Gå til innhold

TV og lydplanker - Kjøpsguiden 2021 (Vår)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

65" Q9FN sank til 27k i dag, så er kanskje mulig å få den for 21,6k på Power (erfaringen er at de tolker reglene til prismatch ulikt fra selger til selger). Det er vel en ålreit pris.

Den står jo til 27k på nettsiden så burde ikke være så mye rom for forskjellige tolkninger der :p 

 

https://www.power.no/tv-og-tilbehoer/tv/samsung-65-4k-uhd-qled-tv-qe65q9fnatxxc/p-870300/?q=q9

Lenke til kommentar

Var nettopp inn og tittet på C8/AF8 og Q9FN. Alle hadde sine respektive demovideoer på. Hvis det jeg så var det beste av Q9FN, koster jeg på meg bedre solskerming i stuen enn å punge ut 20k+ for den TVen. AF8 kan løses med Apple TV 4k (evt en nyere).

 

Så hvis jeg velger OLED. C8 eller AF8 eller noe annet bra på 65". Kun bildekvalitet til film er det viktigste. Spiller av og til og meny løses med Apple TV

Lenke til kommentar

Du har et godt poeng. Leste gjennom og det jeg lurte på er om 8303 er noe bedre? Leser noen steder at 8303 er bygget på 2019 paneler. Jeg fant ikke 8303 ikke, så jeg lurer på om 8303 er veldig mye bedre eller mer for penga enn AF8/C8? Ser at de to sistenevnte bytter på å "vinne" i tester.

Lenke til kommentar

Motion. Ok, da blir det AF8, tusen takk!

 

Kan også ta en kjapp kikk her for sammenligning. Før du bestemmer deg. Noterte meg kjapt at de fikk samme karakter på motion her. Jeg har kun C7 selv og har blitt fortalt på forumet her at C8 er bedre på bevegelse, men flere har også sagt at Sony skal være hakket over igjen. 

 

Det sagt så sammenligner vi 2 fantastiske tv-er, forskjellene er ikke gigantiske. Blir helt sikkert veldig fornøyd samme hvilken du går for!

 

https://www.rtings.com/tv/tools/compare/lg-c8-vs-sony-a8f/600/603#usage*4854!threshold*0.1

Lenke til kommentar

AF9 er jo helt ny. Usikker på hvor mye den vil settes ned på BF. Synes folk undervurderer 20%-tilbudet til Power her. Ser man f.eks på fjorårets priser lønte det seg å kjøpe LG C7 hos Power før Black Friday.

Man vet også at man faktisk får kjøpt det man vil, nå.

 

Vil man ha AF9 hadde jeg kjøpt nå, eller vet ventet en god stund til den faller skikkelig i pris. Power har jo som kjent 20% nå og da. Antar neste runde er i februar

Lenke til kommentar

Ja har plombert begge mine TV'er her i huset, og akter ikke å komme inn i lisens loopen med det første. Blir det ny TV må det kjøpes i foreldrene min sitt navn tenker jeg :) Lurte også litt på dette når man kjøper i andre sitt navn enten det er over nett eller i butikk.

 

Jeg har så smått prøvd å teste tålmodigheten min frem mot evt. black friday tilbud altså. Tenker kanskje å stå i en 65" i stedet for en 55" etter å ha tatt noen mål på loftstuen :p

 

I verste fall får man da heller vente på ny runde med DnB rabatt om det ikke dukker opp noe interessant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...