Gå til innhold

Problemer med å ikke kvotere inn utlendiger og å fremstille Nordmenn som hvite


Anbefalte innlegg

 

 

 

Jeg kjenner en familie som flyttet til Norge fra Skottland og de fikk statsborgerskap. Blir deres barn og barnebarn utlendinger de også?

Ja, men de vil nok passe enklere inn over tid enn en Inder, Kineser eller Nigerianer.
pga hudfargen sin?

 

Hvordan kan de integrere seg hvis de blir aldri norske? Indere, kinesere og Nigerianere er velintegrerte i USa. Indere og kinesere tjener mer penger enn europeere og Nigerianerne er etnisk gruppen med høyest gjennomsnittlig utdannelsesnivå.

 

Disse grupper er egentlig bedre integrerte enn skotske amerikanere!

Nei, på grunn av kulturen og normene i disse landene, de er såpass forskjellige at det er vanskelig å tilpasse seg. For en Svenske er det enkelt å tilpasse seg i Norge, både språklig, kulturelt og i henhold til Normer.

 

Det samme som gjelder en Inder, Kineser eller Nigerianer i Norge, gjelder også andre veien, det vil være vanskelig for en nordmann å tilpasse seg disse samfunnene, enklere å tilpasse seg samfunn som er mer like, som Tyskland, Danmark eller Frankrike.

Integrering skjer, da fonner man ingen kultur forskjeller
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Integrering skjer, da fonner man ingen kultur forskjeller

Integrering skjer jo ikke. Spørsmålet er om det overhode burde være et spørsmål i utgangspunktet. Og om ikke spørsmålet heller burde være om det finnes grunnlag for å støtte USA som har skapt flyktningsstrømmen til Europa fra land vi ikke kommer vel overens med og fra en helt annen kultur.

 

Dette er iallefall ikke en demokratisk beslutning, for hadde den vært det hadde det vært et brakende flertall mot dagens innvandringspolitikk. Ett av problemene er jo at politikken aldri diskuteres, og folket aldri får involvere seg i politikken. Den blir diktert over hodet på folket.

Lenke til kommentar

 

Integrering skjer, da fonner man ingen kultur forskjeller

Integrering skjer jo ikke. Spørsmålet er om det overhode burde være et spørsmål i utgangspunktet. Og om ikke spørsmålet heller burde være om det finnes grunnlag for å støtte USA som har skapt flyktningsstrømmen til Europa fra land vi ikke kommer vel overens med og fra en helt annen kultur.

 

Dette er iallefall ikke en demokratisk beslutning, for hadde den vært det hadde det vært et brakende flertall mot dagens innvandringspolitikk. Ett av problemene er jo at politikken aldri diskuteres, og folket aldri får involvere seg i politikken. Den blir diktert over hodet på folket.

Obama er dårlig integrerte?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Integrering skjer, da fonner man ingen kultur forskjeller

Integrering skjer jo ikke. Spørsmålet er om det overhode burde være et spørsmål i utgangspunktet. Og om ikke spørsmålet heller burde være om det finnes grunnlag for å støtte USA som har skapt flyktningsstrømmen til Europa fra land vi ikke kommer vel overens med og fra en helt annen kultur.

 

Dette er iallefall ikke en demokratisk beslutning, for hadde den vært det hadde det vært et brakende flertall mot dagens innvandringspolitikk. Ett av problemene er jo at politikken aldri diskuteres, og folket aldri får involvere seg i politikken. Den blir diktert over hodet på folket.

 

Obama er dårlig integrerte?

 

Obama er en kjeltring og en krigsforbryter. Han er vel godt integrert i politikken og den korrupte delen av samfunnet.

Lenke til kommentar

 

 

 

Integrering skjer, da fonner man ingen kultur forskjeller

Integrering skjer jo ikke. Spørsmålet er om det overhode burde være et spørsmål i utgangspunktet. Og om ikke spørsmålet heller burde være om det finnes grunnlag for å støtte USA som har skapt flyktningsstrømmen til Europa fra land vi ikke kommer vel overens med og fra en helt annen kultur.

 

Dette er iallefall ikke en demokratisk beslutning, for hadde den vært det hadde det vært et brakende flertall mot dagens innvandringspolitikk. Ett av problemene er jo at politikken aldri diskuteres, og folket aldri får involvere seg i politikken. Den blir diktert over hodet på folket.

Obama er dårlig integrerte?
Obama er en kjeltring og en krigsforbryter. Han er vel godt integrert i politikken og den korrupte delen av samfunnet.
Igjen, er han dårlig integrert fordi faren sin var fra Kenya?

