Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man MÅÅÅ jo ikke ha 2080TI da. Man ganske vill ytelse om man kupper et brukt 1080TI til 5K. Evt vanlig 2080 til 8500.- 

 

Kjøpte ny maskin i sommer selv, men ventet med skjermkort siden RTX ikke var langt unna. Har vanlig 1080 nå og venter egentlig bare på tester nå for å finne ut hvilket kort jeg skal gå for. 

Lenke til kommentar

Eller bare spille fps på konsoll sånn at halve diskusjon.no kan angripe deg for å gjøre nettopp det. Hehehe. Sånn som meg!

 

Spøk til revolver. Jeg digger fortsatt Battlefield 1, og liker våpnene godt. Elsker for eksempel rifler med iron sights, det er så tilfredsstillende. Gleder meg til å fyke rundt med Kar98k-en i Rotterdams gater.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøper ikke forklaringen, tipper det er utelukkende for å komme klar av lanseringen av Call Of Duty, RDR2 og Fallout 76. 

Nja, du har et poeng. Uansett om det er grunnet en taktisk avgjørelse eller ikke, så håper jeg at de benytter tiden til å finpusse spillet. Enig i kritikken som Dice nevner på siden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg tror det er en klok avgjørelse. Bra at de tar tilbakemeldingene seriøst.

Enig, bransjen har en tendens til å holde litt for fast på slippdatoer, uansett hvilken tilstand spillet er i. 

Lenke til kommentar

Hypen rundt Bf5 er jo ikke helt der da, og våpnene er ganske kjipe fra den tiden. Er ikke fan av BF1 akkurat heller..Kom med ett nytt oppgradert Vietnam spill a, med alle de crazy fellene osv. Musikken og stemninga var jo drit bra også.

 

Nytt vietnam spill med størrelse på Chernarus kartet i Arma da snakker vi morro! Ikke bare ha conquest spots men ha realistiske scenarioer der ett lag må infiltrerer og ta ut en base. Ikke spawn helt oppi basen men la folk taktisk komme mot basen så andre laget må taktisk forsvare og holde utkikk etter fiender.

 

Noe sånt jeg hadde ønsket meg istedenfor å spawne midt oppi en fragfest. I want tactics!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...