Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

Endelig skaffet meg et slikt DNB Mastercard, har allerede tv, men lurte litt på en Switch til meg selv til jul, kanskje med en pro-controller og 2-3 spill. Får sjekke om det er lønnsomt :)

Det er det absolutt (hvertfall konsollen - har ikke sett noe på hverken spill eller kontroller). De selger den foreløpig til 3290. Billigste på tilbud den har vært hittil (og er nå) er 2990. Med 20% koster den 2,6k. Du sparer nesten 300 ift foreløpig tilbudspris, nesten 500 ift vanlig fastpris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Endelig skaffet meg et slikt DNB Mastercard, har allerede tv, men lurte litt på en Switch til meg selv til jul, kanskje med en pro-controller og 2-3 spill. Får sjekke om det er lønnsomt :)

Det er det absolutt (hvertfall konsollen - har ikke sett noe på hverken spill eller kontroller). De selger den foreløpig til 3290. Billigste på tilbud den har vært hittil (og er nå) er 2990. Med 20% koster den 2,6k. Du sparer nesten 300 ift foreløpig tilbudspris, nesten 500 ift vanlig fastpris.

 

 

Virker jo veldig bra det der - tror jeg handler Switch på torsdag!!  :)

Lenke til kommentar

Da fikk jeg mine black friday varer fra mytrendyphone. Alt var feil i pakken og nå sitter det en annen person som eier en oneplus 3 som også er skuffet. I tillegg så sier de at jeg skal legge ut for porto med sporing, vente på behandling og så kanskje få tilsendt riktige varer. Drittselskap. Får bedre service fra kinasjapper.

edit: Er forøvrig bare snakk om et par billige ting.

edit2: I tillegg så står det "Vi refunderer kun fraktkostnader tilsvarende satsen for vår rimeligste standardleveranse. Dersom dyrere sendingsalternativer velges, må kunden selv stå for prismellomlegget." hahaha møkkabutikk.

Endret av sureup
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da fikk jeg mine black friday varer fra mytrendyphone. Alt var feil i pakken og nå sitter det en annen person som eier en oneplus 3 som også er skuffet. I tillegg så sier de at jeg skal legge ut for porto med sporing, vente på behandling og så kanskje få tilsendt riktige varer. Drittselskap. Får bedre service fra kinasjapper.

edit: Er forøvrig bare snakk om et par billige ting.

 

Fått oppleve alle deler av selskapet fra teknikere, "kassadamer", support osv. Ingen tvil om at alle deler av selskapet er instruert til svindel.

Endret av banansplitt™
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da fikk jeg mine black friday varer fra mytrendyphone. Alt var feil i pakken og nå sitter det en annen person som eier en oneplus 3 som også er skuffet. I tillegg så sier de at jeg skal legge ut for porto med sporing, vente på behandling og så kanskje få tilsendt riktige varer. Drittselskap. Får bedre service fra kinasjapper.

edit: Er forøvrig bare snakk om et par billige ting.

edit2: I tillegg så står det "Vi refunderer kun fraktkostnader tilsvarende satsen for vår rimeligste standardleveranse. Dersom dyrere sendingsalternativer velges, må kunden selv stå for prismellomlegget." hahaha møkkabutikk.

Man får det man betaler for... lite ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Da fikk jeg mine black friday varer fra mytrendyphone. Alt var feil i pakken og nå sitter det en annen person som eier en oneplus 3 som også er skuffet. I tillegg så sier de at jeg skal legge ut for porto med sporing, vente på behandling og så kanskje få tilsendt riktige varer. Drittselskap. Får bedre service fra kinasjapper.

edit: Er forøvrig bare snakk om et par billige ting.

 

Fått oppleve alle deler av selskapet fra teknikere, "kassadamer", support osv. Ingen tvil om at alle deler av selskapet er instruert til svindel.

 

Vil bare slenge meg på å nevne at MyTrendyPhone er noe dritt og burde unngås når man kan. Flere dårlige møter med de :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Lurte på å prøve meg på å gå tilbake til Power å spørre om mellomlegget på kjøp av laptopen. 

 

Den lå ute for 16000, og fikk den for 14500 . 

Med 20% så er det mer å spare. 

 

Noen som vet hvordan "reglene" er rundt dette?

 

Det er ikke Power som gir deg 20%, dette er noe Dnb tilbyr på neste faktura.

Ja, du sier noe der.

Så da får eg vel nei i fra power, med mindre de vil spare seg arbeidet med om pakking, og klargjøring av pc

Lenke til kommentar

 

 

Lurte på å prøve meg på å gå tilbake til Power å spørre om mellomlegget på kjøp av laptopen. 

 

Den lå ute for 16000, og fikk den for 14500 . 

Med 20% så er det mer å spare. 

 

Noen som vet hvordan "reglene" er rundt dette?

Det er ikke Power som gir deg 20%, dette er noe Dnb tilbyr på neste faktura.

Ja, du sier noe der.

Så da får eg vel nei i fra power, med mindre de vil spare seg arbeidet med om pakking, og klargjøring av pc

 

 

Det er Power som står for tilbudet. Det har både jeg og andre her på forumet fått fortalte av ansatte fra Power, men om du får til mellomlegget er jeg usikker på. Du har uansett rett til å bytte inn åpent kjøp også kjøpe den på nytt. Så jeg hadde forklart situasjonen. Kan jo hende de er mer villig til å gi deg mellomlegg enn å ta i mot din brukte og selge den som b-vare

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Da fikk jeg mine black friday varer fra mytrendyphone. Alt var feil i pakken og nå sitter det en annen person som eier en oneplus 3 som også er skuffet. I tillegg så sier de at jeg skal legge ut for porto med sporing, vente på behandling og så kanskje få tilsendt riktige varer. Drittselskap. Får bedre service fra kinasjapper.

edit: Er forøvrig bare snakk om et par billige ting.

edit2: I tillegg så står det "Vi refunderer kun fraktkostnader tilsvarende satsen for vår rimeligste standardleveranse. Dersom dyrere sendingsalternativer velges, må kunden selv stå for prismellomlegget." hahaha møkkabutikk.

Man får det man betaler for... lite ;)

 

True true. Men jeg fikk mye raskere og bedre hjelp når jeg har fått feil fra billige kinabutikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...