Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

 

 

 

Lurte på å prøve meg på å gå tilbake til Power å spørre om mellomlegget på kjøp av laptopen. 

 

Den lå ute for 16000, og fikk den for 14500 . 

Med 20% så er det mer å spare. 

 

Noen som vet hvordan "reglene" er rundt dette?

Det er ikke Power som gir deg 20%, dette er noe Dnb tilbyr på neste faktura.

Ja, du sier noe der.

Så da får eg vel nei i fra power, med mindre de vil spare seg arbeidet med om pakking, og klargjøring av pc

 

 

Det er Power som står for tilbudet. Det har både jeg og andre her på forumet fått fortalte av ansatte fra Power, men om du får til mellomlegget er jeg usikker på. Du har uansett rett til å bytte inn åpent kjøp også kjøpe den på nytt. Så jeg hadde forklart situasjonen. Kan jo hende de er mer villig til å gi deg mellomlegg enn å ta i mot din brukte og selge den som b-vare

 

 

Ja, eg prøver. Har ingenting å tape på det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Coop selger Switch for 2990. Fikk Power til å prismatche det forrige kampanje slik at Switchen kom på 2392 kr :)

 

Når jeg har prøvd å prismatche under dnb kampanje så har de alltid sagt at det ikke går... hmm...

 

 

Da har de vel spurt om du skal betale med DnBs MasterCard først? Bare se uskyldig på dem, og si du ikke har DnBs MasterCard. Når de så har prismatchet, så går du til kassen og lar din sambo/kompis/mamma etc. betale med sitt DnBs Mastercard. :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Coop selger Switch for 2990. Fikk Power til å prismatche det forrige kampanje slik at Switchen kom på 2392 kr :)

 

Når jeg har prøvd å prismatche under dnb kampanje så har de alltid sagt at det ikke går... hmm...

 

 

Da har de vel spurt om du skal betale med DnBs MasterCard først? Bare se uskyldig på dem, og si du ikke har DnBs MasterCard. Når de så har prismatchet, så går du til kassen og lar din sambo/kompis/mamma etc. betale med sitt DnBs Mastercard. :p

 

 

 

hehe smart du :) den likte jeg.

Lenke til kommentar

 

Coop selger Switch for 2990. Fikk Power til å prismatche det forrige kampanje slik at Switchen kom på 2392 kr :)

 

Når jeg har prøvd å prismatche under dnb kampanje så har de alltid sagt at det ikke går... hmm...

Kommer kanskje an på hvem man møter. Måtte ikke diskutere en gang for å få prismatch på Switch.

I sommer måtte jeg jobbe mer for å få prismatch på iPad 2017 med veil 3690. Power tok 3390 for denne mens Elkjøp satt ned prisen til 3090 når DnB kampanjen startet. Fikk først beskjed om at de ikke kunne selge den til 3090 så jeg kjøpte til 3390.

I løpet av kvelden hadde Power snudd og satt ned sin egen pris til 3090. Fikk igjen mellomlegget dagen etter.

Splitter ny iPad for 2472 kr :)

Endret av CavemaNz
Lenke til kommentar

Eg har denne :

https://www.komplett.no/product/815653/gaming/skjerm-tilbehoer/skjermer/aoc-24-led-g-sync-g2460pg#

 

vurderer å kjøpe denne med DnB kampanjen:

https://www.power.no/data-og-tilbehoer/pc-skjerm/acer-predator-xb241yu-24-gamingskjerm/p-586474/

 

hva tenker dere som har peiling, vil eg merke noe forskjell eller bør eg beholde den eg har og vente til en annen gang?

Lenke til kommentar

Smart å beholde prisvarsel på et produkt måneden etter man har kjøpt det ja. Hadde Huawei mediapad m3 på varsel, kjøpte den for 3.4 eller noe, glemte jeg hadde på varsel, uka etter satte Elkjøp selv ned prisen med 350kr en dag, var bare å ga screenshot og få mellomlegget da.

 

Kanskje litt mer pes når konkurrenter endrer prisen.

Lenke til kommentar

 

 

Endelig skaffet meg et slikt DNB Mastercard, har allerede tv, men lurte litt på en Switch til meg selv til jul, kanskje med en pro-controller og 2-3 spill. Får sjekke om det er lønnsomt :)

Det er det absolutt (hvertfall konsollen - har ikke sett noe på hverken spill eller kontroller). De selger den foreløpig til 3290. Billigste på tilbud den har vært hittil (og er nå) er 2990. Med 20% koster den 2,6k. Du sparer nesten 300 ift foreløpig tilbudspris, nesten 500 ift vanlig fastpris.

 

 

Virker jo veldig bra det der - tror jeg handler Switch på torsdag!!  :)

 

 

Da var det bestilt :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...