Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine favoritter er Halo Tiki Juice og Kringle´s Curse, men siden jeg ikke har fått tak i disse i det siste, er det Just Peachy fra HHV. Stort sett denne jeg damper. Har 50/50 VG/PG med mild menthol iblandet. 24 mg nikotin. Dette er min faste juice for tiden, bestilte 100 ml til i dag siden jeg allerede har dampa mer enn halve av den forrige 100 ml flaska. Har også på veg Adams Apple derfra som jeg er spent på å teste. Også den med mild menthol iblanda, og i 24 mg nikotin i 50/50 VG/PG :green:

Lenke til kommentar

 

Takk for kjapt svar. Burde gått til denne tråden før jeg bestilte. :)

 

Hvor er det beste stedet å bestille fra? (Foretrekker Europa)

 

Etter mye kjøp og kast handler jeg kun fra heather's heavenly vapes. Mine favoritter er Bah in (Peach and Pear), Adams Apple, Strawberry lemonade og Mentol ice. Har vel handlet derfra 7-8 ganger nå og har enda ikke hatt noen problemer (bank i bordet). Har også fått frelst en venn av meg som handlet der en del uten problem.

 

Men hva jeg liker kan det hende at du ikke liker, så kommer ikke med noen garantier :)

 

 

Jeg hører mye bra om HHV. Jeg har ikke bestilt derfra selv. Jeg har vært litt skeptisk på å bestille fra over dammen. Åssen er leveringstid?

Lenke til kommentar

 

 

Takk for kjapt svar. Burde gått til denne tråden før jeg bestilte. :)

 

Hvor er det beste stedet å bestille fra? (Foretrekker Europa)

 

Etter mye kjøp og kast handler jeg kun fra heather's heavenly vapes. Mine favoritter er Bah in (Peach and Pear), Adams Apple, Strawberry lemonade og Mentol ice. Har vel handlet derfra 7-8 ganger nå og har enda ikke hatt noen problemer (bank i bordet). Har også fått frelst en venn av meg som handlet der en del uten problem.

 

Men hva jeg liker kan det hende at du ikke liker, så kommer ikke med noen garantier :)

 

 

Jeg hører mye bra om HHV. Jeg har ikke bestilt derfra selv. Jeg har vært litt skeptisk på å bestille fra over dammen. Åssen er leveringstid?

 

De er ekstremt populære så noen ganger kan det ta en 3-4 dager før de får prosessert ordren din, men fra det blir sendt tar det som regel en 7-10 dager. Rekorden for min del er 9 dager fra bestilling til levert, men det tilhører nok unntaket... :)

 

 

Ja HHV lager fantastisk juice altså. Er ikke uten grunn jeg har vært trofast kunde et år nå :)

Lenke til kommentar

 

 

Takk for kjapt svar. Burde gått til denne tråden før jeg bestilte. :)

 

Hvor er det beste stedet å bestille fra? (Foretrekker Europa)

 

Etter mye kjøp og kast handler jeg kun fra heather's heavenly vapes. Mine favoritter er Bah in (Peach and Pear), Adams Apple, Strawberry lemonade og Mentol ice. Har vel handlet derfra 7-8 ganger nå og har enda ikke hatt noen problemer (bank i bordet). Har også fått frelst en venn av meg som handlet der en del uten problem.

 

Men hva jeg liker kan det hende at du ikke liker, så kommer ikke med noen garantier :)

 

 

Jeg hører mye bra om HHV. Jeg har ikke bestilt derfra selv. Jeg har vært litt skeptisk på å bestille fra over dammen. Åssen er leveringstid?

 

Må si meg enig med Amund her. HHV har blitt min faste bestillingsplass. Fra sending til ankomst er omtrent 7-10 dager. Rett før jul tok det 13 dager, men det er rekord. Motsatt er rekorden 6 dager tror jeg. 9 bestillinger mottatt uten problemer, og 2 på veg :green:

Lenke til kommentar

1509224_423000694498020_447700337_n.jpg

 

Dette er den eneste nålevende politikeren og SV-eren jeg har respekt for! Og det minka ikke med dette bildet, for å si det slik. :p

Hehe, Hallgeir er kos. Storrøyker er han også, fornuftig at han ser på e-sigarett.

 

(han er typen som drar frem siggen og prøver få i seg noen trekk på hvert stopp toget tar)

(og første person som reiste seg før Kongen på over hundre år, også da for å ta en sigg)

Endret av Zodihax
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den er spesielt deilig på dripper. Godt å vera tilbake. Aldri meir snus eller røyk.

 

Edit: Om forhåpentligvis ikkje lenge kjem det ein nydelig kattepus inn i leiligheten min, er det nokon som har erfaring med katt og damp?

Da har du noe å glede deg til. :) Min katt reagerer ikke på dampen. Men det du kanskje bør være oppmerksom på, er at alle små dingser er en veldig attraktiv leke. Særlig for en ung katt. Den vil sannsynligvis kunne "jakte" på dripperen din..og fordamperhoder.. :) Så pass på at den ikke får i seg noe e-juice.

Og gratulerer med å være tilbake på damp. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...