Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Lov å håpe på b7 til 20 000 på fredag. Siden C7 og B7 er akkurat samme TVen (innmat messig, panel osv).

 

 

Jeg kjøper den lett for 20000  :rofl:

Edit: #RipWallet

Endret av Ryoki
Lenke til kommentar

Synes det er vanskelig å orientere seg. Det er tilbud overalt. De skryter av råe tilbud og priser. Men det er mye juks. 

Synes generelt tilbudene har blitt bare dårligere og dårlige over årene. Spesielt de største kjedene. De starter en hel uke før.
Først var det Black Friday, så ble det Cyber Monday og så Black Weekend, og nå er det hele uka hos de fleste butikkene.

Skulle vært en dag med supertilbud.

Jeg vet ikke om jeg skal trykke på kjøpknappen nå når jeg ser noe, eller vente til fredag, i tilfelle det blir enda billigere, eller skal jeg vente til mandag i neste uke? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Synes det er vanskelig å orientere seg. Det er tilbud overalt. De skryter av råe tilbud og priser. Men det er mye juks. 

Synes generelt tilbudene har blitt bare dårligere og dårlige over årene. Spesielt de største kjedene. De starter en hel uke før.

Først var det Black Friday, så ble det Cyber Monday og så Black Weekend, og nå er det hele uka hos de fleste butikkene.

Skulle vært en dag med supertilbud.

Jeg vet ikke om jeg skal trykke på kjøpknappen nå når jeg ser noe, eller vente til fredag, i tilfelle det blir enda billigere, eller skal jeg vente til mandag i neste uke? 

 

De beste tilbudene får du Black Friday. Jeg tror ikke de har blitt noe dårligere. Det er vanskelig å komme unna med luretilbud. "Alle" bruker prisjakt/prisguide. Man får også gjerne kjeft i VG hvis man har noe på tilbud på Black Friday som man har solgt billigere før. Pressen er strenge! Dog er det er verre problem med spesialvarenummer på vaskemaskiner og lignende. Umulig å kontrollere. Her mener jeg faktisk at Konkurransetilsynet må på banen - gjerne i samarbeid med EUs forbrukermyndigheter.

Lenke til kommentar

Synes det er vanskelig å orientere seg. Det er tilbud overalt. De skryter av råe tilbud og priser. Men det er mye juks. 

Synes generelt tilbudene har blitt bare dårligere og dårlige over årene. Spesielt de største kjedene. De starter en hel uke før.

Først var det Black Friday, så ble det Cyber Monday og så Black Weekend, og nå er det hele uka hos de fleste butikkene.

Skulle vært en dag med supertilbud.

Jeg vet ikke om jeg skal trykke på kjøpknappen nå når jeg ser noe, eller vente til fredag, i tilfelle det blir enda billigere, eller skal jeg vente til mandag i neste uke? 

 

Grunnen til at tilbudene har blitt "dårligere" er på grunn av tjenester som prisjakt og prisguide. Det er så lett å sammenligne priser nå så jeg tipper det har ført til at et generelt lavere pris på produkter som igjen gjør at butikken ikke kan gi like store avslag. Du kan jo trygt kjøpe i de fleste butikkene, ihvertfall om du kjøper på nett. De aller fleste operer med åpent kjøp eller så har du angreretten når du kjøper på nett. Bare å ikke åpne varen også kan du vente og se om det kommer et bedre tilbud. Enten så kan du høre om de du kjøpte den av kan prismatche eller så er det bare å levere den gamle og kjøpe der det er et bedre tilbud.

 

Ikke kjøp noe du ikke har råd til, det blir ikke noe billigere av å utsette betalingen (med mindre du har en lønnsøkning i mellomtiden).

Jeg tviler på at Power kommer til å prise den lavere enn 15K, som uansett har blitt et fast tilbud for denne modellen så tett opp mot et nytt modellår.

 

Siden Power selger B7'n til 14990 nå så tviler jeg på at de kjører den på tilbud til 15k.

 

Hva er forskjellen på LG B7 og C7?

 

Bildemessing ingen forskjell. Kun mer "eksklusivt" bygd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...