Gå til innhold

TV og lydplanker - Kjøpsguiden 2021 (Vår)


Anbefalte innlegg

Thor. skrev (33 minutter siden):

De aktuelle tv-ene i førstepost er utgått (LG CX). Tips til 55" tv under 15.000 for spill og film? Må være lav fot på grunn av lavt under taket.

LG Oled B1 tikker vel spill og film-boksene ganske greit. Men hadde jo vurdert å vente til Black Friday for å se om LG Oled C1 går under 15 000. 

Litt bedre/nyere prosessor på C1, og alle HDMI-inngangene er HDMI 2.1, mot kun 2 på B1. C1 sitt panel er vel også mer lyssterkt. Har man lange spilløkter burde man ha innbrenning i bakhodet og vurdere en innlagt pause. Men det skal ikke være problem i 2021.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sveibuen skrev (1 time siden):

Kjøpte B1 sist power dnb kampanje, sliter med å finne vinklet hdmi 2.1 kabel. Da hdmi 2.1 portene er bak på tv å tven er heggvenkt! Så ha det i bakhodet viss du går for B1

"Alle" butikker har vinkel adapter.

Svært få som selger kabel med vinklet hdmi, som egentlig er rart da alle som skal vegghenge TVn trenger det.

Lenke til kommentar
Dubious skrev (3 minutter siden):

Setningen der gir ikke mye mening.

Det meste på Ebay kan ikke være søppel, og samtidig stemme.

Høres ut som at du hadde flaks.

Jeg har ikke skrevet at det meste er søppel. Det aller meste på eBay/AliExpress stemmer om du vet hva du gjør. Jeg har hundrevis av ordre på eBay/AliExpress på diverse elektronikk. Har aldri fått noe som ikke har levert etter specs.

Lenke til kommentar
sveibuen skrev (4 minutter siden):

Amazon er konge, velger man AmazonGlobal Priority Shipping har man det på døra etter få dager.

Retur er også smertefritt, helt enestående bra kundeservice da jeg måtte sende tilbake en 16TB Enterprise disk, får returlapper på mail og bare levere på DHL.

Jeg brukte mye eBay før, men velger nå heller amazon, mye pga betydelig kjappere leveringstid enn kinaleveringer på eBay som kan ta 1 måned+.

Endret av FiveInline
  • Liker 1
Lenke til kommentar
sveibuen skrev (2 timer siden):

Nøyaktig den samme jeg kjøpte fra eBay. Bare vær obs på at den fortsatt stikker langt ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
sveibuen skrev (På 6.11.2021 den 19.49):

Bestilt den 6 og lå var på døra i dag! 4 dager leveringstid er ikke gale, USA de sender ifra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...