Gå til innhold

TV og lydplanker - Kjøpsguiden 2021 (Vår)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat testet den gangen 5 år siden... Så du vil anbefale å kjøpe en 5 år gammel plasma i 2018? Minner meg litt om en diskusjon på Avforum der en anbefalte Kuro. Stakkars fyr han ble skikkelig rævkjørt kan man trygd si. Har hatt tre stk plasma tv selv den siste Kuro. Bra bilde den gang men idag milevis unna Oled er bare tøys å diskutere.. Og tv er mye mer en sortnivå lys feks er like viktig og da blir det bare komisk å snakke plasma for der er den elendig.

 

Får man en VT60 til en fornuftig pris, så ja. Om ikke annet, som en vente pølse. Hadde jeg visst det jeg vet i dag, så hadde jeg beholdt min VT30 plasma i ~2 år til. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvilken tv til 5-7k anses for å være det beste på markedet nå?

 

Har lydplanke (Sonos Beam), så lyd er ikke så viktig. Fristes derfor av denne: http://www.lydogbilde.no/test/tv/tcl-55dp660

 

Tanker? Bør jeg heller bare vente til Black Friday?

 

Edit: Vil ha 55tommer.

 

Hva skal du bruke TV-en til? Blu-ray? 4k? HDR? Netflix? Er den i en lys stue? Mørkt rom? Sport? Film?

Lenke til kommentar

Var det ikke slik at Samsung skulle satse 100% på QLED da? Er jo snakk om denne Micro-LED teknologien også, som skulle bli en direkte konkurent til OLED. Min Q9FN er langt fra perfekt, den har sine svakheter, men fy å deilig det er å ikke tenke på innbrenning i det hele tatt! Kan fint bruke den som en PC skjerm, noe jeg ikke turte ordentlig med min LG C8 som jeg sendte tilbake.

Lenke til kommentar

Noen her med erfaring av Philips 873? Er menyene virkelig så elendig som det kommer frem enkelte steder eller er det fikset med en softwareoppdatering? Den TV'en frister men jeg får helt fnatt av menyer som går tregt, tenker da hovedsaklig på å starte Netflix, Youtube, Chromecast osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...