Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Prismatcha" på elkjøp før i dag. Nintendo switch pro kontroller. Kosta 799kr på elkjøp, og 677kr på cdon.no Dama i kassa sjekka, og jeg fikk til samme pris som cdon.no. Ho sa det måtte være på lager der de prismatcha mot.

Ingen stress, bare penger spart :)

 

Gjett hva ungene får til jul :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Jeg får vel komme med en korrigering og siste påminnelse. For de som slo til på denne sammen med denne. Til 989,- på Black Friday. Jeg gikk her og valgte "HP OfficeJet Pro Cashback - BLACK FRIDAY!". Og registrerte kjøpet for en cashback på 494,50,-

 

Det gjør vel strengt tatt dette til det beste tilbudet jeg fikk benyttet meg av på Black Friday.

 

Avhengig av hvordan man ser på det. Så kan man til og med si at jeg har kjøpt ekstra blekk og papir til printeren med en rabatt på ~17%. Men da fått printeren gratis. Uansett 494,50,- for denne printeren og ekstra blekk+papir var nesten for godt til å tro. Jeg regnet med cashback kampanjen var utgått, og at det var skrivefeil i annonsen.

 

Uansett, de som slo til har nå 2-3 dager igjen på seg til å redeeme cashbacken. :)

 

Edit: Man kan velge 6790 med 2 forskjellige koder på cashback siden. Koden man skal bruke står på kartongen til printeren, sammen med serienummeret .Så man trenger ikke åpne kartongen en gang.

 

Cashback siden går også ut etter 20 minutter. Så det er lurt å ha ting klart før man går i gang med prosessen. Kvitteringen fra komplett ble sendt på e-mail til meg ihvertfall. Så det er bare å finne den frem og laste ned som pdf fil som man kan laste opp til HPs cashback side som kjøpsbevis. På den står også kvitteringsnummer som cashback siden spør etter..

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Hei! Finner ingen selvstendig tråd for "romjuls-salget" så prøver meg her.

Er på utkikk etter lydplanke til maks 5-6000,-. Ser hi-fi klubben fører Samsung hw-ms660 til 2999ish. Den kommer bra ut i noen tester og middelmådig i andre. Noen som har synspunkter på dette og er det evt andre "kupp" jeg burde se på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...