Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan skjermen er på denne laptopen? Blir for det meste brukt til film og internett surfing, så den prossesoren holder vel til det bruket?

 

Har siklet litt på en Asus Zenbook de siste dagene. Litt kraftigere CPU og en skjerm med 3200x1800 oppløsning. Vet ikke helt om den oppløsningen blir litt overkill på en såpass liten skjerm? Har hvertfall satt et prisvarsel på den.

Skjermen til Acer Swift 3 er helt ok. Jeg hadde en Macbook Pro fra 2012 som hadde bedre skjerm. Dog vil jeg fraråde deg fra å kjøpe maskinen. PCen min får bluescreen hver eneste uke, detter av Wifi i ny og ne, og må dermed restartes. Den fungerer heller ikke så bra til surfing med tanke på at Google Chrome pleier å henge seg opp og bli helt svart. Jeg er ingen dataekspert, men jeg synes min gamle Mac fungerte mye bedre til film og internett surfing enn Acer Swift 3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Noen som vet hvordan skjermen er på denne laptopen? Blir for det meste brukt til film og internett surfing, så den prossesoren holder vel til det bruket?

 

Har siklet litt på en Asus Zenbook de siste dagene. Litt kraftigere CPU og en skjerm med 3200x1800 oppløsning. Vet ikke helt om den oppløsningen blir litt overkill på en såpass liten skjerm? Har hvertfall satt et prisvarsel på den.

Skjermen til Acer Swift 3 er helt ok. Jeg hadde en Macbook Pro fra 2012 som hadde bedre skjerm. Dog vil jeg fraråde deg fra å kjøpe maskinen. PCen min får bluescreen hver eneste uke, detter av Wifi i ny og ne, og må dermed restartes. Den fungerer heller ikke så bra til surfing med tanke på at Google Chrome pleier å henge seg opp og bli helt svart. Jeg er ingen dataekspert, men jeg synes min gamle Mac fungerte mye bedre til film og internett surfing enn Acer Swift 3.

 

Hatt Acer for mange år tilbake å det var mye feil på den, men tenkte at de har kanskje kommet seg de siste årene.

Apple er jo kjent for sine gode skjermer, men de er jo også uhorvelig dyre.

 

Jeg får følge med på Asusen å se om det blir rabatt på den i løpet av uka. Den ser nå bra ut på papiret hvertfall.

Lenke til kommentar

 

Jeg ser poenget ditt, men så lenge prisen er god og fortsatt endel billigere enn alle andre butikker ser jeg ikke grunnen til å klage.

 

All grunn til å klage når de tøyer/bryter regelverket for å lure kundene til å tro de gjør et bedre kjøp enn de faktisk gjør.

 

 

Som sagt så ser jeg poenget hans, men nå klager vi på en butikk som mest sannsynlig kommer til å selge den til den beste prisen vi har sett hittil uten å faktisk engang vite om de kommer til å bruke "før" pris 22 000 som et argument. Det er bare spekulasjoner. Så jo synes ikke det er noen grunn til å klage (enda)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De holder jo på sånn hele året. Ikke bare nå. Slik gjør alle konkurrentene og. I alle fall de fleste.

Den verste er nesten Skeidar. De har noen senger i 10.000-kronersklassen. De har alltid en på "tilbud" til 8 eller 9. Så kanskje til 7. Så lar de den koste 10k i 6 uker som loven krever (mener jeg), mens de da pusher en annen seng. Så kommer den på tilbud igjen. Til 9 eller 8k. Så selger de sengen for det i en måned, før den kommer på "superdupertilbud" til 7.000. Og så opp igjen. Slik sjonglerer de mellom et par senger.

Skeidar selger en Wonderland-seng med et navn. Bohus selger den med et annet navn, mens Møbelringen selger den med et tredje navn. En snill Skeidar-ansatt ga meg en "huskeliste" som de ansatte hadde slik at de skulle vite hva alle sengene deres het i ulike butikker. En seng - tre navn. Ytterst problematisk.

Og så har vi Elkjøp og Power som har deal med store brune- og hvitevareprodusenter om at de endrer på en knapp eller lignende slik at den får et eget modellnummer. Da blir det umulig å prissammenligne den.

