Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Power kommer på torsdag med LG B7, 55 tommer OLED TV. Det er den beste TV på markedet nå. Den kostet 38 000 i sommer! Vi regner med en pris på rundt 12-13 tusen. Prisen er ikke avslørt enda.

Er det snakk om den som nå koster 15000? Isåfall grei pris allerede.

Kunne tenkt meg den selv, men har ikke råd dessverre.

Og han kompisen min trenger en mindre TV, og helst litt billigere enn det igjen.

Lenke til kommentar

 

Power kommer på torsdag med LG B7, 55 tommer OLED TV. Det er den beste TV på markedet nå. Den kostet 38 000 i sommer! Vi regner med en pris på rundt 12-13 tusen. Prisen er ikke avslørt enda.

Er det snakk om den som nå koster 15000? Isåfall grei pris allerede.

Kunne tenkt meg den selv, men har ikke råd dessverre.

Og han kompisen min trenger en mindre TV, og helst litt billigere enn det igjen.

 

 

Ja det er den. Power har 1 års rente og gebyrfri nedbetaling om det passer deg. skal ikke prakke på deg noe kredittkort her, men om man får den til 1000 kr måneden har man en sykt god deal.

 

Ellers får du Samsung sin 7000 serie på komplett for 8888 i dag

Eller en Finlux til 2888 hos Power i morgen Denne aner jeg ikke om er noe. Det er klart man får nok det man betaler for

 

Kan sies at det kommer nok endel bedre tilbud på fredag men vi vet ikke hva Lefdal, Elkjøp, Power eller Komplett kommer til å selge enda

Lenke til kommentar

Kan dette stemme? 4000 i avslag i forhold til elkjøp/lefdal

 

https://prisguiden.no/produkt/lenovo-ideacentre-610s-247045

 

Bruk linken du linka :p Så ser du at den har ligget til 3790 neste i hele år. Så det tilbudet er ikke så utrolig

 

Edit: Ser også at Elkjøp/Lefdal har bedre prosessor og GPU. Så det er ikke samme modellen

Endret av Ghetto Johns
Lenke til kommentar

Ja det er den. Power har 1 års rente og gebyrfri nedbetaling om det passer deg. skal ikke prakke på deg noe kredittkort her, men om man får den til 1000 kr måneden har man en sykt god deal.

 

Ellers får du Samsung sin 7000 serie på komplett for 8888 i dag

Eller en Finlux til 2888 hos Power i morgen Denne aner jeg ikke om er noe. Det er klart man får nok det man betaler for

 

Kan sies at det kommer nok endel bedre tilbud på fredag men vi vet ikke hva Lefdal, Elkjøp, Power eller Komplett kommer til å selge enda

 

Nå sitter jeg og vurderer delbetaling og greier.

Hva har du gjort med meg? :p

Har ingen erfaring me dette så må finne ut om jeg får det til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser etter ny mobil. Rimelig kjipt å gå glipp av det supre s8 tilbudet på komplett med mobilabb. Må følge med bedre :ph34r: Takk til alle som oppdaterer med gode tilbud.

Sjekk gjennom alle tilbudene til Elkjøp og lefdal. Var vel Elkjøp som hadde den til 4990kr på mandag, de har jo samme eier, pleier å ha like tilbud bare på forskjellige dager. Kan hende s8en kommer utover uka på motsatt butikk.

Lenke til kommentar

https://www.power.no/data-og-tilbehoer/nettbrett-og-tilbehoer/nettbrett/huawei-mediapad-t3-7-16gb-wifi/p-553078/

 

Noen som har formening om nettbrettet over? Koster 499 på onsdag.

 

Skal egentlig bare brukes til fast montering til bruk av smarthus i gang/hall i huset.

 

Ser det scorer ok her:

https://www.notebookcheck.net/Huawei-MediaPad-T3-10-Tablet-Review.230578.0.html

 

edit; nvm det var 10tommeren, blingsa litt.

edit2; ser ut som standby tiden er horribel, da dreit vi i det.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Ikke kjøp noe du ikke har råd til, det blir ikke noe billigere av å utsette betalingen (med mindre du har en lønnsøkning i mellomtiden).

Jeg tviler på at Power kommer til å prise den lavere enn 15K, som uansett har blitt et fast tilbud for denne modellen så tett opp mot et nytt modellår.

Var ikke så vanskelig å få meg på kroken ved å snakke om en så god TV til en så god pris.

Har en grei TV nå, selv om OS er dårlig, tregt og har sine problemer. Så kunne godt tenkt meg webOS, 4K og OLED, da passer dette godt. Men får tenke litt på det, kanskje jeg klarer vente til jeg har spart litt.

Hadde vel ikke fått så mye for min nåværende Sony KDL-55W805B om jeg solgte den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...