Gå til innhold

Media og Trump


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, de som stemte på Trump gjorde det av utrolig forskjellige grunner, men nesten ingen av de gjorde det fordi de både mente Trump var fascist og visste hva det betydde.

 

De gjorde det fordi de ble lurt av russere, NRA finansiert av russere eller en av flere PACs som i noen tilfeller var finansiert av russere.

 

Så alt er i sin skjønneste orden her. Ingenting å se, vennligst gå og legg dere igjen.

Lenke til kommentar

Herregud, de som stemte på Trump gjorde det av utrolig forskjellige grunner, men nesten ingen av de gjorde det fordi de både mente Trump var fascist og visste hva det betydde.

 

De gjorde det fordi de ble lurt av russere, NRA finansiert av russere eller en av flere PACs som i noen tilfeller var finansiert av russere.

 

Så alt er i sin skjønneste orden her. Ingenting å se, vennligst gå og legg dere igjen.

På samme måte som de som stemte NS i førkrigstiden ikke nødvendigvis hatet jøder, men støttet andre aspekter ved nazismen.

 

Jeg tror det er en forskjell på antall selverklærte fascister i USA og de som har fascistiske holdninger, men vegrer seg å kalle seg det.

Lenke til kommentar

På samme måte som de som stemte NS i førkrigstiden ikke nødvendigvis hatet jøder, men støttet andre aspekter ved nazismen.

 

Jeg tror det er en forskjell på antall selverklærte fascister i USA og de som har fascistiske holdninger, men vegrer seg å kalle seg det.

 

Forskjellen er at ingen viste hvor facisme faktisk ledet på 1930 tallet. I dag gjør vi det.

Flere av oss har sagt at Trump har hvert facist siden før han vant primers, vi ble hånet og de påsto at vi overdrev.

I dag er det langt færre som mener vi overdriver. Jeg sa det i 2016 at Trump går gjennom facist håndboka punkt og prikke, han må krysse av alle poster i håndboka. 

Alle som stemte på trump var ensten for dumme til å se en facist når en facist sto forran dem, eller de skjønte han var en facist men stemte på han av egoistiske grunner(skatte lette og håp om jobb) eller så var de i "facist adjacent" Mye av feilen er amerikansk media som i "høflighetens navn" ikke sa hva han var. 

En side hadde PR problemer og helt standard amerikansk korrupsjon, den andre var facister og voldtektsmenn.

Men Facister og voldteksmenn gir høye seertall, så man måtte ikke kalle en spade for en spade. 

De gjorde Trump til en President kandidat, når de skulle gjort han til FBI most wanted.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Jepp, en erfaren politiker som hadde bevist at hun kunne behandle mennesker med respekt i nesten 50 år. "They went another way".

 

Hun var den ulitmate amerikanske polikeren (problemet er bare at amerikanere hater politikere) 

Hun var en taper kandidat fra start til slutt. Joe Biden for alle hans feil hadde fremdeles vunnet lett over Trump.

Men bare fordi hun var den værst tenklige kanidaten politsk sett, betyr ikke at hun ville vært en ille president. Ville livet til den vanlige amerikaner blitt mye bedre? nei, men  kanskje litt bedre? men ikke mye i så fall. Men ingen forbedring eller litt forbedring er mye bedre enn det ekstreme omvendte, stripping av borgerrettigheter, millioner mister helse forsikringen, amerikanske grunnloven strippes dag for dag, og ikke minst facist dystopia. 

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Gjorde det vondt i hillary hjertet ditt? Beklager det.

 

Slutt å tulle, jeg bryr meg like lite om Hillary enn om Trump. Dette dreier seg om at du påstår at Hillary er like ille som Trump, og ditt argument består av en sjåvinistisk artikkel om en bok skrevet av en fjomp som ikke har noen navngitte kilder! En fjomp som har skrevet 19 bøker før, og fremdeles ikke får presse andre steder enn i New York Post?

 

Nei, prøv igjen. 

 

La meg legge opp til deg: 

 

Trump er er langt dårligere valg enn Hillary, fordi Hillary har erfaring som utenriksminister, og Trump har erfaring som seksuell angrepsmann.

Lenke til kommentar

Slutt å tulle, jeg bryr meg like lite om Hillary enn om Trump. Dette dreier seg om at du påstår at Hillary er like ille som Trump, og ditt argument består av en sjåvinistisk artikkel om en bok skrevet av en fjomp som ikke har noen navngitte kilder! En fjomp som har skrevet 19 bøker før, og fremdeles ikke får presse andre steder enn i New York Post?

 

Nei, prøv igjen. 

 

La meg legge opp til deg: 

 

Trump er er langt dårligere valg enn Hillary, fordi Hillary har erfaring som utenriksminister, og Trump har erfaring som seksuell angrepsmann.

 

Ex Secret Service agent Gary Byrne som er fjompen?

 

https://www.realclearpolitics.com/video/2016/06/28/ex-secret_service_agent_people_need_to_know_the_real_hillary_clinton_and_how_dangerous_she_is.html

 

Jeg svarer simpelt hen på at du sier Hillay har behandlet folk med respekt i 50år, men det er jo mye som tyder på at hun oppfører seg som ei heks.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Ex Secret Service agent Gary Byrne som er fjompen?

 

https://www.realclearpolitics.com/video/2016/06/28/ex-secret_service_agent_people_need_to_know_the_real_hillary_clinton_and_how_dangerous_she_is.html

 

Jeg svarer simpelt hen på at du sier Hillay har behandlet folk med respekt i 50år, men det er jo mye som tyder på at hun oppfører seg som ei heks.

 

Jeg vet ikke, det er din kilde! Identifiser fjompene dine selv. 

 

Uansett, argumentet er ikke godt nok. Jeg hadde langt heller stemt på den personen den drittsekken der ser ut til å tro at Hillary er enn en voldtektsmann. Hva med deg?

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, det er din kilde! Identifiser fjompene dine selv. 

 

Uansett, argumentet er ikke godt nok. Jeg hadde langt heller stemt på den personen den drittsekken der ser ut til å tro at Hillary er enn en voldtektsmann. Hva med deg?

 

Når agenter i Secret Service som har jobbet tett på henne beskriver henne som en diktator så hadde ikke min stemme gått til henne

 

Så.. Trump er en voldtektsmann.. Har du noe link på det? Regner med man må en dom på seg for å bli kalt det?

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Når agenter i Secret Service som har jobbet tett på henne beskriver henne som en diktator så hadde ikke min stemme gått til henne

 

Så.. Trump er en voldtektsmann.. Har du noe link på det? Regner med man må en dom på seg for å bli kalt det?

 

En agent, som jobbet med henne for 20 år siden, som har en bok å selge, som tydeligvis ikke akkurat er tatt på alvor blant media forøvrig, omtaler henne som diktator. 

 

Jeg omtaler deg herved som "lettlurt". Jeg regner med du nå aldri kommer til å være kvalifisert til noen jobb noensinne igjen? Jeg mener, hvem vil vel ansette noen som ble kalt lettlurt på et forum for tyve år siden?

 

Og nei, man trenger ikke dømmes for å bli kalt voldtektsmann. Det er ikke som sivilingeniør.

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...