Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RaiBlocks (XRB) endelig listet på en skikkelig exchange (kucoin, som nevnt over, kan bli den "nye" binance). Og med bare 4 timer igjen av avstemningen om neste community coin på binance, så leder den med rundt 6000 stemmer.

Har virkelig troen på Raiblocks(nano?), og det er faen herlig å slippe styret med bitgrail fremover. Skikkelig drittside om jeg kan si det mildt.

Endret av .berZerk
Lenke til kommentar

 

skjønner ikke hvordan man får handlet noe når alt er stengt og nede hele tiden... herregud

 

tilogmed nano ledger S sliter med synce så får man overført liksom

 

Nok en grunn til å være skeptisk til kryptovaluta. :)

 

Absolutt ikke. Jeg kan tåle litt trøbbel med sånt så lenge jeg kan få 300-500% gains på mine innskudd i Desember! Dette er helt latterlig, alle må bare hive seg på. Kjipt å gå glipp av gratis penger slik markedet er nå.

 

Man skal selvfølgelig ikke satse mer enn man kan tape. Og selv om man gjerne gjør det uansett, hvertfall om man er som meg, så sikre litt gevinst etter hvert og spre porteføljen i minst 5 posisjoner man har tro på. Så kan man ta ut litt gevinst ganske tidlig for å sikre noe av innskuddene man har gjort. Sover litt bedre da :)

Endret av MagnusRB
Lenke til kommentar

TRX er nok på vei mot nye høyder snart

 

Vil nok være lurt å investere et par lapper nå før gevinsten virker minimal

Er ikke offisielt enda, men kommer alle partnershipsa inn så sitter TRX med en enorm økning

 

Har kun kjøpt 5000 selv, men vurderer å gå til 20k før det er for sent

 

Selger ut slik at investeringen er "tilbakebetalt" når den bikker 2 dollar..resten blir hodl til 50/kræsj



Anonymous poster hash: ecc7d...6a1
Lenke til kommentar

 

TRX er nok på vei mot nye høyder snart

 

Vil nok være lurt å investere et par lapper nå før gevinsten virker minimal

Er ikke offisielt enda, men kommer alle partnershipsa inn så sitter TRX med en enorm økning

 

Har kun kjøpt 5000 selv, men vurderer å gå til 20k før det er for sent

 

Selger ut slik at investeringen er "tilbakebetalt" når den bikker 2 dollar..resten blir hodl til 50/kræsj

 

Anonymous poster hash: ecc7d...6a1

 

 

Hvis NASDAQ, oBike og Alibaba avtalene går i boks..Da blir mine 30k en god hodl.. Har allerede fått utbetalt den originale investeringen, så her blir det å sitte å se på

 

Tron og Alibaba skaperne er gode samarbeidspartnere irl, så skal ikke se bort ifra at det blir virkelighet iløpet av året eller neste år

Lenke til kommentar

Mine tanker rundt TRON; 

 

1. De har ikke et produkt. 

 

2. Det produktet de skal selge er beskrevet i en whitepaper, som er utrolig diffus. 

 

3. Når man leser om teamet er de rundt 13 stk med gjennomsnitts erfaring på  3 - 5 år. Denne gjengen skal altså bygge internet 4.0. 

 

4. Justin Sun er en mester på hype på Twitter. 

 

5. Bare 40% av coins blir gitt i "public offering". Tron sitter selv med hele 35% !!

 

Osv

Lenke til kommentar

Mine tanker rundt TRON;

 

1. De har ikke et produkt.

 

2. Det produktet de skal selge er beskrevet i en whitepaper, som er utrolig diffus.

 

3. Når man leser om teamet er de rundt 13 stk med gjennomsnitts erfaring på 3 - 5 år. Denne gjengen skal altså bygge internet 4.0.

 

4. Justin Sun er en mester på hype på Twitter.

 

5. Bare 40% av coins blir gitt i "public offering". Tron sitter selv med hele 35% !!

 

Osv

ALL IN

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Neste ukens hodl vil være:

Ellers vil jeg også sette inn ny cash i ZClassic

 

På ICO skal jeg gå inn på:

Hvor mye er fornuftig å gå inn med i den ICO du nevner der? Hva går f.eks du inn med?

 

Jeg prøver å gå inn med 1 ETH. Men får se om det blir litt mindre enn det. Generelt prøver jeg 1 ICO i mnd med ca. 5000,- kr - noen gang mindre andre gang mer. Om det er begrenset midler, anbefaller jeg denne her: https://dadi.cloud - det er den ICO jeg har desidert mest tro på. Så der blir det minst 10k.

 

Bare så det er nevnt, så tar jeg gevinst fra krypto trading inn i ICO.

Lenke til kommentar

Coinbase fungerer bra, ja, men ta gjerne veksling fra BTC til EUR via GDAX, som er Coinbase sin børs. Bruk limit-salg så slipper du avgifter. Deretter SEPA-bankoverføring til din konto, enten fra GDAX eller fra Coinbase. Kostnad da er 0,15 EUR, tror det er uavhengig av beløpet du overfører.

Kan ikke registrere meg på GDAX da jeg ikke har førerkort (enda! :-P)..

 

Ingen andre løsninger?

Lenke til kommentar

Mine tanker rundt TRON; 

 

4. Justin Sun er en mester på hype på Twitter. 

 

5. Bare 40% av coins blir gitt i "public offering". Tron sitter selv med hele 35% !!

 

 

Stemmer! og Hype er hva som gjør ting populært nå

Husk at selv om du som person har sittet med krypto og holdt på i 1 år eller noen mnd og følger med,

 

Så leser de som har lyst til å starte nå og som holder på å bli med i utviklingen. Daglig i media

"Ditt og datt har steget 4000% på 2 mnd" igjen og igjen dag inn, dag ut 

 

Det skaper en god illusjon for mange mennesker, Så hype styrer mye

 

De fleste skjønner at de som skaper kryptovaluta gjør det for sitt eget beste, noe som har funket for noen og vi kan ikke sitte å være grumpy for at de blir grådige

 

Han har skapt hype ved å introdusere det hundespillet som sikkert holder det gående noen uker, Og hvis han deretter kommer igang med disse "avtalene" han snakker om så vil det stige til værs

 

Han har mektige og rike venner. De kommer nok ikke til å si nei til å tjene store penger når det lar seg gjøre.

 

Anonymous poster hash: ecc7d...6a1

Lenke til kommentar

Dette er som de siste 8 årene i aksjemarkedet. Alle piler har peket oppover, og de som sitter og trader og ikke nødvendigvis har slått markedet engang tror at de har et talent fordi de er i pluss. Jeg tror absolutt det er penger å hente når det er så mye hype som det er i krypto nå, men det er mange som virkelig ikke har tenkt over den større sammenhengen her og ikke skjønner sammenheng mellom risiko og avkastning. Såklart man får større avkastning hvis man øker risiko... så lenge markedet går oppover. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...