Jump to content
Arodem

Gamer.no ber om økonomisk støtte fra leserne

Recommended Posts

Annonse

Kanskje det kan være en ide å undersøke hva slags artikler leserne ønsker? Lag noen skjema hvor vi kan krysse av hva vi ønsker å lese /betale for.

Når det er avklart, så kan Gamer.no levere akkurat hva leserne ønsker. Det sikrer flest mulig abonnenter og til enhver tid ønsket lesestoff.

Skal vurdere det, anmeldelsene ser ut til å ha vært bedre det siste året (med bedre, så mener jeg bedre fordelte karakterer), så nettsiden er kanskje på vei i riktig retning.

AtW

Er det ikke derfor Ekstra-medlemskapet ble innført?

Trodde det jeg og. Kanskje jeg bare husker feil.

Er kanskje pga. bruddet mellom Tek.no og Gamer.no? Tek Ekstra finnes jo fortsatt.

Edited by Craxmerax

Dere skal få noen kroner fra meg, og de fortsetter å komme så lenge dere ikke begynner å legge innhold bak betalingsmurer eller gjør siden uleselig for de som ikke betaler.

Jeg tror hvertfall det er lurt å komme seg bort fra annonseinntektene, for de vil nok fortsette å falle. Det er for mange sider som har påtrengende, bråkete annonser, slik at det blir nærmest uutholdelig å bruke en nettleser uten adblock. Her har på mange måter annonsørene ødelagt for seg selv; hadde man nøyd seg med mer diskrete annonser så ville det ikke vært et problem og adblock ville ikke vært verdt bryet.

Du kan velge å ikke kjøre adblock på spesifikke nettsider. Som for.eks gamer.no :)

Var det bare Tek.no som ble solgt til VG?

Jepp. Så Tek Extra gjelder ikke her lenger, som per diverse artikler om saken da det skjedde. Avsluttet Tek Ekstra samtidig, Tek har tapt seg og det jeg først og fremst betalte for var Gamer-saker bak betalingsmur, som var fremragende. Og de forsvant for lenge siden...