Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

Får bare "Kunne ikke

 

 

Trøtt og jævlig på jobb kl 06. Fungerte ikke å handle lg c7 i det hele tatt i går. Og nå har dem jo ingen igjen selvsagt til 12990.. Det var dumt.

 

Elkjøp står med 100+ på lagerstatus igjen nå. Lagerstatus har gått opp, og ned, flere ganger. Jeg var akkurat på min lokale Elkjøp, og hentet min. Så da er det bare og avbestille B7 fra Power :)

 

:Edit tilbake til ingen på lager :/

 

2x Edit. Hvis du trykker på Black Friday fanen først, og ikke velger den fra startsiden, så står det at det er 100+ på lager, og du får bestilt! :)

 

 

Får bare "Kunne ikke legges i handlevognen"...hva mener du med fane? Jeg forsøker fra "Black Friday" posteren på forsiden... :(

Endret av TommyL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tommy, trøtt enda? :wee:Legg den til en gang til.

 

Jeg hadde en fra før i handlevognen...hehe. Derfor det ikke gikk :) Men nå er det overbelastning i stedet for :(

 

Edit: Jeg gir opp. "Ingen tilgjengelige leveringsmetoder til din adresse". Bare tull jo. Uff

 

Hm testet nettopp med samme linken og etter at tastet inn adressen får jeg frakt alternativer, brukerfeil? :D

Lenke til kommentar

Nei...har forsøkt sikkert 10 ganger...både med chrome og firefox. Når jeg skriver inn adressen får jeg "Valgt leveringsmetode er dessverre ikke tilgjengelig for ditt område"... og får ikke trykket bestill knappen. :hmm:

 

Edit: Skifter jeg til nabobyen får jeg det til. Merkelig da!

Endret av TommyL
Lenke til kommentar

Nei...har forsøkt sikkert 10 ganger...både med chrome og firefox. Når jeg skriver inn adressen får jeg "Valgt leveringsmetode er dessverre ikke tilgjengelig for ditt område"... og får ikke trykket bestill knappen. :hmm:

 

Edit: Skifter jeg til nabobyen får jeg det til. Merkelig da!

Prøvd med incognito modus? Mulig det er en cookie som er ute og kjører ift deres systemer? I verste fall får du høre med dem på chat om du kan reroute sendingen i etterkant hvis du plotter inn en bekjent i nabobyen elns.

Lenke til kommentar

 

Nei...har forsøkt sikkert 10 ganger...både med chrome og firefox. Når jeg skriver inn adressen får jeg "Valgt leveringsmetode er dessverre ikke tilgjengelig for ditt område"... og får ikke trykket bestill knappen. :hmm:

 

Edit: Skifter jeg til nabobyen får jeg det til. Merkelig da!

Prøvd med incognito modus? Mulig det er en cookie som er ute og kjører ift deres systemer? I verste fall får du høre med dem på chat om du kan reroute sendingen i etterkant hvis du plotter inn en bekjent i nabobyen elns.

 

 

Ja kan bare bestille levering til en kompis i nabobyen, så gikk det :)

Lenke til kommentar

 

 

Nei...har forsøkt sikkert 10 ganger...både med chrome og firefox. Når jeg skriver inn adressen får jeg "

Valgt leveringsmetode er dessverre ikke tilgjengelig for ditt område"... og får ikke trykket bestill knappen. :hmm:

 

Edit: Skifter jeg til nabobyen får jeg det til. Merkelig da!

Prøvd med incognito modus? Mulig det er en cookie som er ute og kjører ift deres systemer? I verste fall får du høre med dem på chat om du kan reroute sendingen i etterkant hvis du plotter inn en bekjent i nabobyen elns.

Ja kan bare bestille levering til en kompis i nabobyen, så gikk det :)

Nå som du har bestilt er det vel bare å chatte med dem på Facebook eller noe og si at den må bli levert til din by i stedet. Fikser vel det. Gratulerer uansett, bare å glede deg! Imponert over smart tv os til lg og. Bruker ikke chromecasten lenger

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noe nespresso-maskiner på tilbud nå? Kan ikke finne det.

Ser ut som enten elkjøp har satt opp prisen eller blitt tom, de hadde Nespresso Lattissima touch til 1300. Men Skousen har enda 30% på hele butikken og de har en del nespresso maskinener, dog med litt høyere start pris så 30% gir ikke like stor rabbat som den var priset hos elkjøp.
Lenke til kommentar

 

 

 

Nei...har forsøkt sikkert 10 ganger...både med chrome og firefox. Når jeg skriver inn adressen får jeg "

Valgt leveringsmetode er dessverre ikke tilgjengelig for ditt område"... og får ikke trykket bestill knappen. :hmm:

 

Edit: Skifter jeg til nabobyen får jeg det til. Merkelig da!

Prøvd med incognito modus? Mulig det er en cookie som er ute og kjører ift deres systemer? I verste fall får du høre med dem på chat om du kan reroute sendingen i etterkant hvis du plotter inn en bekjent i nabobyen elns.

Ja kan bare bestille levering til en kompis i nabobyen, så gikk det :)

Nå som du har bestilt er det vel bare å chatte med dem på Facebook eller noe og si at den må bli levert til din by i stedet. Fikser vel det. Gratulerer uansett, bare å glede deg! Imponert over smart tv os til lg og. Bruker ikke chromecasten lenger

 

 

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar

For de som ikke fikk handlet hos Elkjøp i natt pga. feil eller aldri kom ut av "venterommet":

 

Jeg fikk selv ikke kjøpt en iPhone 7 32GB. Ga opp rundt kl. 01. Og i dag var de selvfølgelig tom.

Jeg ringte Elkjøp kundeservice idag rundt kl. 9 og forklarte problemet. De kunne selge meg telefonen til samme pris men levering var ikke før 19/12. Det skal være en julegave så helt OK for meg.

Kanskje flere får dette til?

Lenke til kommentar

Venn av meg trenger fortsatt ny TV.

Noen som kunne tenkt seg å finne noe bra?

Problemet er at det helst må være rundt 40" og til en rimelig pris. Skal spilles på også.

 

---

 

Sony UBP-X800 - bra kjøp?

2792,- hos Platekompaniet, pluss man får med to stk 4K filmer.

Støtter ikke Dolby Vision, men hvor stort minus er det?

 

LG har en med Dolby Vision.

Går nok for den selv om jeg tror Sonyen er bedre på alt annet.

Endret av Ariston
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...