Gå til innhold

Gamer.no ber om økonomisk støtte fra leserne


Anbefalte innlegg

Støttes med tilløp, skyhøye kneløft, ekeløv, dobbelt sverd og hornmusikk i pausen!

 

Vel og merke dersom det får tilbake gode, gamle Gamer.no, uten alt dette e-sport-fjaset.

 

Det er klart de som er interessert i e-sport kan få det hvis de vil, men selv vil jeg heller se maling tørke. Jeg føyer meg med andre ord glatt inn i rekken av de som ønsker å kunne filtrere bort e-sport-greiene fra forsiden.

 

Dette kom for øvrig i grevens tid. Jeg har i økende grad gått over til å lese Gamereactor og PressFire i det siste, i stedet for Gamer (uten at det helt har klødd min spillkløe heller), men hvis Gamer nå finner formen igjen, er jeg selvsagt med.

 

Jeg bare håper dette blir bedre enn Tek Ekstra. Som tidligere ansatt fikk jeg tilbud om gratis Tek Ekstra da jeg sluttet (og Tek Ekstra var mye av grunnen til at jeg sluttet), men jeg takket nei, for selv til den prisen syntes jeg ikke det var verdt det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men tror jeg dere har mistet mange lesere da dere begynte å satse så hardt på esport og de mange gode og spesielle sakene ble borte. For deres del håper jeg det lønte seg. 

 

Sannheten er at e-sporten vår har subsidiert de artiklene du liker. Dersom vi ikke hadde satset på e-sport, så hadde vi vært nødt til å gjennomføre enda større kutt i det redaksjonelle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Clan HUGO ble nylig diskvalifisert av useriøse admins som sover i timen. Har spilt 3 siste oppgjørene med stor iver og ble nylig bannet for en wo som skjedde for 1-2 måneder siden. Da det spilles 2 kamper på 1 dag er 1 dags fravær nok til å bli diskvalifisert fra ligaen. Tullete regler for de lavere divisjoner. Men for all del, kick en clan for inaktivitet som har spilt siste 3 oppgjørene etter planen. Det hjelper helt sikkert på trafikken på siden deres ;)

 

Nå hadde dere 3 WOs, så en dags fravær var ikke nok :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Støttet. Ja til mindre e-support artikler, evt legge de i en egen kategori og ikke masse artikler på forsiden.

 

PS, kanskje redigere paypal kontoen sin ved å bytte URL og e-post, evt telefon?

 

You sent a payment to TEKNISK UKEBLAD MEDIA AS. Here are the details:

Amount: 39,00 NOK To: TEKNISK UKEBLAD MEDIA AS For: Gamer Support Customer service URL: http://www.hardware.no Customer service email: [email protected] Customer service phone: +47 21569700 Endret av Zimon
Lenke til kommentar

 

Men tror jeg dere har mistet mange lesere da dere begynte å satse så hardt på esport og de mange gode og spesielle sakene ble borte. For deres del håper jeg det lønte seg. 

 

Sannheten er at e-sporten vår har subsidiert de artiklene du liker. Dersom vi ikke hadde satset på e-sport, så hadde vi vært nødt til å gjennomføre enda større kutt i det redaksjonelle.

 

 

Dette er kanskje et dumt spørsmål, men hvordan har det seg at man tjener så mye på å dekke e-sport når de fleste leserne (i det minste her i tråden) ikke ser ut til å være så interesserte?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sitat TST

 

Dersom vi får mange nok abonnenter til Gamer Support, så skal vi se på muligheten for at leserne kan påvirke hva vi skriver om. For øyeblikket er det viktigst at leserne faktisk støtter oss finansielt, så skal vi etterhvert oppdatere hvordan det går og vurdere ulike tilbud overfor de som er abonnenter.

 

------

 

Vel dere får jo ikke abonnenter av å skrive om ting som ikke interesserer leserne. Uten leser- undersøkelse, er jeg redd for at din innstilling ender opp med et lavt antall abonnenter, og til slutt konkurs.

 

Jeg forstår at dere er opptatt av finansiell støtte, som du poengterer, men det er altså avhengig av nyhetsbildet dere leverer til leserne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

En liten kjepphest fra sidelinjen: Jeg blokkerer ikke annonser generelt, men bruker Privacy Badger (https://www.eff.org/privacybadger), og den blokkerer innhold som sporer brukere på nett. Som en sideeffekt av dette så blokkerer den det meste av annonser på gamer.no.

 

Jeg mener at den typen sporing er kjipt mot brukerene og kommer ikke til å slå av Privacy Badger for gamer.no, selv om jeg gjerne ser spill-annonser. Denne funksjonaliteten kommer forhåpentlig til å bli innebygget i nettleserene med tiden (allerede på vei i Firefox og Safari), slik at annonsører og andre blir tvunget til å slutte med denne utingen.

 

#endrant

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gi meg muligheten til å filtrere vekk esport fra hovedsiden (dere har jo en egen landingsside for esport, hvorfor ikke en for andre nyheter?) så er det noe jeg kan vurdere.

 

DETTE. DETTE. DETTE.

Esport bryr meg ikke det minste. Lag en egen fane for esport og jeg bakker på minuttet. Jeg betaler ikke for å få all esport trykket opp under nesen hver gang jeg åpner gamer.no.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Gi meg muligheten til å filtrere vekk esport fra hovedsiden (dere har jo en egen landingsside for esport, hvorfor ikke en for andre nyheter?) så er det noe jeg kan vurdere.

DETTE. DETTE. DETTE.

Esport bryr meg ikke det minste. Lag en egen fane for esport og jeg bakker på minuttet. Jeg betaler ikke for å få all esport trykket opp under nesen hver gang jeg åpner gamer.no.

 

Ja Esport kunne jeg levd godt uten, jeg er ikke alene da :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En liten kjepphest fra sidelinjen: Jeg blokkerer ikke annonser generelt, men bruker Privacy Badger (https://www.eff.org/privacybadger), og den blokkerer innhold som sporer brukere på nett. Som en sideeffekt av dette så blokkerer den det meste av annonser på gamer.no.

 

Jeg mener at den typen sporing er kjipt mot brukerene og kommer ikke til å slå av Privacy Badger for gamer.no, selv om jeg gjerne ser spill-annonser. Denne funksjonaliteten kommer forhåpentlig til å bli innebygget i nettleserene med tiden (allerede på vei i Firefox og Safari), slik at annonsører og andre blir tvunget til å slutte med denne utingen.

 

#endrant

Bruker selv Ghostery å det er alarmerende mye trackere. Mye av det er nok ganske uskyldig men uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...