Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Jeg håpte at våpen "pickup" hadde bare vært å løpe over det, sånn som i quake. Rød armor, og man får best armor, gul armor, og man får nest best armor etc..

 

Skjønner ikkje helt hvorfor det må hermes så mye etter de andre BR spilla  :hmm:

 

Personlig så blir det å fortsette med Conquest i Battlefield. Det er og forblir best, synes jeg. Rush var også veldig morro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blæææ, jeg vil så jævlig like BR. Det er mange kule elementer ved det, og til tider gøy. Dessverre drepes det for meg av frustrasjonen når man plutselig dør og rett og slett er helt ute av det, noen ganger før det har begynt. Noen ganger rett etter man nok en gang har lett rundt i hus og bygget seg opp et arsenal.

Lenke til kommentar

Blæææ, jeg vil så jævlig like BR. Det er mange kule elementer ved det, og til tider gøy. Dessverre drepes det for meg av frustrasjonen når man plutselig dør og rett og slett er helt ute av det, noen ganger før det har begynt. Noen ganger rett etter man nok en gang har lett rundt i hus og bygget seg opp et arsenal.

Sånn skal gamemoden være, utilgivelig. Knapt rørt annet enn BR siste årene, får ikke i nærheten den spenningsnivået i vanlig MP i noen spill.

Lenke til kommentar

Sånn skal gamemoden være, utilgivelig. Knapt rørt annet enn BR siste årene, får ikke i nærheten den spenningsnivået i vanlig MP i noen spill.

 

Jeg er helt enig! Som tidligere skrevet i denne tråden: helt sikkert et veldig godt spill i BR-sjangeren dette. Det bare er nok ikke noe for meg, er kanskje en del på grunn av at tiden jeg har til å spille er ganske knapp sånn at jeg må få maks ut av det når jeg spiller. Men som også skrevet tidligere håper jeg flere nye Firestorm-spillere også oppdager vanlig Battlefield på grunn av dette :)

Lenke til kommentar

De må virkelig totalforandre looting. Bortsett fra det så fremstår det temmelig solid, men hvordan de klarte å lande på et såpass horribelt lootsystem forstår jeg virkelig ikke. Helt forferdelig dårlig.

 

Time to kill er kanskje også litt vel lav, du dør raskere her enn i noen annet Battle Royale spill jeg har spilt, selv med full HP og armour så dør du nærmest umiddelbart. Det er jo alltid en vanskelig balanse, og jeg husker jo Call of Duty Blackout og hvor idiotisk det var i motsatt retning i BETA hvor du med level 3 armour tålte noe så latterlig mye at det var helt komisk.

 

Og når du kombinerer såpass lav time to kill med mulighet for tanks osv i et Battle Royale så kan ting føles i overkant urettferdig til tider. Det å bli presset av sonen/Firestorm, samtidig som du møter 1-2 lag med tanks mot slutten av spillet og spesielt om du da er såpass uheldig at du ikke har noe fornuftig anti-tank våpen for hånden så sitter du igjen temmelig sjanseløs.

 

Kartet føles såpass kompakt så det å komme seg fra A til B er liksom aldri noe stort problem, så jeg føler vel at diverse kjøretøy føles nokså unødvendig her.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

For meg som ikke har spilt BR synes jeg det fungerer bra, også Loot systemet.

 

Litt usikker, men det virker som bilde kvaliteten er bedre i BR versjonen enn ellers i BFV(?)

 

Har ikke spilt så veldig mange omganger, men..:

Det som jeg synes er viktigere enn om en liker loot systemet eller ikke, er at foreløpig synes som om det fuskes like mye her som i BFV ellers, merkes spesielt godt om man er blant de siste gjenlevende(6-2) i Solo.

 

Har kun spilt random team i team modus og da ikke vært i nærheten av og være blant de siste teamene, kun en gang i denne modusen har jeg opplevd en viss form for samarbeid.

Enig i at om man ikke ønsker og samarbeide er det bedre for disse og spille solo modus.

 

Mistenker at mange av disse spiller BF BR random team som et run and gun spill og vil ha "hjelp" til og komme lenger enn ellers.

Og ingen hjelp og få av dem ofte selv om man er skutt og ligger nedre bak dekning løper fleste parten av de rett forbi, selv om en har utført førstehjelp på dem tidligere.

 

Tanks, har ikke noe spesifikk mening om det enda om det er for heftig med slike kjøretøy enda, men er det ikke bare en ekstra utfordring?

Endret av baggiebridges
Lenke til kommentar

Har tatt ut ett par tanks og pansrede kjøretøy, i samarbeid med squad og det føltes ikke som en overlegen trussel i grunn. Men syns DICE har fått til ett svært godt utgangspunkt her med Battlefield formelen mikset med BR, så det kan jo bare bli bedre og bedre .

Ellers har jeg også hatt noen runder i Conquest, senest i dag tidlig..våknet 3 timer før alarmen gitt :p Og jeg syns spillet føles så utrolig mye bedre å spille nå enn før :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Og jeg syns spillet føles så utrolig mye bedre å spille nå enn før :)

Helt enig! Kan ikke sette fingeren på det, men synes ting flyter mye bedre nå i ordinær MP. Havner generelt høyere på scoreboard etter hver runde også nå.

 

Digger FS også, men der gjør jeg det ikke like bra. Det er ikke så farlig heller egentlig, rushet jeg opplever er verdt det i seg selv.

Lenke til kommentar

Det jeg synes er litt rart her er at det gjerne blir stående igjen en kar med tanks helt på slutten, og hvis ingen har noe å ta den ut med da så er det jo ganske ubalansert - tanksene burde blit deaktivert på siste kollaps eller noe ...

er så mye panserfaust etc der ute, så om ingen tar tanksen, så er det ikkje synn på dem :D
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...