Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spille på PC :xmas:

Hehe, ideelt sett helt klart. Fordelen for meg som hobbygamer når barn er i seng, uten peil på PC, er at spillet ruller og går som en drøm (til å være ps4) uten bekymringer. Ser det er mye prat om hardware her. Men for all del, pc er jo king når det kjem til skytespill.

 

En del av innstillingene jeg nevnte er jo forresten aktuelle uavhengig av pc/konsoll.

 

Kos deg i felten! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Mulig det, men det var ikke poenget mitt. Det er ikke minnet som gjør at han får så lavt snitt.

Minne har fryktelig lite å si i det store og det hele, utrolig hva noen greier å lire av seg for å forsvare at de har brukt et par tusen ekstra for et par ekstra FPS.

 

BF1: https://www.gamersnexus.net/game-bench/2677-bf1-ram-benchmark-frequency-8gb-enough/page-2

Generelt: https://www.techspot.com/article/1171-ddr4-4000-mhz-performance/page3.html

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

For et spill! Har brukt 15 timer i MP sålangt og må si meg meget imponert over gameplay og hvor godt spillet kjører (nesten uansett hvilket kort som blir brukt). Har prøvd spillet med både 2080 ti og 970. Det er imponerende godt lagt til rette for grafikkort fra eldre generasjoner. Leser også på reddit at folk kjører spillet bra selv med 760 kort. Ser veldig frem til DLSS og raytracing. 

 

Mye småfiks og bugs som bør gjøres noe med, men ikke værre enn at det er å forvente av et stort spill ved lansering. Har stor tro på spillet videre med kommende gamemodes. Noe småbalansering på enkelte gamemodes trengs også, men conquest fungerer ihvertfall veldig bra etter min mening. 

 

Her er forresten en super visual comparison på grafikk settings fra reddit. 

 

BFV kommer definitivt i min bok til å bli et av de aller beste BF spillene noensinne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jepp! Om ikke bedre, så er det ihvertfall liten forskjell og bortsett fra noen få pikslete trær på avstand så kommer du ikke til å "savne" noe på grafikken ved å spille på low. Kan se et eksempel av pikslete trær helt til høyre her på low settings (både oppe og nede).

 

Kan legge ved at jeg spiller på 34'' ultrawide 3440x1440. Fikk stabilt 60 fps med 970 med low og 120 fps med 2080 ti (asus dual) med alt på high. 

Lenke til kommentar

Føler til tider at TTK og TTD er helt på viddene her. Når jeg blir skutt så er det som om all skaden skjer i ett javs og jeg ligger stiv :p

Opplever det samme. Noen ganger sprayer jeg et halvt magasin i fienden å gjør 24dmg, mens fienden oneshotter meg. Det er visstnok på listen over ting som trenger en fiks.

Lenke til kommentar

Godt eksempel her nettopp, kom over 3 tyskere inne i ett hus på nesten kloss hold. Magaisinet ble tømt kontrollert og hitmarks over alt..ingen strøk med. Bortsett fra meg når han ene snudde seg og trykte på skyteknappen. 

Sår hals som følget.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...