Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte krype til korset og skaffe ps4 jeg også. Mange bra spill. Veldig synd de ikke kommer ut på pc. Uendelig mye bedre og spille med mus og tastatur. Men kommer meg stortsett gjennom spillene på hard alikevel med kontroller. Men er ikke bra for hånda disse kontrollene. Leddene mine blir jo ruinert.

 

Du kan bruke mus og tastatur om du vil, funker gulle godt.

Lenke til kommentar

 

 

Jaaaaaaaaaaaa, akkurat det jeg håpet på. Det fikk 10 av 10 her. Da vet jeg at det blir veldig gøy å spille. Tusen takk Gamer.no

Og siden jeg har vært en av de utvalgte til å kunne fårhåndsbestille det eksklusivt fra Playstation store så tror jeg jeg nå at jeg kan spille det den dagen det blir sluppet, og det med ekstra kjempegodt skjold og sverd som dere andre ikke får, fukkers!!! :D

Spillet får 10/10 av fyren som mente BotW er et 6/10 spill, bare så det er sagt.

 

Men GoW får gode anmeldelser over hele fjøla så noen ganger må han ha rett kan også.

Håper ikke du fortsatt er sur over at noen hadde en annen mening enn deg for et år siden. Men vet det kan være tøft.

Er ikke sur. Bare påpeker det slik at folk husker at anmelder har lav kredibilitet.

Lenke til kommentar

 

 

 

Jaaaaaaaaaaaa, akkurat det jeg håpet på. Det fikk 10 av 10 her. Da vet jeg at det blir veldig gøy å spille. Tusen takk Gamer.no

Og siden jeg har vært en av de utvalgte til å kunne fårhåndsbestille det eksklusivt fra Playstation store så tror jeg jeg nå at jeg kan spille det den dagen det blir sluppet, og det med ekstra kjempegodt skjold og sverd som dere andre ikke får, fukkers!!! :D

Spillet får 10/10 av fyren som mente BotW er et 6/10 spill, bare så det er sagt.

 

Men GoW får gode anmeldelser over hele fjøla så noen ganger må han ha rett kan også.

Håper ikke du fortsatt er sur over at noen hadde en annen mening enn deg for et år siden. Men vet det kan være tøft.
Er ikke sur. Bare påpeker det slik at folk husker at anmelder har lav kredibilitet.

Har jeg lav kredibiliteten på grunn av at jeg skrev en subjektiv anmeldelse du ikke var enig i? For et år siden? Én anmeldelse av 89 skrevet for Gamer? Hardt liv ass.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Subjektiv er ein ting, men du må da forstå at folk kan sette tvil på "spillsmaken" din angående Zelda når du ser på resten av kritikerverden. Du skal selvsagt si det du mener, men eg har forståelse for di som er skeptisk.

 

4 av reviewsa er under 90 og di andre 105 reviewsa er over 90. Og Gamer.no er på 60. Ja, det er litt merkligt.

 

post-89062-0-49013100-1523663189_thumb.png

 

Når det er sagt har eg god tru på at eg kommer til å vere enig i denne om GoW ;)

Endret av Noiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

The Last of Us på PS4 kom ca et år etter PS3 utgaven. Bedre grafikk og best av alt 60FPS. Var utrolig digg å vite nada om spillet da jeg begynte på PS4 utgaven. Nesten det frister å vente på PS5 versjonen av disse perlene som kommer for å få den beste opplevelsen. Men

husker veldig godt jeg syklet til min lokale Elkjøp Mars 2010 for å handle GoW 3. Klarer nok ikke annet enn å gjenta den prosessen med GoW. Klør for mye i fingrene  :)

Lenke til kommentar

Er det verdt det å oppgradere til PS4 pro for dette spillet, selv om man ikke har 4K-TV?

 

Jeg vil si det. 4K er ikke noe viktig i det hele tatt siden man må sitte så nærme skal man se forskjell. Men HDR er definitivt verdt å investere i. Men du får bra ytelseshopp i flere spill med PS4 Pro. Jeg er ganske kresen på fps osv så sjansen til å få litt bedre ytelse tar jeg med engang. Har også montert en rask SSD i maskinen, det hjelper på veldig også

Endret av Avean
Lenke til kommentar

 

Jaaaaaaaaaaaa, akkurat det jeg håpet på. Det fikk 10 av 10 her. Da vet jeg at det blir veldig gøy å spille. Tusen takk Gamer.no

Og siden jeg har vært en av de utvalgte til å kunne fårhåndsbestille det eksklusivt fra Playstation store så tror jeg jeg nå at jeg kan spille det den dagen det blir sluppet, og det med ekstra kjempegodt skjold og sverd som dere andre ikke får, fukkers!!! :D

Spillet får 10/10 av fyren som mente BotW er et 6/10 spill, bare så det er sagt.

