Gå til innhold

Se traileren til den nye Tomb Raider-filmen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil du vedde? :p Filmen er sterkt inspirert av reboot-spillet, og veldig mange klagde på historien der. Jeg synes den var rimelig bra, men film-traileren har gått bort fra noe av det viktigste i spillet, som f.eks at hun var en student. I filmen leder hun tydeligvis ekspedisjonen, og vet nøyaktig hva hun leter etter. Så ikke stort til de andre folkene i spillet heller (Sam, Jonah og alle de der.) Har veldig lyst til å like filmen, men er skeptisk. To feilslåtte forsøk fra før hjelper jo ikke akkurat.

Lenke til kommentar

Ser ut som en perfekt action film på en kjedelig søndags kveld. Virker noe forutsigbart og typisk action en har sett før. Men det betyr ikke nødvendigvis noe om det er bra action! 

 

Eneste som bekymrer meg litt er at traileren var så lang. Viser vel 90% av dem beste senene i filmen. Har dem så liten tro på filmen? Eller er det bare slike trailere som må til for å friste et metta market i fks USA?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt at så mange bestemmer seg nå(?) for om de skal se filmen eller ikke, er det ikke greit å vente på anmeldelser eller liknende?

 

AtW

 

Når det kommer til film så følger jeg aldri anmeldere da det gang på gang på gang på gang på gang viser seg at min film smak ikke henger seg opp i detaljer som mange anmeldere pirker på. 

Lenke til kommentar

 

Skjønner ikke helt at så mange bestemmer seg nå(?) for om de skal se filmen eller ikke, er det ikke greit å vente på anmeldelser eller liknende?

 

AtW

 

Når det kommer til film så følger jeg aldri anmeldere da det gang på gang på gang på gang på gang viser seg at min film smak ikke henger seg opp i detaljer som mange anmeldere pirker på. 

 

 

Det finnes ingen anmeldere som har en smak som likner din? Det er jo isåfall uflaks, personlig får jeg langt mer ut av anmeldelser enn trailere og denslags.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Det finnes ingen anmeldere som har en smak som likner din? Det er jo isåfall uflaks, personlig får jeg langt mer ut av anmeldelser enn trailere og denslags.

 

AtW

 

 

Mitt problem med film anmeldere er at dem pirker og pirker. Og da på ting jeg rett og slett ikke bryr meg om. Men da igjen så har jeg et mye mer avslappet forhold til film en fks spill. Det er 1.5~2 timer hvor hjernen hviler litt. Spill er jeg mer kresen på da jeg interakterer med mediet på en måte en ikke gjør med film. 

 

Men folk er jo forskjellige og jeg ser nok ikke på det mest intellektuelle som finnes i film verden. Det går i mye hjernedød action :p 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...