Gå til innhold

Problemer med å ikke kvotere inn utlendiger og å fremstille Nordmenn som hvite


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Er det virkelig noen som biter på det der ?

 

Innvandring har som sitt absolutte mål å ødelegge det vestlige samfunnet og folkene som har sitt etniske opphav fra dette området på kloden..

 

Noen av de mest intelligente og kunnskapsrike menneskene jeg kjenner, som faktisk har levd noen år og sett hvordan samfunnet bare har blitt bedre og bedre siden 70-tallet, ser ingen problemer med at vi bruker litt av velstanden vår på asylsøkere, i stedet for å gi gi ett kilo smågodt til barna våre til helgen og en leke til 1500 kroner til bursdagen som blir liggende sammen med de 200 000 kronene i leker som allerede ligger i lekekassene, etter tjue minutter med leking -- om barnet noen gang faktisk leker med leken.

 

Mitt absolutt største problem i livet akkurat nå er at jeg trenger å leie en container til alle tingene vi har kjøpt som vi ikke trenger, og jeg utsetter det uke etter uke fordi det er tiltak å faktisk ringe noen.

 

Det -- og mer lagringsplass til tingene jeg virkelig trenger -- som sverdene jeg kjøpte fordi jeg virkelig ikke har noe bedre å bruke pengene mine på akkurat nå.

Utenom kanskje tatoveringer.

 

Haha blåste akkurat 26laken på en katana. Jepp, know the feeling. Hva faen skal jeg med en 70 tommer til, eller pc nr 8. Eller en bil som har enda fler hester en de 300 jeg har nå.

 

Helt enig, spre rikdommen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du allerede «sender avgårde» men sliter med overflod så er det vel så enkelt som å sende avgårde mer?

Nei for du vet lite om meg, mine ambisjoner er større enn som så. Jeg bruker også kapital til og investere så må ha en del av det. Got to spend money to make money. For bare med penger kan jeg gjøre en forandring i denne verden slik den er dessverre. 

Og dermed kunne gi bort eksponentiellt mer.

 

Som sagt nå avsporer dere veldig og uttaler dere om ting dere ikke aner noe om.

 

Samt jeg er ikke perfekt, jeg liker leketøy.

Endret av DirekteDemokrati
Lenke til kommentar

Er så moro å se moralister falle så hardt og klikke i vinkler når de blir konfrontert med sin egen oppfordring. 

Whatever floats your boat. Klikke? Nei, sier fra til mennesker i det virkelig liv når de ikke er verd min tid. Som når folk har rasistiske holdninger etc. Sorry, har ikke plass til slikt i mitt liv. Uten og "klikke". Så hvorfor skulle jeg ikke gjøre det samme på internet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke mye nei, men det inntrykket du selv gir er at du har svært god råd, men har flyttet fra Norge fordi du ikke ønsker å bidra til velstanden vi andre bidrar til.

Attpåtil insinuerer du at vi som bidrar med skatter og avgifter er egoister og at vi bør gi bort mer av skattepengene.

 

Altså... Hallo?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og til din informasjon finnes det mange fattige nordmenn. Det er ikke alle som kjøper en kilo smågodt til barna, leker til 1500kr eller har 200 000 leker til barna sine. Du som trenger en container til alle de unødvendige tingene dine bør kanskje gå litt i deg selv før du klager på at andre bør bidra mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

flyktninger1.jpg

 

Er det det de kaller for å "spre godene", når vi betaler disse ensomme mindreårige flyktingbabyene fra Syria for å erstatte oss mens vi får boligmangel og kriminalitet til gjengjeld?

http://www.un.org/esa/population/publications/migration/migration.htm

Interresant å se at media kaller 16-17 åringer med skjegg «barn» f.eks oktoberbarna.

 

Etniske 16-17 åringer er derimot «unge menn»

 

Hører jeg «enslige mindreårige flyktninger» tenker jeg automatisk på småunger og får fort sympati for dem. Men ikke skjeggete unge menn. Jeg tror dette er gjort for å lure oss og spille på empatien til det norske folk slik at vi liksom skal bli mer positive til denne galskapen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, det er jo tydeligvis slik majoriteten av velgerne ønsker å ha det så.. Forstå det den som kan.

 

Det er jo ikke velgerne som har valgt innvandringen. Det er USA som har skapt innvandringen fra midt-østen krigene sine, og politikerne i landene våre som har avgjort dette med innvandring. Folk har ikke hatt noe valg i forhold til innvandring. Folket har bare kunnet velge høyre eller venstre.

 

Slik er det når man ikke har demokrati, da får ikke folket delta i viktige avgjørelser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ja, det er jo tydeligvis slik majoriteten av velgerne ønsker å ha det så.. Forstå det den som kan.

Det er jo ikke velgerne som har valgt innvandringen. Det er USA som har skapt innvandringen fra midt-østen krigene sine, og politikerne i landene våre som har avgjort dette med innvandring. Folk har ikke hatt noe valg i forhold til innvandring. Folket har bare kunnet velge høyre eller venstre.

 

Slik er det når man ikke har demokrati, da får ikke folket delta i viktige avgjørelser.

Det er sant. Men man kan også skylde på velgerne som har stemt disse psykopatene frem til makten.

Jeg bruker å si at den beste flyktningpolitikken å melde oss ut av angrepsstyrken NATO og slutte å stemme på partier som er langt oppi rassen til USA.

For all del ikke stem på Ap heller.

 

Jonas Gahr Støre, Jens Stoltenberg mf fremstår som joviale men i realiteten er de livsfarlige drapsmenn som med et pennestrøk bidro til folkemord av mange tusen uskyldige mennesker.

 

Jens og Jonas bør straks bli stilt til riksrett og fengsles for dette samt når de kommer ut, tvinges til å be om unnskyldning til hvert eneste gjenlevende familiemedlem av disse som ble drept. Når de er ferdige med det så bør de bli tvunget til å bosette seg i en libysk flyktningleir.

 

Jeg tror du har helt rett og at det egentlig ikke spiller noen rolle hvilke partier vi stemmer fra venstre eller høyresiden da alle er nikkedukker som er nødt til å følge de samme ordre fra sine globalistledere.

Det eneste partiet jeg har et snev av tro på er Norgespartiet. Sjekk det ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...