 

Du hevdet at afrikanerne integreres ikke, derfor må den siste presidenten være en utlending, ifølge deg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Integrering skjer, da fonner man ingen kultur forskjeller

Integrering skjer jo ikke. Spørsmålet er om det overhode burde være et spørsmål i utgangspunktet. Og om ikke spørsmålet heller burde være om det finnes grunnlag for å støtte USA som har skapt flyktningsstrømmen til Europa fra land vi ikke kommer vel overens med og fra en helt annen kultur.

 

Dette er iallefall ikke en demokratisk beslutning, for hadde den vært det hadde det vært et brakende flertall mot dagens innvandringspolitikk. Ett av problemene er jo at politikken aldri diskuteres, og folket aldri får involvere seg i politikken. Den blir diktert over hodet på folket.

 

Obama er dårlig integrerte?

 

Obama er en kjeltring og en krigsforbryter. Han er vel godt integrert i politikken og den korrupte delen av samfunnet.

 

Igjen, er han dårlig integrert fordi faren sin var fra Kenya?

 

Du hevdet at afrikanerne integreres ikke, derfor må den siste presidenten være en utlending, ifølge deg

 

Det finnes unntak. Selv generasjoner av negere i USA lever fremdeles i undertrykkelse, havner i fengsel og må ty til bråk i gatene for å ha noen som helst innflytelse.

 

Afrikanere er rimelig dårlig integrert i USA, selv Afrikanere hvis familie har bodd i USA i flere hundre år. Faktisk blir de fortsatt kalt Afrikanske-Amerikanere av den øvrige Amerikanske befolkningen. Altså, hovedsaklig Europeiske-Amerikanere, Asiatiske-Amerikanere og latino-Amerikanere.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Integrering skjer, da fonner man ingen kultur forskjeller

Integrering skjer jo ikke. Spørsmålet er om det overhode burde være et spørsmål i utgangspunktet. Og om ikke spørsmålet heller burde være om det finnes grunnlag for å støtte USA som har skapt flyktningsstrømmen til Europa fra land vi ikke kommer vel overens med og fra en helt annen kultur.

 

Dette er iallefall ikke en demokratisk beslutning, for hadde den vært det hadde det vært et brakende flertall mot dagens innvandringspolitikk. Ett av problemene er jo at politikken aldri diskuteres, og folket aldri får involvere seg i politikken. Den blir diktert over hodet på folket.

Obama er dårlig integrerte?
Obama er en kjeltring og en krigsforbryter. Han er vel godt integrert i politikken og den korrupte delen av samfunnet.
Igjen, er han dårlig integrert fordi faren sin var fra Kenya?

 

Du hevdet at afrikanerne integreres ikke, derfor må den siste presidenten være en utlending, ifølge deg

Det finnes unntak. Selv generasjoner av negere i USA lever fremdeles i undertrykkelse, havner i fengsel og må ty til bråk i gatene for å ha noen som helst innflytelse.

 

Afrikanere er rimelig dårlig integrert i USA, selv Afrikanere hvis familie har bodd i USA i flere hundre år. Faktisk blir de fortsatt kalt Afrikanske-Amerikanere av den øvrige Amerikanske befolkningen. Altså, hovedsaklig Europeiske-Amerikanere, Asiatiske-Amerikanere og latino-Amerikanere.

De aller fleste adopterte barn er helt integrert uansett rasen. Problemet er derfor integrering, ikke «genetiske forskjeller».
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi har et alvorlig problem med rasistiske marxister i media. Hva i faen som foregår oppe i de maltrakterte hjerneskallene til disse marxist-apene som driver dette ubegripelige hatet deres mot alt som er hvitt, vestlig, og naturlig. Dette menneskelige avfallet som ikke hviler før det siste hvite mennesket på jord er utslettet. Måtte de selv lide en mer grusom utslettelse en de ønsker for oss.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vi har et alvorlig problem med rasistiske marxister i media. Hva i faen som foregår oppe i de maltrakterte hjerneskallene til disse marxist-apene som driver dette ubegripelige hatet deres mot alt som er hvitt, vestlig, og naturlig. Dette menneskelige avfallet som ikke hviler før det siste hvite mennesket på jord er utslettet. Måtte de selv lide en mer grusom utslettelse en de ønsker for oss.

Antirasistene i USA har gått så langt at de påtvinger folk å kalle negere for Afrikanere. De påstår de ikke er Amerikanere som hvite folk, men er Afrikansk-Amerikanske, mens de hvite ikke er Europeiske-Amerikanske i betegnelsene.

Lenke til kommentar

 

Vi har et alvorlig problem med rasistiske marxister i media. Hva i faen som foregår oppe i de maltrakterte hjerneskallene til disse marxist-apene som driver dette ubegripelige hatet deres mot alt som er hvitt, vestlig, og naturlig. Dette menneskelige avfallet som ikke hviler før det siste hvite mennesket på jord er utslettet. Måtte de selv lide en mer grusom utslettelse en de ønsker for oss.

