Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har ein følelse av at han av ein eller anne grunn har klart å koblet BotW til MG Survive når han snakker om MGSV rip off og microtransaction, men skjønner ikkje heilt kossen han har fått det til. 

 

Men er meir sannsynligt enn at han faktisk meiner Botw er rip off av MGS V. Uansett BotW for meg er 9-10/10 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nice, alltid hatt sansen for God of War. Så da blir det å fyre opp PS4'en igjen for første gang på veldig lenge.

Dette sammen med Detroit: Become Human og Days Gone var i grunn det jeg gledet meg til av eksklusive titler og jeg ble veldig skuffet når jeg hørte at Days Gone var utsatt helt til 2019.

 

Men godt å høre at God of War leverer i hvert fall. :)

Lenke til kommentar

 

Jaaaaaaaaaaaa, akkurat det jeg håpet på. Det fikk 10 av 10 her. Da vet jeg at det blir veldig gøy å spille. Tusen takk Gamer.no

Og siden jeg har vært en av de utvalgte til å kunne fårhåndsbestille det eksklusivt fra Playstation store så tror jeg jeg nå at jeg kan spille det den dagen det blir sluppet, og det med ekstra kjempegodt skjold og sverd som dere andre ikke får, fukkers!!! :D

Spillet får 10/10 av fyren som mente BotW er et 6/10 spill, bare så det er sagt.

 

Men GoW får gode anmeldelser over hele fjøla så noen ganger må han ha rett kan også.

Man glemmer at alle anmeldelser til syvende sist er subjektive. Tenker han fikk mye hat for den anmeldelsen. Bra han står for det han mener syns jeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Jaaaaaaaaaaaa, akkurat det jeg håpet på. Det fikk 10 av 10 her. Da vet jeg at det blir veldig gøy å spille. Tusen takk Gamer.no

Og siden jeg har vært en av de utvalgte til å kunne fårhåndsbestille det eksklusivt fra Playstation store så tror jeg jeg nå at jeg kan spille det den dagen det blir sluppet, og det med ekstra kjempegodt skjold og sverd som dere andre ikke får, fukkers!!! :D

Ein av di utvalgte? er ikkje PS Store for alle? :D

Trodde jeg var en av de få siden det sto ekslusivt???

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaaaaaaaaaaaa, akkurat det jeg håpet på. Det fikk 10 av 10 her. Da vet jeg at det blir veldig gøy å spille. Tusen takk Gamer.no

Og siden jeg har vært en av de utvalgte til å kunne fårhåndsbestille det eksklusivt fra Playstation store så tror jeg jeg nå at jeg kan spille det den dagen det blir sluppet, og det med ekstra kjempegodt skjold og sverd som dere andre ikke får, fukkers!!! :D

 

Nei jeg stoler 100% på Gamer.no. de pleier å ha de samme meningene om spill som det jeg gjør. Og det pleier å stemme med opplevelsen av spillene også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jaaaaaaaaaaaa, akkurat det jeg håpet på. Det fikk 10 av 10 her. Da vet jeg at det blir veldig gøy å spille. Tusen takk Gamer.no

Og siden jeg har vært en av de utvalgte til å kunne fårhåndsbestille det eksklusivt fra Playstation store så tror jeg jeg nå at jeg kan spille det den dagen det blir sluppet, og det med ekstra kjempegodt skjold og sverd som dere andre ikke får, fukkers!!! :D

Spillet får 10/10 av fyren som mente BotW er et 6/10 spill, bare så det er sagt.

 

Men GoW får gode anmeldelser over hele fjøla så noen ganger må han ha rett kan også.

Håper ikke du fortsatt er sur over at noen hadde en annen mening enn deg for et år siden. Men vet det kan være tøft.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Måtte krype til korset og skaffe ps4 jeg også. Mange bra spill. Veldig synd de ikke kommer ut på pc. Uendelig mye bedre og spille med mus og tastatur. Men kommer meg stortsett gjennom spillene på hard alikevel med kontroller. Men er ikke bra for hånda disse kontrollene. Leddene mine blir jo ruinert.

 

Godt du ikke må spille det på Xbox One da, forferdelig kontroller :p Jahn Teigen etter 45 min med den i hånda.

 

Men helt ærlig syns jeg akkurat denne typen her er skreddsersydd for håndkontroller. Jeg hadde nok sikkert spilte det med en håndkontroll på PC også for å være ærlig.

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Måtte krype til korset og skaffe ps4 jeg også. Mange bra spill. Veldig synd de ikke kommer ut på pc. Uendelig mye bedre og spille med mus og tastatur. Men kommer meg stortsett gjennom spillene på hard alikevel med kontroller. Men er ikke bra for hånda disse kontrollene. Leddene mine blir jo ruinert.

 

Godt du ikke må spille det på Xbox One da, forferdelig kontroller :p Jahn Teigen etter 45 min med den i hånda.

 

Men helt ærlig syns jeg akkurat denne typen her er skreddsersydd for håndkontroller. Jeg hadde nok sikkert spilte det med en håndkontroll på PC også for å være ærlig.

 

Enig har ein ganske OK gaming pc. FPS er det et must med mus og tastatur for min del, men mange andre spil velger eg kontroll, og hadde nok gjort det med et spill som GoW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...