Gå til innhold

Samsung Galaxy S9/S9+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser Power reklamerer med Dnb tilbud 20%

 

På samsung tlf. må man da skrive abonnement-avtale for å få tilbudet

 

Samtidig står det i kundeavisen at man får med Gear S3 på kjøpet ved kjøp av s9/s9+ sammen med valgfritt abonnement

 

Og som dere skrive får man med IconX

 

 

Høres ut som en god deal det også

Lenke til kommentar

Jeg må bare gjenta min vanlige kommentar: Hvorfor skal man bruke skjermbeskytter på nye mobiler? For noen år siden var det et poeng, og for 10-15 år siden var det nødvendig, ellers herpet pennen skjermen helt (Windows Mobile), men nå skal det mye til før det blir riper. Min forrige Sony Xperia X Performance hadde jeg i to år med aktivt bruk (mye fisking, snekring osv.), og jeg fikk ingenting som plaget meg. Så lenge man ikke går med mobilen i samme lomme som nøklene eller slipper den ned på noe med skjermen først (som heller ikke er noe problem hvis man har et av de tynne silikonskinnene på den), får man ikke problemer med det.

Nyere mobiler har mykere skjerm en de for 2 år siden så de får lettere riper men tåler mer støt er min erfaring
Lenke til kommentar

Så gjennom tråden her og jammen har ikke jeg sett det før, trodde det kun gjaldt når du kjøpte telefon hos operatør, men jeg fikk nettopp bestilt meg noen gratis IconX. Ser at kampanje slutter 11. november.

https://my-samsung.com/no/mysamsung/offers/#/7CZAHG8BVKXE5/

 

Jeg er meget fornøyd med min S9+. Har forøvrig custom rom, recovery, kernel og root, da jeg hater Samsung bloatware og dupliserte apper.

Pixel 2 XL har jeg også som ligger her til reserve, og noen ganger bruker jeg den for noen uker/dager for å få den rene Android følelsen :p

Endret av BerntOK
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser Power reklamerer med Dnb tilbud 20%

 

På samsung tlf. må man da skrive abonnement-avtale for å få tilbudet

 

Samtidig står det i kundeavisen at man får med Gear S3 på kjøpet ved kjøp av s9/s9+ sammen med valgfritt abonnement

 

Og som dere skrive får man med IconX

 

 

Høres ut som en god deal det også

Hvor da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor da?

Hos Power

 

Dnb på 20% tilbudet var forrige helg.

 

Gear S3 får man fortsatt på kjøpet denne uken ved signering av abonnement (de har blandt annet Telia Smart uten binding, og med halv pris i 3mnd.)

 

IconX får du fra Samsung om du har s9/note innen gitt tid, og registrerer det i Samsung Members

 

Samsung S9+ 7000kr

Gear S3 2300kr

IconX 2000kr

 

Sluttsum 6000kr med halvpris på abonnement i 3mnd

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hos Power

 

Dnb på 20% tilbudet var forrige helg.

 

Gear S3 får man fortsatt på kjøpet denne uken ved signering av abonnement (de har blandt annet Telia Smart uten binding, og med halv pris i 3mnd.)

 

IconX får du fra Samsung om du har s9/note innen gitt tid, og registrerer det i Samsung Members

 

Samsung S9+ 7000kr

Gear S3 2300kr

IconX 2000kr

 

Sluttsum 6000kr med halvpris på abonnement i 3mnd

Gjelder ikke tilbudet kun med Svitsj abonnement? Trodde også at 3 mnd halv pris in gjaldt når det ikke var nytengning av abonnement med telefon.

 

Edit: Gjelder alle Telia abonnement :)

 

Edit nr 2: Bøyer meg i støvet. Du får jammen meg halv pris i 3 mnd med Smart abonnement også.

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar

Gjelder ikke tilbudet kun med Svitsj abonnement? Trodde også at 3 mnd halv pris in gjaldt når det ikke var nytengning av abonnement med telefon.

"Iphone og samsung mobiler kan kun kjøpes med nytegning eller videreføring av abonnement fra Telia, Ice (3GB og oppover) eller Telenor. Ice krever 12mnd. avtaletid. Telia videreføring gjelder SVITSJ eller 12mnd.avtaletid."

 

Jeg tegnet nytt Telia abonnement, som man ser i dnb kampanjeteksten er godkjent.

Ved siden av dette får nye Telia kunder 3mnd. Halvpris for å "teste" abonnementet, med fornøyd eller pengene tilbake i følge kampanjetekst.

Ved siden av dette gir Power, Gear S3 for nytegninger av valgfritt abonnement sammen med S9/S9+

Ved siden av dette gir Samsung IconX

 

:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...