Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kalles svindel, og er selvsagt ulovlig.

Hvorfor er det svindel?

Så du sier at vi blir svindlet av matbutikken? (og alle andre butikker)

Hvorfor blir du svindlet på butikken?

De kjøper varer, for å selge de for høyere pris

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kalles svindel, og er selvsagt ulovlig.

Hvorfor er det svindel?

Så du sier at vi blir svindlet av matbutikken? (og alle andre butikker)

Hvorfor blir du svindlet på butikken?

De kjøper varer, for å selge de for høyere pris

Hehe, ser den! Good point

Skrevet

Noen greie budsjetts PC-skjermer blant tilbudene der ute? Nevøene mine skal få en startrigg etter hvert. Tenker en 1080p skjerm er godt nok, men 1440p er jo greit å ha for fremtiden om prisen er grei :)

Skrevet

Til startrigg anbefaler jeg å kjøpe brukt eller gi bort ditt forrige utstyr. Regner med du ikke nøyer deg med 1080p selv lengre så da kan vel like gjerne nevøer arve det.

Skrevet (endret)

Ja det er min gamle rigg som skal videre, men den dyre g-sync skjermen min beholder jeg selv :) Brukt er selvsagt ett alternativ for den skjermen.

Endret av Mala
Skrevet

Asus vg248qe er bra og billig. Mest populære skjermen til feks cs og andre kjappe fps. Samme skjerm som xl2411 men Asus har displayport inngang som BenQ mangler.

• Liker 1
Skrevet

Update på bytte: Lefdal ville ha byttet dersom noen hadde kjøpt en slik vare på den butikken de siste 30 dagene, det var det ikke for min del. Dro videre til Elkjøp og de byttet kjapt og enkelt, gavekort på hele verdien. Er nok ekstra enkelt i romjula tenker jeg mot resten av året, sikkert verre å bytte da.

• 2 uker senere...
Skrevet

For de av dere som holder til i Bergen.

Coop Obs i Åsane selger 2,5 kg vakuumpakket turmiks (den gode gamle lilla posen som fantes før) fra den lille nøttefabrikken til 50 kr! Går ut på dato 14. feb, så regner med de har dem frem til da. Nøtter holder lenge over best før-datoen.

Skrevet

Koster det noe å motta sms om dnb supertilbud?

• 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

I mangel på en bedre tråd vil jeg bare tipse om at CDON har rabatt på Office 365 Home (5 lisenser) på dagens Green Friday-salg til 399,-. Det er en reell rabatt på ca 50%.

Endret av Brulejus
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...