Antirasistene i USA har gått så langt at de påtvinger folk å kalle negere for Afrikanere. De påstår de ikke er Amerikanere som hvite folk, men er Afrikansk-Amerikanske, mens de hvite ikke er Europeiske-Amerikanske i betegnelsene.
Du tar helt feil. African americans ble starte av av dem selv. Det var Jesse Jackson som gjorde det populære i 1988.

 

Bare rasistet mener afroamerikanere ikke er amerikanske. Europeiske amerikanere liker å identifisere seg som svensk, tysk, italiensk osv.. amerikanere

Endret av jjkoggan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Hva mener du med homogent egentlig? Jeg har surret rundt i mange deler av Norge og det er veldig langt fra homogent.

 

Jeg mener land der en etnisitet er overrepresentert i forhold til andre. Legg også merke til at jeg aldri har sagt at homogene land er bedre enn multietniske land. Jeg sier ikke at Norge er bedre enn et multietnisk land som for eksempel USA.

 

Ok :)

 

Når jeg tenker på Norge så er det ørten kulturer blandt etniske norske folk også. Det er nesten merkelig hvor kort man må dra for å finne en annen generell oppførsel. Sånn sett så er jo det som kalles etnisk norske delt i egne etnisiteter de også, men det er vel et svakere skille. Når det er sagt så går ikke etnisitet nødvendigvis på rase så en godt integrert andre/tredjegenerasjons f.eks. pakistaner kan anses som etnisk norsk.

 

Jeg har møtt mange utlendinger, som de så fint kalles, som har vært akkurat like etnisk norske med tanke på kultur og andre ting som definerer oss som en etnisk gruppe.

 

Ja Norge er også veldig homogent kulturelt også 

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_ranked_by_ethnic_and_cultural_diversity_level

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Artig hvordan de som angivelig er mest mot rasisme er mest opptatt av rase/etnisitet. 

 

Hvorfor? Rasisme og antirasisme handler jo enkelt forklart om å være opptatt av rase/etnisitet.  Hvis man er mot rasisme så må man nødvendigvis være opptatt av rase og hvordan "raseforhold" i samfunnet er.

 

Eller, man dømmer mennesker individuelt basert på deres oppførsel -- ikke etnisitet eller kultur -- og observerer at andre lavpannede mennesker diskriminerer på bakgrunn av hudfarge, og blir tvunget til å undersøke, og får bekreftet at de er lavpannede tullinger som ikke forstår årsakssammenhenger som [fattigdom og/eller diskriminering --> mer antisosial oppførsel], som tvinger oss til å reagere -- for fellesskapets beste.

 

Ironisk nok er det nok fattigdom, enten på kunnskap eller penger eller intellektuell fattigdom, som gjør folk til rasister også;

Mangel på en god verdensforståelse.

Så den ytterste politiske høyresiden har et dobbelt problem der:

De skaper mer fattige, og skaper mer ekstreme holdninger, og skaper mer diskriminering -- som skaper mer antisosial oppførsel.

Statistisk sett.

Individer er forskjellige.

 

Det å sikre større representasjon av minoriteter i samfunnsbildet er et tiltak nettopp for å forebygge rasisme -- og for å forebygge antisosiale holdninger hos dem som har blitt utsatt for rasisme.

Gutter og jenter med annen hudfarge enn hvit, mennesker som har blitt hetset av lavpannede fattige nordmenn hele barndommen sin, har godt av å se at de har muligheter, og at ikke hele samfunnet består av idioter.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Er det virkelig noen som biter på det der ?

 

Innvandring har som sitt absolutte mål å ødelegge det vestlige samfunnet og folkene som har sitt etniske opphav fra dette området på kloden..

 

Noen av de mest intelligente og kunnskapsrike menneskene jeg kjenner, som faktisk har levd noen år og sett hvordan samfunnet bare har blitt bedre og bedre siden 70-tallet, ser ingen problemer med at vi bruker litt av velstanden vår på asylsøkere, i stedet for å gi gi ett kilo smågodt til barna våre til helgen og en leke til 1500 kroner til bursdagen som blir liggende sammen med de 200 000 kronene i leker som allerede ligger i lekekassene, etter tjue minutter med leking -- om barnet noen gang faktisk leker med leken.

 

Mitt absolutt største problem i livet akkurat nå er at jeg trenger å leie en container til alle tingene vi har kjøpt som vi ikke trenger, og jeg utsetter det uke etter uke fordi det er tiltak å faktisk ringe noen.

