Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Skjønner. Kjøpte aldri utvidelsene så da har jeg nok aldri vært borti det. Takk for oppklaringen :)

Virker være et tappert forsøk på å lage et competetive modus. Tidligere når de har laget moduser for ferre spillere har de bare tatt utsnitt av allerede eksisterende kart og det har vært litt blanda hvor godt det har funket.

 

Imo burde jo helt klart fokuset vært 8on8/10on10 med fly og tank. Dette er Battlefield tross alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker være et tappert forsøk på å lage et competetive modus. Tidligere når de har laget moduser for ferre spillere har de bare tatt utsnitt av allerede eksisterende kart og det har vært litt blanda hvor godt det har funket.

 

Imo burde jo helt klart fokuset vært 8on8/10on10 med fly og tank. Dette er Battlefield tross alt.

Hvor vellykket er forsøket? Battlefield er liksom store kamper for meg og ‘competitive’ passer liksom ikke helt inn, men jeg kan jo bomme helt.

Lenke til kommentar

Hvor vellykket er forsøket? Battlefield er liksom store kamper for meg og ‘competitive’ passer liksom ikke helt inn, men jeg kan jo bomme helt.

Det vet vi jo ikke da modusen ikke har kommet i BFV enda. Men relativt stor sannsynlighet for at det ikke slår ann imo. 

 

Clan spill fungerte jo helt ypperlig i de første BF spillene til tross for svak serverstyring og uoptimaliserte kart. Det var kjempe gøy og masse taktikk. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvor vellykket er forsøket? Battlefield er liksom store kamper for meg og ‘competitive’ passer liksom ikke helt inn, men jeg kan jo bomme helt.

 

Det er nok en del som liker å spille mer infanteri. Om jeg ikke husker feil så var jo Strike at karkan et veldig populær kart for akkurat dette i Battlefield 2 dagene.

 

Fansen har tydeligvis etterspurt det, og mer close quarter. Dette er jo noe de har fokusert en del på med bl.a Battlefield 3. 

 

Personlig så er stein, saks papir gameplay noe jeg liker best.  

 

Har kommet gameplay fra EA Play: 

 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Clan spill fungerte jo helt ypperlig i de første BF spillene til tross for svak serverstyring og uoptimaliserte kart. Det var kjempe gøy og masse taktikk.

Jeg spilte i clan i BF3-æraen. Fungerte helt ypperlig med tilbudene av game modes vi hadde da. Tar jeg ikke feil spilte vi eksklusivt rush og conquest small.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan forklare meg hvorfor BF1 og 5 virker så sirup selv om det spilles i 100fps? Tenker da i forhold til BF3 og 4. 

HÅPER det ikke bli sånn sirrup i BadCompany 3!

Fordi du spiller i 100fps? :evil:

Men fra spøk til revolver, det føles sluggish under 150ish fps (men det gjelder forsåvidt bf3/4 også)

Lenke til kommentar

Det vet vi jo ikke da modusen ikke har kommet i BFV enda. Men relativt stor sannsynlighet for at det ikke slår ann imo. 

 

Clan spill fungerte jo helt ypperlig i de første BF spillene til tross for svak serverstyring og uoptimaliserte kart. Det var kjempe gøy og masse taktikk. 

 

Det er nok en del som liker å spille mer infanteri. Om jeg ikke husker feil så var jo Strike at karkan et veldig populær kart for akkurat dette i Battlefield 2 dagene.

 

Fansen har tydeligvis etterspurt det, og mer close quarter. Dette er jo noe de har fokusert en del på med bl.a Battlefield 3. 

 

Personlig så er stein, saks papir gameplay noe jeg liker best.  

 

Har kommet gameplay fra EA Play: 

 

Takk for tilbakemeldingene. Jeg forstår godt at en ønsker mer infanteri, men det jeg synes er litt mer snurrig er å gjøre kampene mindre. Strike at Karkand hadde et stort fokus på infanteri, men det var også et kart for 16-64 spillere. 5 vs 5 virker for meg som en modus Battlefield ikke er egnet for og som jeg personlig ville synes var litt stusselig. Men godt mulig BF V er så godt ompimalisert for den typen kamper at det likevel blir bra. Samtidig tenker jeg det er synd om en legger mye krutt i kart som kun fungerer i så små kamper, da jeg personlig nok ville hatt liten glede av disse. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Takk for tilbakemeldingene. Jeg forstår godt at en ønsker mer infanteri, men det jeg synes er litt mer snurrig er å gjøre kampene mindre. Strike at Karkand hadde et stort fokus på infanteri, men det var også et kart for 16-64 spillere. 5 vs 5 virker for meg som en modus Battlefield ikke er egnet for og som jeg personlig ville synes var litt stusselig. Men godt mulig BF V er så godt ompimalisert for den typen kamper at det likevel blir bra. Samtidig tenker jeg det er synd om en legger mye krutt i kart som kun fungerer i så små kamper, da jeg personlig nok ville hatt liten glede av disse. 

 

Jeg er ikke uenig overhode. Jeg håper de funker på conquest men det har vært signaler her hvor det hevdes at det bare blir for Squad conquest.

 

Jeg spiller som regel bare conquest selv så blir kjedelig om de ikke har det. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har dere kjøpt spillet, eller spiller dere via ea access? Bruker premium'en selv.

 

Har kjøpt det. Ser ikke noe vits i å betale hver måned for noe jeg kan betale for en gang.

 

Måtte forøvrig kjøpe en måned EA ACCESS for å ha mulighet til å spille spillet tidlig. Dick move av EA. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Om noen av dere sitter på Win 7 fortsatt så kan det være en ide å bytte OS :p

Etter at 1903 updaten kjørte mouse pooling rett i dass så heiv jeg inn win 7.

 

Fikk et betydelig fps dropp (pga cpuen ikke klarer å fore gpu).

Hadde rundt 200 avg med 165ish low med win10 mens i win7 så har jeg avg rundt 160fps og min nedpå 120ish!

 

Nå skal win 8.1 testes!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...