Det overnevnte her er langt verre enn at Power setter opp prisen før de skal selge den for tidenes laveste pris.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan skjermen er på denne laptopen? Blir for det meste brukt til film og internett surfing, så den prossesoren holder vel til det bruket?

 

.

 

Jeg ville huket av for ips skjerm i en eller annen prisjakt og kjøpt den første med i3 som kom opp med pris sortert lav til høy om det er lett surf å film den ska brukes til. Mer eller mindre

Lenke til kommentar

Og så har vi Elkjøp og Power som har deal med store brune- og hvitevareprodusenter om at de endrer på en knapp eller lignende slik at den får et eget modellnummer. Da blir det umulig å prissammenligne den.

 

Det overnevnte her er langt verre enn at Power setter opp prisen før de skal selge den for tidenes laveste pris.

 

Dette irriterer meg grenseløst. De setter på etpar tre bokstaver på slutten, så kan de si at det ikke er samme modell, og kan ikke prissammenlignes!

Men ok, de kjører noen bra tilbud av og til, så jeg handler der allikevel :)

Lenke til kommentar

Er prisen på Samsung S8 til 4990 en pris man bør slå til på?

 

Det virker smartere å kjøpe den med abonnement uten binding hos Komplett, da blir det omtrent enda en tusenlapp billigere.

 

Edit: Skulle finne link, men det ser ut som at Komplett er tomme.

Endret av Horge
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Noen som vet hvordan skjermen er på denne laptopen? Blir for det meste brukt til film og internett surfing, så den prossesoren holder vel til det bruket?

 

Har siklet litt på en Asus Zenbook de siste dagene. Litt kraftigere CPU og en skjerm med 3200x1800 oppløsning. Vet ikke helt om den oppløsningen blir litt overkill på en såpass liten skjerm? Har hvertfall satt et prisvarsel på den.

Skjermen til Acer Swift 3 er helt ok. Jeg hadde en Macbook Pro fra 2012 som hadde bedre skjerm. Dog vil jeg fraråde deg fra å kjøpe maskinen. PCen min får bluescreen hver eneste uke, detter av Wifi i ny og ne, og må dermed restartes. Den fungerer heller ikke så bra til surfing med tanke på at Google Chrome pleier å henge seg opp og bli helt svart. Jeg er ingen dataekspert, men jeg synes min gamle Mac fungerte mye bedre til film og internett surfing enn Acer Swift 3.

 

Hatt Acer for mange år tilbake å det var mye feil på den, men tenkte at de har kanskje kommet seg de siste årene.

Apple er jo kjent for sine gode skjermer, men de er jo også uhorvelig dyre.

 

Jeg får følge med på Asusen å se om det blir rabatt på den i løpet av uka. Den ser nå bra ut på papiret hvertfall.

 

Jeg har en venn som kjøpte akkurat samme modell et par måneder senere. Han har også de samme problemene, men noe mindre bluescreen enn meg da... Jeg betalte heldigvis bare 5000 kr for den i februar.

Lenke til kommentar

Kom over denne på danske power siden

 

Kan vel gi en pekepinn på dem som ville ha Sony sin OLED. Vi er vel ganske sikker den kommer på power.no.

 

attachicon.gif123131.PNG

 

Det er nice price !, 15k for Sonyen her hjemme blir det kjøp garantert. Men det er danske kroner da, sist jeg var i københavn i sommer så ble det god del dyrere med norske kroner.

 

Ser at både elgiganten (elkjøp) og media markt byr under hverandre på 20 000 svenske da burde den være litt billigere med norske.

 

https://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/KD55A1BAEP/sony-a1-55-4k-uhd-oled-smart-tv-kd55a1?scid=2_EXT_PRICECOMP_PRISJAKT_EGAB

 

http://www.mediamarkt.se/sv/product/_sony-kd55a1baep-a1-oled-4k-ultra-hd-hdr-high-dynamic-range-smart-tv-android-tv-1297956.html?rbtc=prj%7Cpf%7C1297956%7CKD55A1BAEP%7Cp%7C%22OLED%20-TV%2051%22%22-59%22%22%22%7C

 

spent på hva power, elkjøp og komplett kan tilby også LG B7 

Endret av Centy88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...