 

Det -- og mer lagringsplass til tingene jeg virkelig trenger -- som sverdene jeg kjøpte fordi jeg virkelig ikke har noe bedre å bruke pengene mine på akkurat nå.

Utenom kanskje tatoveringer.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Noen av de mest intelligente og kunnskapsrike menneskene jeg kjenner, som faktisk har levd noen år og sett hvordan samfunnet bare har blitt bedre og bedre siden 70-tallet, ser ingen problemer med at vi bruker litt av velstanden vår på asylsøkere, i stedet for å gi gi ett kilo smågodt til barna våre til helgen og en leke til 1500 kroner til bursdagen som blir liggende sammen med de 200 000 kronene i leker som allerede ligger i lekekassene, etter tjue minutter med leking -- om barnet noen gang faktisk leker med leken.

 

Mitt absolutt største problem i livet akkurat nå er at jeg trenger å leie en container til alle tingene vi har kjøpt som vi ikke trenger, og jeg utsetter det uke etter uke fordi det er tiltak å faktisk ringe noen.

 

Og hadde vi brukt pengene på å hjelpe folk i nærområdene sine så kunne vi kanskje vært enige.

 

Men innvandring slik den er nå er kun en måte der hvite europeere skal bli etnisk erstattet over tid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og hadde vi brukt pengene på å hjelpe folk i nærområdene sine så kunne vi kanskje vært enige.

 

Men innvandring slik den er nå er kun en måte der hvite europeere skal bli etnisk erstattet over tid.

Nei, det er faktisk så viktig å hjelpe disse folkene hvis liv vi har ødelagt sammen med USA at vi må ødelegge våre samfunn for å hjelpe disse individene som flykter fra USA og Europa sine kriger.

 

Da snakker jeg selvsagt ikke om alle som trenger hjelp. Jeg snakker om en ørliten del av de som trenger hjelp, en liten promille av de som trenger hjelp. Faktisk finnes det eksempler på at dette er riktig å gjøre, ødelegge millioner av liv, for så å redde noen få. Vi ser det jo i våre egne system også. Her er det kun noen få prosent som reddes, alle andre sine liv betyr ingenting.

 

Vi har jo et eksempel i "reversed-robin-hood" politikken som har foregått siden den økonomiske kollapsen startet i 2008.

Endret av zeebra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen av de mest intelligente og kunnskapsrike menneskene jeg kjenner, som faktisk har levd noen år og sett hvordan samfunnet bare har blitt bedre og bedre siden 70-tallet, ser ingen problemer med at vi bruker litt av velstanden vår på asylsøkere, i stedet for å gi gi ett kilo smågodt til barna våre til helgen og en leke til 1500 kroner til bursdagen som blir liggende sammen med de 200 000 kronene i leker som allerede ligger i lekekassene, etter tjue minutter med leking -- om barnet noen gang faktisk leker med leken.

 

Mitt absolutt største problem i livet akkurat nå er at jeg trenger å leie en container til alle tingene vi har kjøpt som vi ikke trenger, og jeg utsetter det uke etter uke fordi det er tiltak å faktisk ringe noen.

 

Og hadde vi brukt pengene på å hjelpe folk i nærområdene sine så kunne vi kanskje vært enige.

 

Men innvandring slik den er nå er kun en måte der hvite europeere skal bli etnisk erstattet over tid.

 

Folk kan kun bli erstattet gjennom:

 

-Å bli drept

-Å ikke få barn

-Genetisk utvelgelse over generasjoner

 

Det er ingen fare for at hvite blir drept i egne land, med mindre vi ikke får egne barn.

Dersom vi ikke får egne barn, så utrydder vi uansett oss selv.

Alternativt, så er ikke genene våre så gode.

Venstresiden ønsker allerede å hjelpe folk i nærområdet i større grad enn høyresiden, og er den sterkeste motstanderen av vestens pågående kriger i dag, og tenker uansett ikke på rase.

Lenke til kommentar

Red frostraven: Du sier at

 

«Det å sikre større representasjon av minoriteter i samfunnsbildet er et tiltak nettopp for å forebygge rasisme»

 

Vel, for min del var jeg overhodet ikke innvandringsmotstander da jeg var yngre -tvert i mot.

Synd å si, men jeg har blitt mer og mer motstander etter at jeg flyttet til en bydel hvor det er flertall av dem. Klart det finnes mange ålrighte, men det veier overhodet ikke opp for all den andre søpla som får bosette seg her med gratis kost og losji.

 

Hvordan i alle dager forklarer du høyreekstremismens eksplosive vekst i vesten de senere år?

Hvorfor tror du etniske svensker bosatt i muslim-ghettoer oftere stemmer SD enn svensker bosatt i svensk-homogene områder?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...