Gå til innhold

Gamer.no ber om økonomisk støtte fra leserne


Anbefalte innlegg

Jeg kan godt bli med på en slik ordning, om det betyr dere kan komme emd mer -IKKE-E-SPORT- innhold.

 

Missforstå meg rett. Jeg er ikke motstander av E-sport, og prinsipiellt er jeg for at miljøet vokser frem og blir anerkjent av "alle andre". E-sport er jo akkurat det. En sport. Og etter alle målemerker fortjener den og sidestilles annen sport, også her på berget.

 

Men da kommer vi til poenget. Jeg bryr meg like mye om E-sport som jeg bryr meg om fotball eller ski. Altså ikke en tørka tøddel. Jeg styrer elegant unna sportskanaler og sportsaviser. OG E-sport. De som liker det skal få lov til det, og jeg vil ingen sport til livs.

 

Men jeg bryr meg ikke om sport generellt.

 

Og som beskrevet i artikkelen har Gamer.no blitt tyngre og tyngre på E-sport, og jeg forstår problemet og årsaken til dette også. Men om jeg skal støtte, -og det gjør jeg gjerne- må jeg vite det gangner meg og alle andre spill interesserte spm ikke spiller for konkurranse og PVP, i hvertfall i form av fler ikke-e-sport relaterte artikler.

 

Jeg er glad i Gamer.no, både for perspektivene og erfaringene deres. Men kan jeg regne med flere artikler pm tema som ikke handler (bare) om e-sport hvis dere får nokk støtte?

 

P.S. -jeg ber dere for all del ikke stoppe eller redusere e-sport artiklene deres. Jeg undres bare om støtte kan hjelpe til med ikke bare holde dere gående, men også resultere i fler artikkler om andre ting enn e-sport?

 

P.S.2 -ja, jeg har funnet filteret "uten e-sport" og bruker det flittig. Det er der for jeg fortsatt er her, siden dagene med hw.no.

Endret av carnilio
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...