 

Men GoW får gode anmeldelser over hele fjøla så noen ganger må han ha rett kan også.

 

Sier vell litt om hvor bra dette spillet er når BotW bare får en 6er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fullførte nettopp spillet og må si det er svært sjeldent jeg spiller et spill med såpass solid og fornøyelige gameplay, såpass bra og gjennomført grafikk og visuelle detaljer, kombinert med en såpass solid og bra historiefortelling. Rett og slett et lite mesterverk dette her.

Lenke til kommentar

 

Måtte krype til korset og skaffe ps4 jeg også. Mange bra spill. Veldig synd de ikke kommer ut på pc. Uendelig mye bedre og spille med mus og tastatur. Men kommer meg stortsett gjennom spillene på hard alikevel med kontroller. Men er ikke bra for hånda disse kontrollene. Leddene mine blir jo ruinert.

 

Godt du ikke må spille det på Xbox One da, forferdelig kontroller :p Jahn Teigen etter 45 min med den i hånda.

 

Men helt ærlig syns jeg akkurat denne typen her er skreddsersydd for håndkontroller. Jeg hadde nok sikkert spilte det med en håndkontroll på PC også for å være ærlig.

 

 

Kan ikke helt se for meg å spille denne typen spill med mus og tastatur nei, det blir for meg helt unaturlig og jeg spiller 99% på PC kontra konsoll. Angående håndkontroller så er det min største irritasjon med alle disse gode PlayStationeksklusive spillene at jeg må bruke PlayStationhåndkontroller... Hadde jeg kunne betalt for en Xbox One håndkontroller til min PlayStation 4 Pro så hadde jeg bladd opp med en eneste gang. Dessverre så har jo heller ikke Scuf Gaming svinedyre "Pro/Elite" håndkontrollere med asymmetriske sticker til PlayStation 4... Hadde fint betalt 1000-1500 kr for en slik håndkontroller. På PC bruker jeg alltid Xbox One Elite håndkontroller.

Lenke til kommentar

Du har jo disse Nacon Pro kontrollene, Revolution Pro serien i tilfellet, men de er kablet. Ikke at jeg vil anbefale den til noen da. Har ikke noe problem med stikke plasseringen på kontrollene, problemet for min del med One kontroller er selve utformingen på skulderknapper og triggere som gjør det til en ganske forferdelig kontroller i hendene mine. Ganske trist siden Xbox 360 kontroller er ganske så fenomenal.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Måtte krype til korset og skaffe ps4 jeg også. Mange bra spill. Veldig synd de ikke kommer ut på pc. Uendelig mye bedre og spille med mus og tastatur. Men kommer meg stortsett gjennom spillene på hard alikevel med kontroller. Men er ikke bra for hånda disse kontrollene. Leddene mine blir jo ruinert.

 

Godt du ikke må spille det på Xbox One da, forferdelig kontroller :p Jahn Teigen etter 45 min med den i hånda.

 

Men helt ærlig syns jeg akkurat denne typen her er skreddsersydd for håndkontroller. Jeg hadde nok sikkert spilte det med en håndkontroll på PC også for å være ærlig.

 

 

Kan ikke helt se for meg å spille denne typen spill med mus og tastatur nei, det blir for meg helt unaturlig og jeg spiller 99% på PC kontra konsoll. Angående håndkontroller så er det min største irritasjon med alle disse gode PlayStationeksklusive spillene at jeg må bruke PlayStationhåndkontroller... Hadde jeg kunne betalt for en Xbox One håndkontroller til min PlayStation 4 Pro så hadde jeg bladd opp med en eneste gang. Dessverre så har jo heller ikke Scuf Gaming svinedyre "Pro/Elite" håndkontrollere med asymmetriske sticker til PlayStation 4... Hadde fint betalt 1000-1500 kr for en slik håndkontroller. På PC bruker jeg alltid Xbox One Elite håndkontroller.

 

Det er mulig å benytte xbox one kontroll på PS4 (både elite og vanlig) 

Trenger bare CronusMax Plus til PS4n

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...