Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av to ting skjer. Enten blir nåverende kort billigere, eller så blir kortene som kommer dyrere. Nvidia vil selge unna kortene.

Nåværende kort blir aldri billigere. Slik har det alltid vært. De ønsker å selge nye kort, og de venter med å lansere de billigere versjonene etter noen måneder. 

Endret av PgUp
Lenke til kommentar

Kortene blir å selge som bare det uansett, men jeg håper virkelig Nvidia faktisk har noe imponerende på lager siden de drøyer sånn. Det er utrolig kjipt om de drøyer så lenge og så er det en middels og kjedelig oppdatering.

 

De har kanskje monopol, men de burde uansett jobbe litt hardere med å bli likt av kundene. Latterlig mange som hadde byttet hvis det fantes alternativer.

Lenke til kommentar

Kortene blir å selge som bare det uansett, men jeg håper virkelig Nvidia faktisk har noe imponerende på lager siden de drøyer sånn. Det er utrolig kjipt om de drøyer så lenge og så er det en middels og kjedelig oppdatering.

 

De har kanskje monopol, men de burde uansett jobbe litt hardere med å bli likt av kundene. Latterlig mange som hadde byttet hvis det fantes alternativer.

Det som er fordelen med monopol, de slipper å jobbe hardt. De kan velge å vente med å lansere teknologi som har vært klar lenge (når ble Titan V lansert igjen?) og heller prøve å selge ut alt de produserte i mining-galskapen. Det samme skjedde jo med Intel. Først når AMD kom med solid konkurranse fikk vi endelig billige 4-kjerne i i3 og 6-kjerne ble standard fra i5. 

Lenke til kommentar

Det som er fordelen med monopol, de slipper å jobbe hardt. De kan velge å vente med å lansere teknologi som har vært klar lenge (når ble Titan V lansert igjen?)

Titan V bruker en helt annen brikke enn hva de kommende GeForce-kortene kommer til å bruke.
Lenke til kommentar

Kortene blir å selge som bare det uansett, men jeg håper virkelig Nvidia faktisk har noe imponerende på lager siden de drøyer sånn. Det er utrolig kjipt om de drøyer så lenge og så er det en middels og kjedelig oppdatering.

 

De har kanskje monopol, men de burde uansett jobbe litt hardere med å bli likt av kundene. Latterlig mange som hadde byttet hvis det fantes alternativer.

 

De har gitt oss 25% ish årlig siden 2012 ca, så det er da ikke så gærnt. 

Lenke til kommentar

Du skal vel ha 2 stk? :p

Har den vanlige versjonen på jobben... ;) Men, de brukes til TensorFlow, ikke spill...

 

Ja. Tilsynelatende kun fordi de kan. Skal man smile og være glad mens de utnytter monopolet sitt gang på gang?

Nja... Både og... Litt av utsettelsen (over sommeren) er fordi de kan. Ønsker å tømme lageret med Pascal først, men deler av utsettelsen er også fordi de ventet på meningsfulle volum av GDDR6-minne.
Lenke til kommentar

Hehe ja jeg vet. Var mer jeg som tullet litt med Nizzen. Hadde ikke forundret meg om han kjøpte 2 stk av de korta :p

Nizzen arvet sykt mye penger og bruker millionene på å kjøpe opp alt topputstyret for å mine nizzencoin.

Endret av PgUp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...