svært dårlig underholdning som jeg på det aller beste ikke kan se gir noe som helst tilbake. At folk gidder å kaste bort timer på å se møl har alltid forundret meg.

Nå fikk jeg igjen tilbud om en ny graitsmåned, men jeg vet ikke om jeg gidder.

Og nå kommer Netflix med et dyrere abonnement...

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke at folk i det hele tatt gidder å betale for Netflix. Etter en gratismåned finner jeg ingenting av interesse.

Jeg ser etter filmer med budskap, dokumenterer og gjerne krigsfilmer, men det aller meste er svært dårlig underholdning som jeg på det aller beste ikke kan se gir noe som helst tilbake. At folk gidder å kaste bort timer på å se møl har alltid forundret meg.

Nå fikk jeg igjen tilbud om en ny graitsmåned, men jeg vet ikke om jeg gidder.

Og nå kommer Netflix med et dyrere abonnement...

Får bedre samvittighet fra alt det en laster ned ulovlig, og nå sitter jeg og ser på Breaking Bad

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...