henrikrox Skrevet 21. november 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2017 LG OLED 65" Kommer kanskje bedre på fredagen? Edit: https://www.komplett.no/product/925554/tv-lyd-bilde/tv-video/tv/tv-er/lg-65-uhd-oled-smart-tv-oled65c7v?offerId=KOMPLETT-310-925554# Lov å håpe på b7 til 20 000 på fredag. Siden C7 og B7 er akkurat samme TVen (innmat messig, panel osv). Lenke til kommentar
Doge Skrevet 21. november 2017 Rapporter Del Skrevet 21. november 2017 (endret) LG OLED 65" Kommer kanskje bedre på fredagen? Edit: https://www.komplett.no/product/925554/tv-lyd-bilde/tv-video/tv/tv-er/lg-65-uhd-oled-smart-tv-oled65c7v?offerId=KOMPLETT-310-925554# Lov å håpe på b7 til 20 000 på fredag. Siden C7 og B7 er akkurat samme TVen (innmat messig, panel osv). Jeg kjøper den lett for 20000 Edit: #RipWallet Endret 21. november 2017 av Ryoki Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. november 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2017 Det gjør jeg og Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. november 2017 Rapporter Del Skrevet 21. november 2017 Kjøpte meg Razer Orbweaver Chroma til 1090.kr gammel pris er 1449.kr sparte 359.kr vet ikke ikke om det er black fredag tilbud. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. november 2017 Rapporter Del Skrevet 22. november 2017 Det gjør jeg og Har ikke du allerede E6 eller G6? Eller skal du ha en B7 til soverommet nå? 1 Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 22. november 2017 Rapporter Del Skrevet 22. november 2017 Synes det er vanskelig å orientere seg. Det er tilbud overalt. De skryter av råe tilbud og priser. Men det er mye juks. Synes generelt tilbudene har blitt bare dårligere og dårlige over årene. Spesielt de største kjedene. De starter en hel uke før.Først var det Black Friday, så ble det Cyber Monday og så Black Weekend, og nå er det hele uka hos de fleste butikkene. Skulle vært en dag med supertilbud. Jeg vet ikke om jeg skal trykke på kjøpknappen nå når jeg ser noe, eller vente til fredag, i tilfelle det blir enda billigere, eller skal jeg vente til mandag i neste uke? 6 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. november 2017 Rapporter Del Skrevet 22. november 2017 Det er nok en del av planen. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 22. november 2017 Rapporter Del Skrevet 22. november 2017 Fredagen er som regel best, men husker det var mye dårlig tilbud i fjor den dagen også. Cyber Monday er som regel dårligst etter det jeg husker. Det kan være noen tilbud i uka du ikke ser igjen, både på godt og vondt, meste førstnevnte tenker jeg Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 22. november 2017 Rapporter Del Skrevet 22. november 2017 Følger? Skulle hatt meg et nytt skjermkort bl.a. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 22. november 2017 Rapporter Del Skrevet 22. november 2017 (endret) beste tilbudet forelæpig var singles day den 11 hvor komplett hadde 250/500/1000/2000 i rabatt alt etter hvor mye man kjøpte så fikk nesten 20% rabatt på 1080ti Endret 22. november 2017 av Lugmeister Lenke til kommentar
uGn Skrevet 22. november 2017 Rapporter Del Skrevet 22. november 2017 Det gjør jeg og Du har sikkert sett det, men komplett har no div Fibaro z-wave med -15% nå. Lenke til kommentar
asle96 Skrevet 22. november 2017 Rapporter Del Skrevet 22. november 2017 Hva er forskjellen på LG B7 og C7? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 22. november 2017 Rapporter Del Skrevet 22. november 2017 Synes det er vanskelig å orientere seg. Det er tilbud overalt. De skryter av råe tilbud og priser. Men det er mye juks. Synes generelt tilbudene har blitt bare dårligere og dårlige over årene. Spesielt de største kjedene. De starter en hel uke før. Først var det Black Friday, så ble det Cyber Monday og så Black Weekend, og nå er det hele uka hos de fleste butikkene. Skulle vært en dag med supertilbud. Jeg vet ikke om jeg skal trykke på kjøpknappen nå når jeg ser noe, eller vente til fredag, i tilfelle det blir enda billigere, eller skal jeg vente til mandag i neste uke? De beste tilbudene får du Black Friday. Jeg tror ikke de har blitt noe dårligere. Det er vanskelig å komme unna med luretilbud. "Alle" bruker prisjakt/prisguide. Man får også gjerne kjeft i VG hvis man har noe på tilbud på Black Friday som man har solgt billigere før. Pressen er strenge! Dog er det er verre problem med spesialvarenummer på vaskemaskiner og lignende. Umulig å kontrollere. Her mener jeg faktisk at Konkurransetilsynet må på banen - gjerne i samarbeid med EUs forbrukermyndigheter. