Gå til innhold

TV og lydplanker - Kjøpsguiden 2021 (Vår)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dubious skrev (1 time siden):

Frister med en Samsung 65" QN95A 4K Neo QLED (2021) til 24k (6k rabatt), men har ikke råd til å betale den før om akkurat 1 år..
1 år betalingsutsettelse er ikke lenge nok margin, så det blir nok ikke kjøpt.

Blir sikkert Samsung QD-OLED på tilbud på black friday om ett år. Lurt å vente ;) 

Lenke til kommentar
MrMarbles skrev (3 timer siden):

https://www.elkjop.no/product/tv-og-bilde/tv/293517/samsung-65-qn85a-4k-neo-qled-2021

Om jeg skulle hatt Samsung, så tror jeg jeg ville bestilt den der nå i helga. Du får 20% rabatt, så under 16k. Greit, 3k over det du betalte for din Q80, men også en mye bedre TV med miniLED.

Alternativt denne (også 20% nå i helga på Elkjøp sin kundeklubb): https://www.elkjop.no/product/tv-og-bilde/tv/293508/samsung-65-q77a-4k-qled-2021 Men den har vel ikke miniLED.

Er ikke 19.990kr etter at 20% er trukket fra? 

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Dubious skrev (7 timer siden):

Bare å ta frem målebåndet.  Mål for 70 tommer, så du får plass til esken.
Nå er det vel ikke anbefalt å legge esken flat, men om en kjører forsiktig så går det nok bra.

65" går ikkje inn i en fiesta! ferdig finish xD damn! Å selger på power var knallhard i forhandling og ang pris -,.- de kunne matcha elkjøp viss eg ikkje brukte dnb mastercard... fack it.

Lenke til kommentar
sveibuen skrev (38 minutter siden):

65" går ikkje inn i en fiesta! ferdig finish xD damn! Å selger på power var knallhard i forhandling og ang pris -,.- de kunne matcha elkjøp viss eg ikkje brukte dnb mastercard... fack it.

Selger ser vel ikke hva du betaler med i kassa? 😆 Dette virker som lureri på høyt nivå!

Fra Power:

Sitat

Når gjelder prisløftet?

Prisroboten skanner følgende aktører: Elkjøp, Komplett, Elon, HiFi Klubben, Samsung, Apple.no, Ice.no. Prisløftet gjelder mot disse konkurrentene og med forutsetninger nevn under.

  • Varen må være tilgjengelig og være på lager hos den som det sammenlignes mot.
  • Pris må dokumenteres med en link som viser at varen er tilgjengelig.
  • Pris gjelder produkt inkludert frakt hos den prisen sammenlignes mot.
  • Garantien gjelder ikke tilbud som krever medlemskap av noen form, men må være tilgjengelig for alle uten ekstra innsats eller kostnad. Dette inkluderer køtilbud, tilbud med begrenset antall, bundlede produktpakker o.l.
  • Garantien gjelder kun for privatpersoner og er begrenset til 1 stk av varen.
  • Før du handler må du kontakte butikkekspederingen ved handel i butikk. Skal du handle via POWER.no kan du kontakte oss via chat/telefon slik at vi får sjekket dokumentasjon du har funnet frem før du tar kontakt. 

Står ikke noe her om at prisløftet ikke kan kombineres med andre kampanjer. Så jeg ville kanskje prøvd å få de til å vise til reglene sine hvor det står at prisløftet ikke kan kombineres med DNB MC kampanje. 

Lenke til kommentar
Emilsen skrev (3 minutter siden):

Står ikke noe her om at prisløftet ikke kan kombineres med andre kampanjer. Så jeg ville kanskje prøvd å få de til å vise til reglene sine hvor det står at prisløftet ikke kan kombineres med DNB MC kampanje. 

Det er ikke noen kampanje hvis han forhandler prisen direkte med selgeren. Han blir jo tilbudt en spesialpris.

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (21 minutter siden):

Det er ikke noen kampanje hvis han forhandler prisen direkte med selgeren. Han blir jo tilbudt en spesialpris.

Men han sa jo at de kunne matche elkjøp? Det er vel det prisløftet går ut på. Eller gjelder det kanskje ikke siden man må være med i medlemsklubben?

Lenke til kommentar
Emilsen skrev (7 minutter siden):

Men han sa jo at de kunne matche elkjøp? Det er vel det prisløftet går ut på. Eller gjelder det kanskje ikke siden man må være med i medlemsklubben?

Matche Elkjøp gjorde de jo? Bare ikke 20% DNB-rabatt på toppen igjen. Det vanlige prisløftet gjelder ikke tilbud som krever medlemskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
sveibuen skrev (8 timer siden):

Lite problem, eller eg trur det kanskje blir et problem.

Skal kjøpe LG OLED65B1 i dag, å lurer på om dette går inn i bilen, det er snakk om en Ford Fiesta 2014 modell 😧

Noen som vet? Kommer til å legge ned baksetene, men spm er vel om eg i det hele tatt får tven inn 😮

Tviler veldig på det! 

Lenke til kommentar

Tenkte å kjøpe meg Tv hos Power i helga med rabatten fra DNB :)

Har en 10 år gammel LG 60 tommer fra før. Tenkte å gå får OLED nå, der har vel LG ganske gode tv-er.

Tenkte først 65". Ser at A1 ligger på 14.990,-. Mens skal jeg ha C1 så må jeg opp i 27.990!

28 tusen er kanskje maks det jeg vil strekke meg. Men samtidig, så får jeg en A1 i 77" for 24.990, altså billigere enn C1 i 65". I utlandet anbefaler dem å legge det lille ekstra i en C1, men der er prisforskjellen bare 200-300 dollar, ikke 13.000 NOK. Så det gjør valget litt verre. Det jeg vil mangle i en A1 er jo hovedsakelig 2,1 HDMI, 120hz og G-sync/VRR, samt litt mer brightness. Men å hatt en 77" hadde jo vært rått. (Skal være i en kjellerstue dedikert til filmrom så har ingen maks størrelse). Til gaming så vil man vel merke forskjellen godt ved å velge en C1, men er det verdt å gå ned da fra 77 til 65 for å få det C1 gir? 

Lenke til kommentar

Fikk ikke hevet kjøper på min Samsung 65" Q80T når jeg leverte den inn for tredje gang. Fikk opplyst om at jeg først kan heve kjøpet når verkstedet har mottatt den og konstatert feil. 

 

Kjøpte likevell en Samsung 65" QN85. Så får jeg heve kjøpet på Q80 når de finner feilen. 

I verste fall har jeg 50 dagers åpent kjøp på QN85 

Lenke til kommentar
Mumriken skrev (2 timer siden):

Soleklart C1 65" dersom gaming er prioritert 

Tja. Om gaming er høyt prioritert vil jeg ikke si. Jeg kommer nok til å skaffe meg Xbox X etterhvert, men blir nok 80% film/serier. Blir nok heller å lage meg en PC rigg som er mer prioritert til gaming. Vil man merke veldig stor forskjell mellom C1 og A1 på gaming? Eller er det så lite at man må ha side om side sammenligning for å merke noe?

Lenke til kommentar
Emilsen skrev (6 timer siden):

Selger ser vel ikke hva du betaler med i kassa? 😆 Dette virker som lureri på høyt nivå!

Fra Power:

Står ikke noe her om at prisløftet ikke kan kombineres med andre kampanjer. Så jeg ville kanskje prøvd å få de til å vise til reglene sine hvor det står at prisløftet ikke kan kombineres med DNB MC kampanje. 

Hehe, sa eg ikke hadde mastercard, men han sa på en betingelse: at jeg ikke brukte mastercard fra dnb, så skulle jeg få tven til elkjøp kundeklubb pris.. 

Lenke til kommentar
vegard12345 skrev (41 minutter siden):

Tja. Om gaming er høyt prioritert vil jeg ikke si. Jeg kommer nok til å skaffe meg Xbox X etterhvert, men blir nok 80% film/serier. Blir nok heller å lage meg en PC rigg som er mer prioritert til gaming. Vil man merke veldig stor forskjell mellom C1 og A1 på gaming? Eller er det så lite at man må ha side om side sammenligning for å merke noe?

Jeg ble anbefalt B1 ihht kriteriene dine :)

 

Så ikke at du ville ha 77"....

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...