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. november 2017 Rapporter Del Skrevet 22. november 2017 Sett noen greie ski-pakker? Tenker langrenn/markaski evt smale fjellski til i hovedsak preparerte løyper. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 22. november 2017 Rapporter Del Skrevet 22. november 2017 Noe spess jeg burde se etter egt? Tenker å kansje ta innkjøp av en NAS eller noe, også ekstralys til Volvoen.Ekstralys.no har -20% på alt også noen greie tilbud på diverse annet btw. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. november 2017 Rapporter Del Skrevet 22. november 2017 Hva er forskjellen på LG B7 og C7?Fargen på TVen 1 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 22. november 2017 Rapporter Del Skrevet 22. november 2017 Synes det er vanskelig å orientere seg. Det er tilbud overalt. De skryter av råe tilbud og priser. Men det er mye juks. Synes generelt tilbudene har blitt bare dårligere og dårlige over årene. Spesielt de største kjedene. De starter en hel uke før. Først var det Black Friday, så ble det Cyber Monday og så Black Weekend, og nå er det hele uka hos de fleste butikkene. Skulle vært en dag med supertilbud. Jeg vet ikke om jeg skal trykke på kjøpknappen nå når jeg ser noe, eller vente til fredag, i tilfelle det blir enda billigere, eller skal jeg vente til mandag i neste uke? Grunnen til at tilbudene har blitt "dårligere" er på grunn av tjenester som prisjakt og prisguide. Det er så lett å sammenligne priser nå så jeg tipper det har ført til at et generelt lavere pris på produkter som igjen gjør at butikken ikke kan gi like store avslag. Du kan jo trygt kjøpe i de fleste butikkene, ihvertfall om du kjøper på nett. De aller fleste operer med åpent kjøp eller så har du angreretten når du kjøper på nett. Bare å ikke åpne varen også kan du vente og se om det kommer et bedre tilbud. Enten så kan du høre om de du kjøpte den av kan prismatche eller så er det bare å levere den gamle og kjøpe der det er et bedre tilbud. Ikke kjøp noe du ikke har råd til, det blir ikke noe billigere av å utsette betalingen (med mindre du har en lønnsøkning i mellomtiden). Jeg tviler på at Power kommer til å prise den lavere enn 15K, som uansett har blitt et fast tilbud for denne modellen så tett opp mot et nytt modellår. Siden Power selger B7'n til 14990 nå så tviler jeg på at de kjører den på tilbud til 15k. Hva er forskjellen på LG B7 og C7? Bildemessing ingen forskjell. Kun mer "eksklusivt" bygd Lenke til kommentar
Supradog Skrevet 22. november 2017 Rapporter Del Skrevet 22. november 2017 Jeg ser at Elkjøp har Steelseries Siberia 840 til 1500 som faktisk er ett bra tilbud. Ett ankepunktet er i bruk til musikk fra mobil er at den ikke har støydemping ala bose/sony highends. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 22. november 2017 Rapporter Del Skrevet 22. november 2017 Hva er forskjellen på LG B7 og C7?Fargen på TVen Og foten fin video for sammenligning eller er de døn like så bedre å spare penger og gå for b serien Lenke til kommentar
fjs Skrevet 22. november 2017 Rapporter Del Skrevet 22. november 2017 Sett noen greie ski-pakker? Tenker langrenn/markaski evt smale fjellski til i hovedsak preparerte løyper. XXL har tilbud på felleski med binding til 2999. Rosignol. Om det er av interesse. Jeg vurderer det ihvertfall. https://www.xxl.no/rossignol-r-skin-ifp-race-classic-binding-17-18-felleskisett-unisex/p/bp/1140618_b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå